abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75640042
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
wtf, het lijkt wel of de AI opeens uitgevallen is ofzo vijanden pakken nog wel hun wapens maar ze vallen me helemaal niet aan meer mensen met dit probleem?
Is het niet gewoon dat je vanaf nu met Notorioty werkt en gewoon niet wordt gespot?
Als je wat uitvreet voor de guards, komen ze dan wel op je af?
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:29:35 #52
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75640120
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
wtf, het lijkt wel of de AI opeens uitgevallen is ofzo vijanden pakken nog wel hun wapens maar ze vallen me helemaal niet aan meer mensen met dit probleem?
kan het niet zo zijn dat je zo'n speciale cape draagt?
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 december 2009 @ 08:50:47 #53
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_75640447
De Truth is ontrafeld. Maar ik snap er maar een klein beetje van

Kan iemand even in een spoiler zetten wat er aan de hand is? Heb het spel nog niet uitgespeeld dus endgame spoilers kunnen achterwege blijven
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:13:57 #54
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_75640826
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef El_Thijs het volgende:

Kan iemand even in een spoiler zetten wat er aan de hand is? Heb het spel nog niet uitgespeeld dus endgame spoilers kunnen achterwege blijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:16:38 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_75640883
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef El_Thijs het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_75641619
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:13 schreef Bart het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Geweldige game die deel 1 indrukwekkend achter zich laat.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 december 2009 @ 10:24:43 #57
Brabo Bastard
pi_75642407
Bedankt! Het is allemaal een stuk duidelijker geworden nu! Kon er geen wijs uit komen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75646026
Zit er aan te denken om al die veertjes te gaan zoeken. Alleen zodat ik dan voor het eerst alle achievements heb voor een spel Is dit veel moeite of niet? Weet iemand ook een goede guide hiervoor?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 december 2009 @ 12:33:32 #59
Brabo Bastard
pi_75646245
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef -Dries- het volgende:
Zit er aan te denken om al die veertjes te gaan zoeken. Alleen zodat ik dan voor het eerst alle achievements heb voor een spel Is dit veel moeite of niet? Weet iemand ook een goede guide hiervoor?
Kijk eens op xbox360achievements.org, daar kan je alles vinden. Ik heb er nu iets van 30 zelf gevonden, dus ben nog wel even bezig. Je kan in het DNA menu zien bij extra memories (of iets in die geest) hoeveel veren je hebt uit welke stad.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75646380
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef -Dries- het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)20091120161944695091
http://www.gamesradar.com(...)20091118131317820094
pi_75646521
Ik zit op een hele domme manier vast. Ik moet voor een missie via balken naar een andere plek komen. Maar zodra ik aan zo'n balk hang lukt het me niet om verder te springen. Poppetje beweegt wel maar reageert niet goed op de knopjes die ik indruk lijkt wel.
pi_75647047
Als je hangt moet je slingeren.. gewoon RT en A (xbox) ingedrukt houden.. dan gaat ie slingeren en springt ie vanzelf door naar een volgende plek (als dat mogelijk is).. anders klimt ie erbovenop..

Overigens over die veertjes.. hoe herken ik die nou duidelijk? Ik heb het eerste veertje gevonden omdat ik voor mijn broertje dat ding moest pakken, en het tweede (tevens laatste) veertje wat ik gevonden heb was per toeval omdat ik net daar het dak op klom.. ik ren veel over daken maar zie ze nooit liggen/zweven.. zijn die dingen niet goed te zien of let ik niet goed op?
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:58:28 #63
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75647148
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:56 schreef Thrilled het volgende:
Als je hangt moet je slingeren.. gewoon RT en A (xbox) ingedrukt houden.. dan gaat ie slingeren en springt ie vanzelf door naar een volgende plek (als dat mogelijk is).. anders klimt ie erbovenop..

Overigens over die veertjes.. hoe herken ik die nou duidelijk? Ik heb het eerste veertje gevonden omdat ik voor mijn broertje dat ding moest pakken, en het tweede (tevens laatste) veertje wat ik gevonden heb was per toeval omdat ik net daar het dak op klom.. ik ren veel over daken maar zie ze nooit liggen/zweven.. zijn die dingen niet goed te zien of let ik niet goed op?
als je eagle vision aanzet zie je ze heel goed. en ik ga altijd op het geluid af.
pi_75647200
quote:
zijn die dingen niet goed te zien of let ik niet goed op?
Beide? Ze liggen niet op de meest voor de hand liggende plekken maar ze zijn zeker niet onvindbaar en ze maken geluid. De schittering is ook prima te zien over het algemeen.
pi_75647310
quote:
Bedankt, ik ga het straks proberen.
pi_75647390
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:03 schreef Gewas het volgende:

[..]

Bedankt, ik ga het straks proberen.
succes, waar is het trouwens? Kheb gister namelijk ook een dik uur zitten kutten bij allerlei balken
pi_75647482
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:05 schreef Thrilled het volgende:

[..]

succes, waar is het trouwens? Kheb gister namelijk ook een dik uur zitten kutten bij allerlei balken
Ik ben bij...
SPOILER
En daar zat ik vast.
pi_75647729
Weet er iemand wanneer nu eigenlijk die ps3 theme uit komt? Wanneer ik inlog op Uplay krijg ik de melding dat hij niet verkrijgbaar is.
SPOILER
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:16:04 #69
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75647748
SPOILER
pi_75647885
Kan nog steeds niet begrijpen hoe iedereen daar vast komt te zitten
pi_75647899
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:08 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik ben bij...
SPOILER
En daar zat ik vast.
SPOILER
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:23:36 #72
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75647968
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:20 schreef -Dries- het volgende:
Kan nog steeds niet begrijpen hoe iedereen daar vast komt te zitten
als je op de ledge zit en je probeert eraan te gaan hangen spring je er dwars doorheen
dus aangezien veel mensen niet weten dat als je tegen een muur oprent en dan naar links of rechts springt je wél op dat balkje komt, zit dus iedereen daar vast
pi_75648019
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:21 schreef Thrilled het volgende:

[..]
SPOILER
Dat stuk heb ik nog niet gehad denk ik.
SPOILER
pi_75648411
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef Gewas het volgende:

[..]

Dat stuk heb ik nog niet gehad denk ik.
SPOILER
SPOILER
pi_75653135
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:37 schreef Thrilled het volgende:

[..]
SPOILER
Ja die missie was het en ik heb hem net gehaald. Best leuke missie.

Daarna kwam een achtervolgingsmissie. Had ik dat ventje bijna te pakken, val ik van het dak af. Tweede keer lukte het wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2009 15:52:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')