Ik denk eerder dat ze afknappen op jouw taalfouten....quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Soms dan ontmoet je in het leven wel eens nieuwe mensen.
Vaak als het vrouwen of meisjes zijn dan kijk je ook hoe die persoon er uitziet.
Vaak zijn die dames wel te doen of in begrijpbare taal net neukbaar.
Opzich niets mis mee. Behalve als ze al een vriendje heb.
Vaak zijn die vriendjes nog eens lelijk als de tering ook.
Meestal ben jij zelf een stuk knapper dan die vriendjes waar die wijven mee lopen.
Dus denk je ey laat ik maar es met die chick afspreken.
Gevolg is ook vaak filmpje kijken bij jou thuis kusje hier kusje daar.
Allemaal prima. Tot dat die wijven dan zeggen ja ik kan niet verder met je gaan sorry want dan ga ik vreemd en dat is niet eerlijk tegenover me vriend.
Waar op ik dan antwoord.
Denk je dat ik het hem ga vertellen ofzo?
En de standaard antwoord van de vrouwen is dan.
Ja nee dat is het niet het is meer om het idee en het schuldgevoel bij mezelf.
Ik wil het wel graag. Maar ook weer niet.
En dan begint het gevaarlijke.
Dan moet je als man elke keer weer inschatten is dit een vrouw waarbij je het kan pushen en toch gewoon doorgaat met de kusjes.
Of moet je bij deze vrouw juist nu afstand nemen eerst de begrip volle goede vriend uithangen en vervolgens over een week of drie je slag slaan ?
Dat is nou net het probleem je ziet het niet van de buitenkant.
WTF is dat voor verhaalquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Soms dan ontmoet je in het leven wel eens nieuwe mensen.
Vaak als het vrouwen of meisjes zijn dan kijk je ook hoe die persoon er uitziet.
Vaak zijn die dames wel te doen of in begrijpbare taal net neukbaar.
Opzich niets mis mee. Behalve als ze al een vriendje heb.
Vaak zijn die vriendjes nog eens lelijk als de tering ook.
Meestal ben jij zelf een stuk knapper dan die vriendjes waar die wijven mee lopen.
Dus denk je ey laat ik maar es met die chick afspreken.
Gevolg is ook vaak filmpje kijken bij jou thuis kusje hier kusje daar.
Allemaal prima. Tot dat die wijven dan zeggen ja ik kan niet verder met je gaan sorry want dan ga ik vreemd en dat is niet eerlijk tegenover me vriend.
Waar op ik dan antwoord.
Denk je dat ik het hem ga vertellen ofzo?
En de standaard antwoord van de vrouwen is dan.
Ja nee dat is het niet het is meer om het idee en het schuldgevoel bij mezelf.
Ik wil het wel graag. Maar ook weer niet.
En dan begint het gevaarlijke.
Dan moet je als man elke keer weer inschatten is dit een vrouw waarbij je het kan pushen en toch gewoon doorgaat met de kusjes.
Of moet je bij deze vrouw juist nu afstand nemen eerst de begrip volle goede vriend uithangen en vervolgens over een week of drie je slag slaan ?
Dat is nou net het probleem je ziet het niet van de buitenkant.
Maar om je jehannes in de floppydrive te stoppen gaat ook weer net iets te ver..quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:02 schreef o.us het volgende:
Daten via Runescape is zo veel beter, niemand ziet er online lelijk uit.
Mijn topic.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:02 schreef o.us het volgende:
Daten via Runescape is zo veel beter, niemand ziet er online lelijk uit.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hey, gaat dit over mn vriendin?
Nee grapje ik ben sexy.
Goede grap.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hey, gaat dit over mn vriendin?
Nee grapje ik ben sexy. En ze gaat niet vreemd.
Hoe oud is jouw computer inmiddels?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Maar om je jehannes in de floppydrive te stoppen gaat ook weer net iets te ver..
Vandaar dat dikheid in de VS algemeen geaccepteerd wordtquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:10 schreef maartena het volgende:
Vrouwen die TS tegenkomt hebben een lelijke vriend MET karakter.
TS is wellicht minder lelijk, maar heeft totaal geen karakter.
Tja, veel vrouwen zijn niet oppervlakkig, maar kiezen voor karakter ipv voor je sixpack.
En inderdaad..... kereltjes die gaan proberen de vrouwtjes van anderen af te pakken zijn erg zielig bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |