Wat staat er op mijn blog? Behalve dat ik idd naar buiten ga en dan het MIN ZES isquote:Op woensdag 9 december 2009 16:06 schreef iamredleader het volgende:
En ik zal maar niet quoten wat op je blog staat, maarree.... pics?
Wat je aandoetquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat staat er op mijn blog? Behalve dat ik idd naar buiten ga en dan het MIN ZES is
Blijft het daarbij of komt er nog een blizzard bij?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat staat er op mijn blog? Behalve dat ik idd naar buiten ga en dan het MIN ZES is
hehe ik wist niet zeker of ik dat nou echt gezegd hadquote:
dat geloof ik nog nietquote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Blijft het daarbij of komt er nog een blizzard bij?
Ja, je had het echt gezegd/geschrevenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hehe ik wist niet zeker of ik dat nou echt gezegd hadIk heb gewoon mijn schaatsbroek aangetrokken hoor
Komop, eventjes een frisse neus halen, doet je goedquote:Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
uhh ik twijfel wel eenm beetje, het waait keihard
Je bent de berenvellen muts vergetenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hehe ok. wat ik nu aanheb: maillot, schaatsbroek, jeans, daaroverheen baggy trainingsbroek. Gewone sokken, voetbalsokken. Straks nog beenwarmers over alles. Hemdje, dun straks shirtje met lange mouwen, swetshirt met lange mouwen van die vriend van me. Schaatstrui van het nederlandse team. Schaatsjasje. Straks nog gewone jas en sjaal. Moet goedkomen
Hmmm heb ik niet. Zal wel een muts op doen. niet mijn Artisdepartismuts natuurlijk, want dan vind ik dat die een eigen muts op moet...quote:Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bent de berenvellen muts vergetenje weet wel, zo'n Russisch ding
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmmm heb ik niet. Zal wel een muts op doen. niet mijn Artisdepartismuts natuurlijk, want dan vind ik dat die een eigen muts op moet...
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarom is 3 daagjes Dubai precies mooi.
Ben wel een fan van het Oostblok eigenlijk. Al die ouwe shit is veel boeiender dan die luxe hippe onzin zonder geschiedenis waar gewoon een hoop geld tegenaan gepleurt is.
Vroeger hadden ook alleen mensen met klasse een rolls royce. Tegenwoordig heeft elke foute blingbling rapneger met een vaste plek bij MTV cribs een verlaagde rolls met spinners en een spoiler. Dat doet toch behoorlijk afbreuk aan de charme er van. Dubai is wel een beetje de rapneger met gouden tanden onder de vakantielanden aan het worden.
En dat "veel achter het computer scherm zitten" is weer waar het plaatje op pagina 3 over gaatquote:Op woensdag 9 december 2009 16:45 schreef Soempie het volgende:
Je zit ook al te lang achter je computerbeeldscherm dan.
Ik las net [TK] macho (ipv [TK] macbook).
Waarschijnlijk zegt hij dat, omdat er geen secondary slave is gevonden. En omdat je F1 moet drukken om verder te mogenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ben ik weer
Kan iemand van jullie me vertellen waarom mijn pc elke keer bij het opstarten een DOSscherm geeft met de melding dat er geen secondary slave is gevonden en of ik even F1 in wil drukken om door te gaan?
Vandeweek liet ik m 's nachts aanstaan om Heroes seizoen 3 te downloaden, en toen stond ie 's ochtends ook met dat scherm
Bij mij op pagina 1.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat "veel achter het computer scherm zitten" is weer waar het plaatje op pagina 3 over gaat
Ik heb de instelling op 50 posts per pagina. Thuis zou dat best 100 kunnen zijn, maar ik internet regelmatig vanaf m'n mobiel, en dan zou 25 weer prettiger zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef Soempie het volgende:
Bij mij op pagina 1.![]()
Ik zit ook echt zo.
Je gaat dingen inbeelden als je een lulletje op de bank hebt zitten die niet naar Dubai wil omdat het te crimineel is daar hequote:Op woensdag 9 december 2009 16:45 schreef Soempie het volgende:
Je zit ook al te lang achter je computerbeeldscherm dan.
Ik las net [TK] macho (ipv [TK] macbook).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga wraps eten vanavondquote:Op woensdag 9 december 2009 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan koken? Moet nog langs de supermarkt, en ben inspiratieloos
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan koken? Moet nog langs de supermarkt, en ben inspiratieloos
In dat geval:quote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef iamredleader het volgende:
Heb afgelopen weekend al erwtensoep gehad, en ben geen groot boerenkool-fan...
Je kan ook naar de TT kijken overigens als je er nog niet helemaal uit bentquote:Op woensdag 9 december 2009 17:07 schreef iamredleader het volgende:
Dat ziet er inderdaad heel smakelijk uit, WG, denk dat ik eens wat daarvan ga maken
Jiddische gerookte ossenworst...quote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef iamredleader het volgende:
Oh, en worst kan natuurlijk wel, maar dan alleen kosher
Jiddisch gerookt? Wat is dat voor iets? En er zijn maar weinig kosjere slagers in NL, je zou kunnen kijken bij Mouwes in Buitenveldert of bij Marcus in de Rivierenbuurt.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jiddische gerookte ossenworst...![]()
![]()
Heb jij daar misschien een adresje voor?
Mijn opa haalde vroegah altijd 50 stuks voor de hele familie bij een Joodse slager, maar helaas is die er niet meer.
Het zijn heel licht gerookte, gekruide ossenworsten in de vorm van een rookworst.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jiddisch gerookt? Wat is dat voor iets? En er zijn maar weinig kosjere slagers in NL, je zou kunnen kijken bij Mouwes in Buitenveldert of bij Marcus in de Rivierenbuurt.
En nu zwaai ik af, Jair moet opgehaald worden, en het avondeten moet ook geregeld worden
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je gaat dingen inbeelden als je een lulletje op de bank hebt zitten die niet naar Dubai wil omdat het te crimineel is daar heIk ben banger voor de rijkelui dan voor het proletariaat daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je gaat dingen inbeelden als je een lulletje op de bank hebt zitten die niet naar Dubai wil omdat het te crimineel is daar heMeneer de psychoanalyticus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Klinkt als harde schijf of dvd-speler die niet helemaal lekker werkt, maar zeker weten doe ik het niet. Het kan ook een foute instelilng in je BIOS zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ben ik weer
Kan iemand van jullie me vertellen waarom mijn pc elke keer bij het opstarten een DOSscherm geeft met de melding dat er geen secondary slave is gevonden en of ik even F1 in wil drukken om door te gaan?
Vandeweek liet ik m 's nachts aanstaan om Heroes seizoen 3 te downloaden, en toen stond ie 's ochtends ook met dat scherm
Iets van 22 dollar of zo, omgerekend zo'n 14 Euro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |