Ik was 4, ik kan het me nog herinneren als de dag van gisterquote:
Met een slee en van die schaatjes aan 2 kanten onder 1 schoen...hoe heten die dingen ook alweer...en oehhhhhhhh wat was het koud.....Vroegahhhquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah! net op tijd voor de nieuwe.![]()
Ik kan me van de sneeuw in '79 niets herinneren.Buum heeft er ook nog levendige beelden bij. Kan me niet voorstellen dat het geen indruk heeft gemaakt.
blijkbaar wel dus.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was 4, ik kan het me nog herinneren als de dag van gister
Er zijn zélfs geen foto's van.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:46 schreef Laysa het volgende:
ik kan het me herinneren omdat er fotoos zijn...dus niet als eigen herinnering maar een vastgelegde herinnering
Leuk gedaanquote:
Staat ie er nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:53 schreef Gert het volgende:
En waarom staat een van mijn weinige 'paints' niet in de OP?![]()
De jarige vroeg er speciaal om.
oh! Da't kan ik me wel herinneren, ik dacht dat het eerder was maar dat kon best eens '79 zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:50 schreef Toverheks het volgende:
ik kan me nog herrinderen dat we schaatste op straat, omdat het toen zo hard gevroren had, ging mijn broertje op zijn schaatsen naar school, er is nog een film van hier op zo een 8 mm. weet alleen niet meer welk jaar.
Echt? O da's wel knap dan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat ie er nietHeb er nog speciaal op gelet eigenlijk
Ja hier schaatsten ze ook op de straat toen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:50 schreef Toverheks het volgende:
ik kan me nog herrinderen dat we schaatste op straat, omdat het toen zo hard gevroren had, ging mijn broertje op zijn schaatsen naar school, er is nog een film van hier op zo een 8 mm. weet alleen niet meer welk jaar.
Niet alles is negatief héquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt? O da's wel knap dan.![]()
Zal ik 'm even opsporen en er tussen frotten, of ga je dan gillen dat ik m'n modrechten misbruik?
Mijn lieve beertje ook niet..quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat ie er nietHeb er nog speciaal op gelet eigenlijk
Edit: die margarita was toch van jou?
Staat er al, je hebt er nu wel twee. Van buuf heb ik er ook maar eentje gepaktquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt? O da's wel knap dan.![]()
Zal ik 'm even opsporen en er tussen frotten, of ga je dan gillen dat ik m'n modrechten misbruik?
Sloop die margarita-negrita er lekker tussenuit dan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat er al, je hebt er nu wel twee. Van buuf heb ik er ook maar eentje gepakt
Ja verdomme, maak ik een op van hier tot ginds, krijg ik alleen maar kritiekquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg Teun, had ik zo'n leuke verhaaltje, maak je m niet af in de OP,
Let them eat cake, aber bitte mit Zahne.![]()
oh Ge-hert, had je die Sahne express gedaan in je paint?die vond ik erg grappig namelijk.
![]()
![]()
ik was blijquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja verdomme, maak ik een op van hier tot ginds, krijg ik alleen maar kritiek![]()
* Sloft maar weer door vorige topics
Haha nee hoor laat de mijne maar, zo speciaal was ie nou ook weer niet, t was een grapje...quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja verdomme, maak ik een op van hier tot ginds, krijg ik alleen maar kritiek![]()
Hondjes wil graag weten wat je ervoor terug moet doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Yay! Op zoek in dat vorige topic naar de paint van Gert was ongeveer als een cadeautje uitpakken
Shalaala dikke tv, shalalaaaaaaaaa!
Je kan ook zeggen: flikker een end op met je plaatjes, wees blij dat er iig één staat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een dikke tv, doe mij maar een plattequote:Op dinsdag 8 december 2009 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Yay! Op zoek in dat vorige topic naar de paint van Gert was ongeveer als een cadeautje uitpakken
Wattes? Het idee van een verjaardag is toch juist dat je er niets voor hoeft te doen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hondjes wil graag weten wat je ervoor terug moet doen![]()
Je bent al op het vliegtuig naar Columbia gezet
Een mooie JVC ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, die moet je natuurlijk wel even testen op geschiktheidquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb allemaal heul toffe kleding gekregenEn eindelijk een echt mondkapje tegen de schweinnegrippe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleding heb ik ondertussen aan en mondkapje op!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, die moet je natuurlijk wel even testen op geschiktheid
mensen maken zich zorgen om je hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wattes? Het idee van een verjaardag is toch juist dat je er niets voor hoeft te doen?
HO..HO..HO...quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hondjes wil graag weten wat je ervoor terug moet doen![]()
Je bent al op het vliegtuig naar Columbia gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |