En daar verders niets voor doen? Tja...als ik ook mijn badkamer betegeld kan krijgen voor dezelfde inspanning...quote:Op woensdag 9 december 2009 02:52 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ik zou een vrouw alleen sex geven, of zeg ik nou iets raars?
Ik doe toch al wat, ik geef de vrouw sexquote:Op woensdag 9 december 2009 02:54 schreef capricia het volgende:
[..]
En daar verders niets voor doen? Tja...als ik ook mijn badkamer betegeld kan krijgen voor dezelfde inspanning...
Bij die tegelzetter krijg ik beiden...quote:Op woensdag 9 december 2009 02:57 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ik doe toch al wat, ik geef de vrouw sex
Tja, maar bij mij betekent sex nog echt watquote:Op woensdag 9 december 2009 02:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij die tegelzetter krijg ik beiden...
Maar ik betaal toch liever cash...
Dat zeggen ze allemaal ... geef mij dan maar een paar (minimaal 2) referenties. Mag ook per pm.quote:Op woensdag 9 december 2009 03:03 schreef Demophon het volgende:
[..]
Tja, maar bij mij betekent sex nog echt wat
Bij die tegelzetter niet als hij daar extra klusje voor moet doen
quote:Op woensdag 9 december 2009 03:07 schreef Q.E.D. het volgende:
capricia waarom ben je zo laat nog wakker
Logisch toch? Meer nog, die vrouw moet wel voldoen, laten we zeggen dat ze een goede curriculum vitae moet hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 03:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal ... geef mij dan maar een paar (minimaal 2) referenties. Mag ook per pm.
Dan bel ik die wel na.
Maar hoe was de zuurkool dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 03:07 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik morgen vrij ben en ik niet zoveel te doen heb vanavond.
En jij?
de Belasting over toegevoegde waarde van natura.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet heel Fok! blauw.
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:55 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
de Belasting over toegevoegde waarde van natura.Is dat dan 6 % of 19 %? Een basisbehoefte of een luxe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Hangt natuurlijk van de klus af. Kapsters vallen weer in het hoogste tarief. Eten in het lage tarief.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:17 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Is dat dan 6 % of 19 %? Een basisbehoefte of een luxe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |