Dream on, girl.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Daarom houden mannen zo van vrouwen: ze willen shoppen
Een nieuwe vriend(in)?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
Je vriendin is zuinig en mag zichzelf dus trakteren op nieuwe schoenen
Ik krijg in totaal 750 euro terugNu nog bedenken wat ik ga kopen
Diamonds are a guy's worst enemy.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Diamonds are girl's best friend.
Je zei dat het zo goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Diamonds are a guy's worst enemy.
Kledingzaak vrouwen horen je gewoon leeg te roven klaarquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Heren, laten we wél wezen: als de dames niet van die échte damesdingen deden, was het ook weer niet goed.
Wat hebben jullie nou liever: een vriendin die shopt in een kledingzaak of één die shopt in een ijzerwinkel
Ijzerwinkel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Heren, laten we wél wezen: als de dames niet van die échte damesdingen deden, was het ook weer niet goed.
Wat hebben jullie nou liever: een vriendin die shopt in een kledingzaak of één die shopt in een ijzerwinkel
Oh. Nou. In ieder geval: ik val zelf niet op mannen die té graag in kledingwinkels rondneuzen. Ik vind het het leukste als ze er een grote hekel aan hebbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |