a). ik ben geen sukkelquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef skittelman het volgende:
[..]
je hebt altijd sukkels die graag een winmo toestel willen hebben. en tweedehands kost een hero maar ¤300,-
ho rustig maarquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
a). ik ben geen sukkel
b). ik benheb geen winmo toestel (ik heb een iphone (NIEUW) én een HTC Hero (NIEUW))
c). ik stel de vraag voor een collega
d). demijn collega is ook geen sukkel
Kortom: je moet niet van die voorbarige conclusies trekken.
Lees je vorige post nog eens, waarin je expliciet reageerde op mijn post, lees dan jouw reactie, en probeer je dan voor te stellen of het mogelijk is dat ik je begreep zoals ik deed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:44 schreef skittelman het volgende:
[..]
ho rustig maar
wat ik bedoelde is dat als je die winmo op eBay zet dat er vaak best behoorlijk voor geboden word.
Met dat geld kan je makkelijk een android toestel kopen. En hoef je dus niet een gare custom rom te gebruiken.
maar sorry dat ik je probeerde te helpen, ik zal het niet meer doen
custom roms zijn doorgaans niet veel beter. zeker niet op een android. je loopt altijd wel ergens tegenaan waar de rom builder niet aan gedacht heeft. (denk aan de L26 rom voor touch hd/diamond2 die vergat dat het fijn is dat je wekker afgaat ook al staat je telefoon op stilquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Lees je vorige post nog eens, waarin je expliciet reageerde op mijn post, lees dan jouw reactie, en probeer je dan voor te stellen of het mogelijk is dat ik je begreep zoals ik deed.![]()
Je tweede post is al een hele vooruitgang. Behalve dan dat je schrijft over een "gare custom rom".![]()
![]()
Kortom, fijn dat je probeerde te helpen.Jammer dat ik dat niet doorhad.
check de OP, staan er genoeg in (pas op met funtowers, je sociale leven zal eronder lijdenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef Murloc het volgende:
Sinds dit weekend heb ik deze ook.
Echt hele fijne telefoon. Maar eens ff goed in de marketplace gaan snuffelen
mijn hero heeft wel problemen met de parrot minikitquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
---
Dat valt best mee, ik speel het alleen in bed voor het slapen gaan, nou lig ik wel om 19.00 uur in bed maar dat terzijdequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef skittelman het volgende:
[..]
check de OP, staan er genoeg in (pas op met funtowers, je sociale leven zal eronder lijden)
dus je gaat om 7uur naar bed zodat je de rest van de avond kunt funtowerenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik speel het alleen in bed voor het slapen gaan, nou lig ik wel om 19.00 uur in bed maar dat terzijde
http://www.androidplanet.(...)-android-applicatie/quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef JohnnyKleinGeld het volgende:
Iemand enig idee waarom ik de Paypal app niet kan vinden in de market?
Heb een G2 Touch, maar dat zou toch niet uit moeten maken...?
hmm kan em wel vinden met de Hero trouwens. moet je em hebben? pm dan effe je gmailquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef JohnnyKleinGeld het volgende:
Iemand enig idee waarom ik de Paypal app niet kan vinden in de market?
Heb een G2 Touch, maar dat zou toch niet uit moeten maken...?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1385572quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:45 schreef phluphy het volgende:
Even een vraagje dat niet helemaal in dit topic thuishoort... maar misschien weten jullie het toch:
Ik heb laatst in één van de DIG topic gelezen (dacht ik!) dat het mogelijk was om android te installeren op een HTC toestel met windows mobile.
ik moet het ook elke avond 'aanvinken' wellicht dat er een betere app is voor wekkers?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Pandora73 het volgende:
Eergisteren weer melding dat mijn SD-card beschadigd was. Zucht. Weet wat filesgebakcupt en de files die niet direct mee wilden eraf gehaald, kaart geformatteerd en back-up er weer opgezet.
Hebben jullie trouwens ook dat de telefoon vaak spontaan opnieuw opstart? Ik merk het toch wel minstens 5 keer per week, en dan zijn er vast ook nog momenten dat ik het niet doorheb (als ik lig te slapen of de telefoon even niet bij me heb of zo)
O en vanmorgen gingen mijn wekkers dus weer niet af. De laatste weken heb ik me aangeleerd om iedere avond het vinkje bij de wekker uit en weer aan te zetten. Dit heb ik gisteren niet gedaan, en nu deed hij het dus niet. Ten overvloede: de wekker zou volgens de instellingen wel degelijk vanmorgen hebben moeten afgaan. Het lijkt er dus echt op dat je iedere avond het vinkje bij je wekkertijd uit en weer aan moet zetten. Waarom heb je dan een wekker waarbij je kan instellen op welke dag hij af moet gaan, als je het toch handmatig moet doen als je hem nodig hebt?
is ook nog een optie:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:55 schreef DennisMoore het volgende:
Geen idee...
Ik gebruik m'n ouwe SonyEricsson W850 als wekker. Die kan ik zo makkelijk volledig op de tast open en dicht schuiven om te snoozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |