Daar mag je toch alleen komen als je crew bentquote:
Is dat geen toestemming dan? Je mag er pas komen als je een van hun bent......quote:Op woensdag 9 december 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar mag je toch alleen komen als je crew bentVolgens mij moet je voor Keldertje toestemming vragen, maar voor KPD ook dacht ik
Same herequote:Op woensdag 9 december 2009 12:43 schreef iamredleader het volgende:
Ik bedank voor de eer van zowel KPD, het keldertje als het crewforum. Ben gelukkig in dit hoekje van Fok!
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Same here
En nu moet ik naar mn werk... de laatste client van wie ik nog moet horen hoe ze de verandering in de zorg aan wil gaan pakken![]()
De belangrijkere vraag is:quote:Op woensdag 9 december 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
NSFW!!! Patricia Paay staat in de Playboy, en volgens ons (= vriendje en ik) is dit niet haar eigen borst maar een mooi fotosoepje
http://www.rtl.nl/%28/act(...)to_Patricia_paay.xml
Ik nietquote:Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De belangrijkere vraag is:
who cares
Weer iets geleerd. Ik dacht dat het net zoiets was als IFAW.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
NSFW!!!
Nog leuker, op dezelfde zender is de uitslag ook in het nieuws genoemd. Daar gaan de reclame-inkomstenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:05 schreef De_Hertog het volgende:
Toch leuk, ouderwetse media. Net reclame op de radio: 'wie vinden jongeren de beste politicus? Nek-aan-nek arce tussen Pechtold en Wilders, Kijk vanavond naar EenVandaag'
Nou, spannend hoor...
Ja, opgezocht. Krijg ik nu strafpunten?quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:30 schreef Soempie het volgende:
Weer iets geleerd. Ik dacht dat het net zoiets was als IFAW.
quote:
Neuh, verdien je nietquote:Op woensdag 9 december 2009 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, opgezocht. Krijg ik nu strafpunten?
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:34 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat het een grapje van Etcetera was, zo van: waarschuw het IFAW, P. Paay staat in de playboy.
We vullen elkaar aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
Ach, ik moest opzoeken wat IFAW was..
quote:Bereiding:
Uien aanstoven in boter tot glazig en bruin samen met de look, tijm, laurier en kruidnagels. De uien niet bruin laten worden.
Ik wil in februari beginnen, maar ik heb vandaag zo'n punt bereikt van 'ik ben chagerijnig, ik kan het niet, ik ga het niet halen'quote:Op woensdag 9 december 2009 13:45 schreef Soempie het volgende:
Etcie, ga jij ook volgend jaar september stage lopen? Of al eerder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |