Ik bied mij ook niet aanquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:09 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ter geruststelling, ik zou jou niet doen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:11 schreef Iblis het volgende:
Ik verwacht dat 99% van de advterenties uit aanbod van kansloze mannen bestaat die denken met 1 uur arbeid lekker 2 uur van bil te kunnen gaan en 1% uit aanbod van lelijke vrouwen die denken iemand 16 uur te kunnen laten werken en dan op de koop toe ook nog eens een beurt te krijgen.
zou ik ook niet doen als ik jou was, maar dat was ook niet de vraag:quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:04 schreef capricia het volgende:
Even terug on topic:
Ik vraag me af of het echt zo is dat mannen van alles doen voor sex.
Ik denk meteen aan:quote:
Denk jij dat daar mannen op reageren?quote:Bitch Olga - Geldbitch zoekt moneyslaves!
Ja jij moet er op kicken om mij in luxe te laten leven en alles voor mij over te hebben, van kadootjes, kleding, dinerdates met mij of voor mij en mijn vriendin, vakanties etc.
En als je dat doet goed zal ik eens laten genieten van mijn fantastische lichaam, maar alleen als ik dat wil en op de manier die ik wil, begrepen?!
Mail maar eens wat je voor mij kan betekenen!
http://sexmarkt.nl/rubrie(...)ekt-moneyslaves.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zou capricia wel doen.Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben al...en hoop dat nog lang te zijn
Keek meteen even in je fobo...mmmm, een muzikant!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Met een vrouw?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Maar ik ben al...en hoop dat nog lang te zijn
Nee, ik woon met een man.quote:
muhahahahahaaquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef Repeat het volgende:
http://www.sexmarkt.nl/ru(...)-kerst-kadootje.aspx
Vreemd is het niet, gewoon eenvoudige biologie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, ik woon met een man.
Maar vind je dit niet erg of topic gaan?
Terug naar het topic!
Is het vreemd dat mannen zoveel doen voor de kans op sex?
Ik heb me dat nog nooit gerealiseerd.
Nee want ik vind jou wel interessant.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Terug naar het topic!
Je bedoelt van "zoveel mogelijk nakomelingen verwekken" als essentie van de man?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:40 schreef O0tje het volgende:
[..]
Vreemd is het niet, gewoon eenvoudige biologie.
Ja, de e-player kun je elders wel uithangen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee want ik vind jou wel interessant.
Vooral door de guns en Afrika.
Maar laten we on-topic gaan.
okquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, de e-player kun je elders wel uithangen.
Voor mannen is het lastig om onderscheid te maken tusesn sex en intimiteit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Terug naar het topic!
Ik zou een vrouw alleen sex geven, of zeg ik nou iets raars?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar jij zou wel bijv. een vrouw helpen met klussen e.d. als ze jou sex zou geven?
(als je kunt klussen natuurlijk...)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |