bronquote:Steeds meer vrouwen betalen klusjesman in natura
ROTTERDAM - 'Ik zoek een klusjesman met rechterhanden. Ik ben aan het verhuizen en aan mijn nieuwe huisje valt nog veel te doen. Schilderwerk, timmerwerk, plankjes ophangen. Ik heb de financiële middelen niet voor al die kosten. Kan ik je hele goede seks aanbieden als tegenprestatie? Dan handelen we het in natura af en zal ik je fijn verwennen na gedane arbeid. En dat komt niemand te weten. Kusjes', schrijft Tine (36) uit het Nederlandse Waddinxveen op de website www.sexmarkt.nl.
[..]
Maar wat vind je van die ontwikkeling? Zou jij je auto op die manier 'gratis' apk willen laten keuren?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:58 schreef Mirjam het volgende:
dit is toch geen nieuws?
dat bestaat al lang, die site ook.
komt enkel nu in het nieuws omdat geenstijl er aandacht aan besteedde
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb laatst een vrouw geneukt in ruil voor seks.
Nee, dank je. Me zeker in mn hol laten neuken door een garagehouder. No thnxquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat vind je van die ontwikkeling? Zou jij je auto op die manier 'gratis' apk willen laten keuren?
Ik heb laatst belasting ontdoken in ruil voor sex. Was ook met een Antilliaanse.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:57 schreef capricia het volgende:
[..]
En, is dit eigenlijk geen vorm van belastingontduiking?
Maar jij zou wel bijv. een vrouw helpen met klussen e.d. als ze jou sex zou geven?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dank je. Me zeker in mn hol laten neuken door een garagehouder. No thnx
ach, als mensen dat een prima deal vinden, waarom niet? ( ik heb het hier niet over mezelf)quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat vind je van die ontwikkeling? Zou jij je auto op die manier 'gratis' apk willen laten keuren?
Ligt eraan natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar jij zou wel bijv. een vrouw helpen met klussen e.d. als ze jou sex zou geven?
(als je kunt klussen natuurlijk...)
bepaalde mannen zijn bereid tot veel als er sex in het vooruitzicht isquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:04 schreef capricia het volgende:
Sommige mannen willen zelfs gratis komen klussen in ruil voor een avondje stappen...
Ik help zelfs nog wel iemand zonder er iets voor te krijgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:04 schreef capricia het volgende:
Sommige mannen willen zelfs gratis komen klussen in ruil voor een avondje stappen...http://www.sexmarkt.nl/rubrieken/diversen/algemene-oproepen/ad_32720-hulp-nodig.aspx
Als de klus maar klaarkomt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:04 schreef capricia het volgende:
Sommige mannen willen zelfs gratis komen klussen in ruil voor een avondje stappen:
http://www.sexmarkt.nl/ru(...)2720-hulp-nodig.aspx
Das nou net pech voor je..quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt eraan natuurlijk![]()
Helaas heb ik twee linkerhanden
Huwelijk noemt men het ook vaakquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:58 schreef Mirjam het volgende:
dit is toch geen nieuws?
dat bestaat al lang
als ze ook maar denken dat er een minieme kans op sex is...quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bepaalde mannen zijn bereid tot veel als er sex in het vooruitzicht is
Vandaar, kwantummechanica.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:06 schreef capricia het volgende:
[..]
als ze ook maar denken dat er een minieme kans op sex is...
Die zijn dan zeker niet aantrekkelijk genoeg?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik help zelfs nog wel iemand zonder er iets voor te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |