abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75420578
Ik loop nu al 5 jaar bij de KNO arts en steeds weer het zelfde verhaal met mn gehoorbeen aan mn linker oor.
Nu 4 maanden geleden ben ik geöpereerd en hebben ze een nieuw gehoorbeen geplaatst en zou ik nu 80% kunnen horen met mn linker oor, maar om eerlijk te zijn is het verslechterd ik heb het idee dat ik maar 40% hoor. Maar als ik mijn rechteroor dicht doe en in mn neus knijp en dan blaas via mn neus dan slaat alles open en kan ik weer goed horen (Is dit slecht trouwens?) en als ik dan weer slik slaat alles aan mn linker kant weer dicht... Ik heb hier ook enorm last van op school. ( Ben namelijk pas 16 jaar. ) De KNO-arts zei als het niet verbeterd ik een gehoorapparaat moet maar ik wil echt niet zoon ding.. ik ben pas 16 jaar en heb nu al het gehoor van een ouwe opa.
pi_75422111
even naar lif verplaatst
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_75422149
wat wil je trouwens bereiken met dit topic ts ?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:29:46 #4
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75422187
Jezus wat een serieuze reacties weer. @ ts gewoon weer contact opnemen met je kno arts want dit is dus niet goed. En mocht je echt aan een gehoorapparaat moeten, er zijn er tegenwoordig die je niet eens meer ziet. Mijn "oom" heeft er 2 en je moet echt zoeken en dan vind je nog alleen 1 doorzichtig buisje(heel dun) wat van de achterkant van zijn oor naar de binnenkant van zijn oor loopt.
ฝัน
pi_75422358
Wat ik hiermee wil berijken is hulp, suggesties, ervaring, anything. Maar jah.. als ik dus blaas dan slaat mijn oor weer open en als ik dan slik weer dicht... dit is echt irritant aan het worden... Maar een gehoorapparaat die je niet ziet.. klinkt wel goed, maar het gaat me op zich niet of je ze ziet of niet het gaat erom dat ik 16 ben en nu al half doof ben en ik eigenlijk gewoon een andere oplossing wil.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:37:38 #6
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75422472
Tja daarvoor moet je toch bij je kno arts zijn denk ik. Er was trouwens een tijdje geleden wel een topic hier voor jongere dove mensen maar volgens mij ging dat over mensen die vanaf de geboorte doof waren, zal zo even voor je zoeken. Maar waarom wil je per se geen gehoorapparaat? Ben je bang om ermee gepest te worden?
ฝัน
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:38:38 #7
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75422514
Deze bedoelde ik Slechthorend, maar "lotgenoten" websites? misschien staat er wat nuttigs voor je in
ฝัน
pi_75422801
Bedankt, en nee ik ben niet bang er mee gepest te worden.. Als ik ermee gepest wordt dan vind ik de pester onvolwassen en gewoon een idioot. Maar ik ben 16 jaar en mijn gehoor daalt nu al steil naar beneden en in de lessen irriteer ik me hier ook heel erg aan omdat ik de halve les de leraar probeer te verstaan. Maar ik denk dat een gehoor apparaatje toch beter is als er geen andere keus is want ik wil hier niet al te lang mee rond lopen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:48:35 #9
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75422941
Tja het is vervelend idd dat het al op je 16de begint, maar aan de andere kant als het met zoiets simpels als een gehoorapparaatje opgelost kan worden zou ik daar alleen maar blij mee zijn toch? Lijkt me fijner als een operatie of iets in het vooruitzicht.
ฝัน
pi_75424736
Ga gewoon eens langs de KNO- arts, misschien is het een complicatie van na de operatie?
Misschien ben je nu verkouden en zit er wat verstopt en dat je daardoor misschien wat minder goed kan horen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')