Het gaat toch over vreemdgaan? Hoezo druk me dat met mijn neus op de feiten? Dat mijn vriendin hetzelfde doet?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh! Het zit mooi in elkaar![]()
En het drukt je met je neus op de feiten
Haha, kanquote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het gaat toch over vreemdgaan? Hoezo druk me dat met mijn neus op de feiten? Dat mijn vriendin hetzelfde doet?![]()
Snap ikquote:Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, kan
Maar met name rondom de (borst)kanker
Ohquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh
Ik ben vandaag niet zo goed om grapjes te herkennen,![]()
Zullen we het even gezellig houden?quote:
En, heb je hem al bijna af?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zo maar eens even mijn poster gaan afmaken voor presentatie morgen, en dan naar de drukker brengen
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zullen we het even gezellig houden?
Ik moet om één uur even naar een kennis en daarna ga ik écht écht écht zitten. Ik word er alleen niet zo vrolijk van, maar goed![]()
Kwestie van nog paar gegevens invullen en dan is het BAM, klaarquote:
Ik vrees dat dat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maak me trots..
Ik ga zo ook maar eens beginnen met leren. Volgende week ook 2 tentamens..
Ooo, eitje!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kwestie van nog paar gegevens invullen en dan is het BAM, klaarEn dan fiets ik naar Lowie Kopie en dan krijg ik een A2 of A1 formaat
Succes!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesIk ga maar eens even wat doen, tot later!
Raketjes:quote:Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je er 10 eet wordt je ook wel misselijk jaRaketjes zijn trouwens goed tegen de dorst
Zoete troepquote:Op woensdag 9 december 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, zijn dat raketjes![]()
Dat lijkt mij wel lekker
Zoetquote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zoete troep![]()
O nee, ik moest iets gaan doen
? Met Hot Shot of zoiets? Of met tabascoquote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoet
Ik had laatst in Breda ook lekkere shotjes; fire shotjes
Is het ook, afgelopen zomer een lekker avond buiten gezeten in de tuin, met allemaal bacardi mixen... deze (en de mojito uiteraard) was favorietquote:Op woensdag 9 december 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, zijn dat raketjes![]()
Dat lijkt mij wel lekker
ken je fireman?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoet
Ik had laatst in Breda ook lekkere shotjes; fire shotjes
Hot Shot volgens mij ( van die kaneel zooiquote:Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
? Met Hot Shot of zoiets? Of met tabasco
Ken ik niet denk ik...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef Guard het volgende:
[..]
ken je fireman?
Das vloeibare antu-flu met alcohol
Mojito vind ik de ene keer lekker en de andere keer niet zoquote:Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Is het ook, afgelopen zomer een lekker avond buiten gezeten in de tuin, met allemaal bacardi mixen... deze (en de mojito uiteraard) was favoriet
Ja dat kan, maar op zo'n lekkere midzomer avond is het voor mij altijdquote:Op woensdag 9 december 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
Mojito vind ik de ene keer lekker en de andere keer niet zo
Lekker in het zonnetjequote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar op zo'n lekkere midzomer avond is het voor mij altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |