komt ook zo goed over bij hemquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
en waarom vraag je dat hier en niet aan je nieuwe baas?
Had je beter bij een aanstelling al kunnen regelen he.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
komt ook zo goed over bij hem
Dat dus, je baas je kan je moeilijk kwalijk nemen dat je op vakantie gaat. Had je dus beter direct kunnen vertellen, maar ik zie niet in waarom dit een probleem zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had je beter bij een aanstelling al kunnen regelen he.
Ja ik begin begin december, maar ik heb in januari wel een reis geboekt.
even niet aan gedachtquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom heb je dat niet direct gemeld bij je aanstelling?
Overleggen dus! Even naar je baas, de situatie even uitleggen en vooral aangeven dat je niet te beroerd ben om te werken en/of je proefperiode te verlengen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:18 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
even niet aan gedacht
wintersport is ook nog niet geboekt moet ik zeggen, wil echter wel graag
Mwa, februari is pas over twee maanden. Als je zegt 'oh ja, ik ga overmorgen op vakantie' snap ik dat ze er niet blij mee zijn, maar twee maanden is lang genoeg om alles te regelen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:18 schreef craftyvirus het volgende:
ze zullen er niet moeilijk over gaan doen, maar blij gaan ze er ook niet mee zijn...
Vergeet niet dat ze waarschijnlijk al bezig zijn met een inwerkschema o.i.d. Als deze in de soep loopt omdat je op vakantie gaat, zijn ze niet blij.
Zoals eerder gezegt, beter om die tijdens het (2de) sollicitiatie gesprek te melden
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef L-IS het volgende:
Geef hem een link naar dit topic. Begrijpt ie wel.
De proeftijd niet of nauwelijks doorlopen en dan al op vakantie gaan. Ik vraag me af of dat nou wel zo'n lekker signaal is. Is een jaartje overslaan zo erg?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:18 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
even niet aan gedacht
wintersport is ook nog niet geboekt moet ik zeggen, wil echter wel graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |