quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een voorzichtig kritiekpuntje.
We (ik spreek namens mezelf en D*****) vinden het niet zo fijn dat er de hele avond niemand thuis was, en dan komt Johan thuis en dan komt er een soort streamlock door de camera op een masker te richten.
ze onthouden ons gewoon hun klungelige muisjacht!quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat niemand thuis was.. vond ik prima.. zo leerde wij Fifel / Harry / Gerrit kennen.. Maar dat wegdraaien naar bea ..![]()
Ik wil verdomme de vloer zien..
Ik vond het wegdraaien ook vervelend, al is mijn focus meer gericht op de mensen dan op de vloer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat niemand thuis was.. vond ik prima.. zo leerde wij Fifel / Harry / Gerrit kennen.. Maar dat wegdraaien naar bea ..![]()
Ik wil verdomme de vloer zien..
We zagen hem niet eens aan de bar zittenquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat Johan een 24/7 live stream wil maken betekend niet dat hij geen recht heeft op privacy
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het wegdraaien ook vervelend, al is mijn focus meer gericht op de mensen dan op de vloer.
Dat ze een camera wegdraaien terwijl je weet dat er mensen zijn.
Eigenlijk bedoel ik 'Als je die camera wegdraait, kan je godverdomme net zo goed helemaal stoppen met je zogenaamde 24/7 zender, eikel', maar ik probeer me positief-kritisch op te stellen.
wiequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
We zagen hem niet eens aan de bar zitten
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:46 schreef snetje het volgende:
[..]
wie![]()
ik heb alleen maar plutje gezien ...
ik bedoel dus P....quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je kunt hem ook iets wijder zetten zonder dat we johan zelf in beeld zien. Dat is toch ook prima?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien heeft Johan een chickie mee naar huis genomen en is het sexy zeit
quote:
Dan zou je Johan dankbaar moeten zijn voor het wegdraaien van de cameraquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik wil dat beeld niet voor mij hebben
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zou je Johan dankbaar moeten zijn voor het wegdraaien van de camera
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo een papieren maskertje om zo'n lamp...
Is dat niet een beetje brandgevaarlijk?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:43 schreef bbfakir het volgende:
Er staat ineens een muizenval. Hoe zou dat nu komen.
[ afbeelding ]
Dat is geen muizenval, dat is DGK2quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:43 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een grapje was, maar ik zie ineens dat ie er echt staat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:43 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grapje was, maar ik zie ineens dat ie er echt staat.![]()
Dan zijn er dus 3 opties:ze hebben heel toevallig de muis zelf ontdekt en plaatsen de muizenval heel toevallig precies op een plek die zichbaar is op de stream Ze zijn ingelicht door PeterN, Dottey of Mera Ze lezen actief mee
Het blijkt optie 2 te zijn, het is doorgegeven door PeterN.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Optie 3 hoop ik.
Zou leuk zijn als ze actief meelezen hier
Dank je Peter6000, ik kom zo naar de U-stream chat.quote:Op zondag 13 december 2009 20:02 schreef Peter6000 het volgende:
AANKONDIGING
Na intensief overleg met de pr-afdeling van Studio Vlemmix, kan ik de heuglijke mededeling doen, dat er rond 2100 uur een verlichte stream verwacht wordt.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je Peter6000, ik kom zo naar de U-stream chat.
Nee toch ?quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef Dottey het volgende:
Er zijn wat technische problemen met de stream Fluiter.
Dus neem je tijd
Ja hapje eten maken, dansje in de woonkamerquote:Op zondag 13 december 2009 22:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kwam een uur geleden langs en zag nog geen beeld , las dat je ging schoonmaken of iets in de keuken.![]()
Duurt voor mij 5 minuten om terug te gaan naar Fok of elders , U-stream chat eist veel van mijn PC.
Wat een prachtige oude foto !quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
22:58 uur , vanuit Spookhuis Binnenveld Huissen 3 seconden streambeeld en toen was het klaar.. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube maken .quote:Op zondag 13 december 2009 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
We hebben geluid, een pratende Johan.
Vol is nu vast ook een actie aan het bedenkenquote:Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alle NL'ers beledigd bij het zien van dit beeld natuurlijk
"Is dat.. Zie ik dat nu goed? Is dat nou het fokking FOK! logo??" "WTF?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |