Hmm, zegt me niks eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik vond die Speedy's altijd de bom, weet alleen niet of die nog te verkrijgen zijn ergens
speedyquote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik vond die Speedy's altijd de bom, weet alleen niet of die nog te verkrijgen zijn ergens
Ja graag, ik moet nog ontbijtenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef existenz het volgende:
* existenz gooit frikaNNNNNNNNNNNNNNNNNNNdellen naar pierettttttttt
Hahaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Ik was gister trouwens voor het eerst weer eens goed bezopenWas leuk
Gij spoort nietquote:
Jij hebt toch ook wel eens pizza ontbeten ofzo, of ben ik nou de enige die dit soort dingen ook 's morgens kan etenquote:
Nee, niet echt geloof ik, ik was ook niet compleet de weg kwijt, maar zo aangeschoten/dronken dat je de hele tijd aan het lachen bent om allesquote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaNog vreemde dingen gedaan?
pizzaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel eens pizza ontbeten ofzo, of ben ik nou de enige die dit soort dingen ook 's morgens kan eten
Ooo, dat is wel mega gezelligquote:Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, niet echt geloof ik, ik was ook niet compleet de weg kwijt, maar zo aangeschoten/dronken dat je de hele tijd aan het lachen bent om alles
Dat klopt, ik zie de wereld ook als een stuk gezelliger danquote:
hoe weet jij dat ?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel eens pizza ontbeten ofzo, of ben ik nou de enige die dit soort dingen ook 's morgens kan eten
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ?
en was niet ontbijt, was een tussendoortje om 3:00 snachts toen we wakker werden
Kortom, een geslaagde avond!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat klopt, ik zie de wereld ook als een stuk gezelliger danNiet dat ik dat normaal al niet doe, maar toch! Mijn mede-drinkers deelden dezelfde mening als ik had ik het gevoel, en uiteindelijk ging ik eenzaam doch in mijn behoeften bevredigd naar huis, om aldaar tosti's en broodjes bapao te gaan eten met mijn huisgenoot
Ik ben gisteren met een vriendinnetje naar de film geweest; Komt een vrouw bij de dokterquote:
Is die film het waard om heen te gaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben gisteren met een vriendinnetje naar de film geweest; Komt een vrouw bij de dokter
& volgende week dinsdag ga ik met een hele club stappen
Ja, mooi gemaaktquote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is die film het waard om heen te gaan?
Ah ok, mijn vriendin wil er graag heen en ik vroeg me af of ik me dan niet de hele film zit te vervelenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, mooi gemaakt
Ken je het boek? Zo ja, ze hebben nieuwe scenes geschreven, maar die passen er heel mooi bij
En er zit écht een breekpunt in...
Nee joh! Het zit mooi in elkaarquote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok, mijn vriendin wil er graag heen en ik vroeg me af of ik me dan niet de hele film zit te vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |