quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er is alvast op een discrete manier een keukenrol klaargelegd
berichten per pagina kan je instellen bij opties..quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:01 schreef Chanel5 het volgende:
Klopt Dot, heb ik ook vaak, ik weet bv dat we 11 pagina's hebben en zie er maar 6. Dus komt niet door de muziek of wat dan ook
Weet ik wijnneus maar soms staan niet alle pagina's der, heel vreemd en dat had Dot dus ook..quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:04 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
berichten per pagina kan je instellen bij opties..
oke..dacht dat het daar aan lag. Ik heb er zelf geen last van.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Weet ik wijnneus maar soms staan niet alle pagina's der, heel vreemd en dat had Dot dus ook..
Ik heb er al een paar dagen last van en speciaal bij deze SV. Ik weet dat er 11 pagina's zijn bv., zie er 6, klik op 6 en kom toch op de laatste pagina uit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
oke..dacht dat het daar aan lag. Ik heb er zelf geen last van.
Heb ik ook, bij TBO had ik dat ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar dagen last van en speciaal bij deze SV. Ik weet dat er 11 pagina's zijn bv., zie er 6, klik op 6 en kom toch op de laatste pagina uit.
Spooktopic
Ik trek me der al niks meer van aan, weet nu dat ik toch wel bij de laatste pagina komquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb ik ook, bij TBO had ik dat ook.![]()
Ingesteld op 25 posts per pagina, toch blijft het wisselen steeds.
Soms heb ik zelfs een heel topic op dezelfde pagina, en dat is bij zo'n COS best storend
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar dagen last van en speciaal bij deze SV. Ik weet dat er 11 pagina's zijn bv., zie er 6, klik op 6 en kom toch op de laatste pagina uit.
Spooktopic
Misschien spookt het écht bij Johanquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja der gaat steeds wat mis op deze Cos paginahahaha
blij dat het niet aan mij ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |