Is het niet gewoon dat je vanaf nu met Notorioty werkt en gewoon niet wordt gespot?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
wtf, het lijkt wel of de AI opeens uitgevallen is ofzovijanden pakken nog wel hun wapens maar ze vallen me helemaal niet aan
meer mensen met dit probleem?
kan het niet zo zijn dat je zo'n speciale cape draagt?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
wtf, het lijkt wel of de AI opeens uitgevallen is ofzovijanden pakken nog wel hun wapens maar ze vallen me helemaal niet aan
meer mensen met dit probleem?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef El_Thijs het volgende:
De Truth is ontrafeld. Maar ik snap er maar een klein beetje van
Kan iemand even in een spoiler zetten wat er aan de hand is? Heb het spel nog niet uitgespeeld dus endgame spoilers kunnen achterwege blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef El_Thijs het volgende:
De Truth is ontrafeld. Maar ik snap er maar een klein beetje van
Kan iemand even in een spoiler zetten wat er aan de hand is? Heb het spel nog niet uitgespeeld dus endgame spoilers kunnen achterwege blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:13 schreef Bart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige game die deel 1 indrukwekkend achter zich laat.
Kijk eens op xbox360achievements.org, daar kan je alles vinden. Ik heb er nu iets van 30 zelf gevonden, dus ben nog wel even bezig. Je kan in het DNA menu zien bij extra memories (of iets in die geest) hoeveel veren je hebt uit welke stad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef -Dries- het volgende:
Zit er aan te denken om al die veertjes te gaan zoeken. Alleen zodat ik dan voor het eerst alle achievements heb voor een spelIs dit veel moeite of niet? Weet iemand ook een goede guide hiervoor?
http://www.gamesradar.com(...)20091120161944695091quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef -Dries- het volgende:
Zit er aan te denken om al die veertjes te gaan zoeken. Alleen zodat ik dan voor het eerst alle achievements heb voor een spelIs dit veel moeite of niet? Weet iemand ook een goede guide hiervoor?
als je eagle vision aanzet zie je ze heel goed. en ik ga altijd op het geluid af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:56 schreef Thrilled het volgende:
Als je hangt moet je slingeren.. gewoon RT en A (xbox) ingedrukt houden.. dan gaat ie slingeren en springt ie vanzelf door naar een volgende plek (als dat mogelijk is).. anders klimt ie erbovenop..
Overigens over die veertjes.. hoe herken ik die nou duidelijk? Ik heb het eerste veertje gevonden omdat ik voor mijn broertje dat ding moest pakken, en het tweede (tevens laatste) veertje wat ik gevonden heb was per toeval omdat ik net daar het dak op klom.. ik ren veel over daken maar zie ze nooit liggen/zweven.. zijn die dingen niet goed te zien of let ik niet goed op?
Beide? Ze liggen niet op de meest voor de hand liggende plekken maar ze zijn zeker niet onvindbaar en ze maken geluid. De schittering is ook prima te zien over het algemeen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:56 schreef Thrilled het volgende:
zijn die dingen niet goed te zien of let ik niet goed op?
Bedankt, ik ga het straks proberen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:56 schreef Thrilled het volgende:
Als je hangt moet je slingeren.. gewoon RT en A (xbox) ingedrukt houden.. dan gaat ie slingeren en springt ie vanzelf door naar een volgende plek (als dat mogelijk is).. anders klimt ie erbovenop..
succes, waar is het trouwens? Kheb gister namelijk ook een dik uur zitten kutten bij allerlei balkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:03 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga het straks proberen.
Ik ben bij...quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
succes, waar is het trouwens? Kheb gister namelijk ook een dik uur zitten kutten bij allerlei balken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar zat ik vast.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:08 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik ben bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar zat ik vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je op de ledge zit en je probeert eraan te gaan hangen spring je er dwars doorheenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:20 schreef -Dries- het volgende:
Kan nog steeds niet begrijpen hoe iedereen daar vast komt te zitten
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]Dat stuk heb ik nog niet gehad denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik nog niet gehad denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]Ja die missie was het en ik heb hem net gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best leuke missie.
Daarna kwam een achtervolgingsmissie. Had ik dat ventje bijna te pakken, val ik van het dak af.Tweede keer lukte het wel.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2009 15:52:57 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |