quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja die missie was het en ik heb hem net gehaald.Best leuke missie.
Daarna kwam een achtervolgingsmissie. Had ik dat ventje bijna te pakken, val ik van het dak af.Tweede keer lukte het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat je over de helft bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ben volgens mij bij die vliegmissie beland, ben ik dan al bijna bij het eind?
Volgens mij ook de leukste manier om te spelen. Anders ben je straks na het verhaal weer alleen de side missions aan het doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:47 schreef Thrilled het volgende:
Gister alle viewpoints gepakt in Florence en alle codex pages.. man wat is dit verslavendDan rent er weer een dief voorbij die ik persee neer wil beuken of kom ik langs een assassination opdracht.. ik kom niet aan die verhaallijn toe
!
Had ik ook, tig keer geprobeerd, en toen lukte het ineensquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:23 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je op de ledge zit en je probeert eraan te gaan hangen spring je er dwars doorheen
dus aangezien veel mensen niet weten dat als je tegen een muur oprent en dan naar links of rechts springt je wél op dat balkje komt, zit dus iedereen daar vast
aaaah how excitingquote:Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Godtje het volgende:
en Leo begint na 10 codex pages ook wel te vervelen
Er zijn inderdaad ook wel minpunten. De character models tijdens de cut scenes zijn niet heel mooi en soms tijdens het klimmen wil je ergens heen springen en val je ongewenst naar beneden maar dat zijn kleine minpunten.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
enige minpunt vind ik dat de AI van de tegenstanders wel erg slecht is en dat de gevechten te makkelijk zijn. verder is ie idd fantastisch.
en er zitten wat slordigheden in. er was een missie waar ik probeerde te vluchten maar opeens sprong ie over naar een cutscene waarin iedereen dood wasquote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ook wel minpunten. De character models tijdens de cut scenes zijn niet heel mooi en soms tijdens het klimmen wil je ergens heen springen en val je ongewenst naar beneden maar dat zijn kleine minpunten.
ah, you've found another one! how exciting!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Godtje het volgende:
Van mij hadden ze er ook een Hard en verder in kunnen bouwen en Leo begint na 10 codex pages ook wel te vervelen
Bij mij is de game al weer weg gegeven omdat je bij 100% ook echt klaar bent.
Dat komt bekend voor dat had ik vanmiddag ookquote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en er zitten wat slordigheden in. er was een missie waar ik probeerde te vluchten maar opeens sprong ie over naar een cutscene waarin iedereen dood was![]()
Zekerquote:maar ik vind t tot nu toe een van de leukste spellen van t jaar.
Wat ik wil weten: Nieuwe wapens? Nieuwe Game-play mechanics? Iets nieuws?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef Ezio het volgende:
Vergeef me als dit al gepost is, heb niet het hele topic gelezen.
Bekijk deze YouTube-video
YES! De vraag is, moeten we hiervoor betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef Thrilled het volgende:
Gister voor het eerst zo'n puzzel gevonden (wat is de naam daarvoor btw?) maar snap er geen reet vankheb 10 plaatjes en daarvan hebben er 5 een 'core simularity'.. ik weiger om hulp te zoeken op het internet dus ik ga vanavond nog maar eens een poging wagen
die assassination contracts zijn ook leuk.. kheb er gister 3 achter elkaar gedaan maar dan krijg je toch wel wat eentonigheid.. soms mag je niet gezien worden en soms wel, maar verder is het vrijwel hetzelfde
Neem alle schilderijen waarin de appel terugkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de naam voor zo'n puzzel is een 'glyph'U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Nee, die plaatjes die je moet vinden om die puzzel te unlocken heten glyphsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Neem alle schilderijen waarin de appel terugkomt
En de naam voor zo'n puzzel is een 'glyph'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |