abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:35:22 #226
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_76479847
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef skittelman het volgende:

[..]

je hebt altijd sukkels die graag een winmo toestel willen hebben. en tweedehands kost een hero maar ¤300,-
a). ik ben geen sukkel
b). ik ben geen winmo toestel (ik heb een iphone (NIEUW) én een HTC Hero (NIEUW))
c). ik stel de vraag voor een collega
d). de collega is ook geen sukkel

Kortom: je moet niet van die voorbarige conclusies trekken.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:44:38 #227
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76480230
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef phluphy het volgende:

[..]

a). ik ben geen sukkel
b). ik benheb geen winmo toestel (ik heb een iphone (NIEUW) én een HTC Hero (NIEUW))
c). ik stel de vraag voor een collega
d). demijn collega is ook geen sukkel

Kortom: je moet niet van die voorbarige conclusies trekken.
ho rustig maar
wat ik bedoelde is dat als je die winmo op eBay zet dat er vaak best behoorlijk voor geboden word.
Met dat geld kan je makkelijk een android toestel kopen. En hoef je dus niet een gare custom rom te gebruiken.

maar sorry dat ik je probeerde te helpen, ik zal het niet meer doen
Lege virente, virent cuncta
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:59:32 #228
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_76480842
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:44 schreef skittelman het volgende:

[..]

ho rustig maar
wat ik bedoelde is dat als je die winmo op eBay zet dat er vaak best behoorlijk voor geboden word.
Met dat geld kan je makkelijk een android toestel kopen. En hoef je dus niet een gare custom rom te gebruiken.

maar sorry dat ik je probeerde te helpen, ik zal het niet meer doen
Lees je vorige post nog eens, waarin je expliciet reageerde op mijn post, lees dan jouw reactie, en probeer je dan voor te stellen of het mogelijk is dat ik je begreep zoals ik deed.

Je tweede post is al een hele vooruitgang. Behalve dan dat je schrijft over een "gare custom rom".

Kortom, fijn dat je probeerde te helpen. Jammer dat ik dat niet doorhad.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:23:35 #229
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76486874
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:59 schreef phluphy het volgende:

[..]

Lees je vorige post nog eens, waarin je expliciet reageerde op mijn post, lees dan jouw reactie, en probeer je dan voor te stellen of het mogelijk is dat ik je begreep zoals ik deed.

Je tweede post is al een hele vooruitgang. Behalve dan dat je schrijft over een "gare custom rom".

Kortom, fijn dat je probeerde te helpen. Jammer dat ik dat niet doorhad.
custom roms zijn doorgaans niet veel beter. zeker niet op een android. je loopt altijd wel ergens tegenaan waar de rom builder niet aan gedacht heeft. (denk aan de L26 rom voor touch hd/diamond2 die vergat dat het fijn is dat je wekker afgaat ook al staat je telefoon op stil )
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:52:22 #230
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_76517066
Sinds dit weekend heb ik deze ook.
Echt hele fijne telefoon. Maar eens ff goed in de marketplace gaan snuffelen
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_76520045
Ik ben in de markt voor een nieuwe telefoon, momenteel heb ik een HTC TyTn II. Nu ben ik er hard over aan 't denken om de overstap naar Android te maken, echter dient een potentiële nieuwe telefoon aan een aantal eisen te voldoen. Co-Pilot schijnt een behoorlijk goed stukje offline navigatiesoftware te zijn, dus daarmee zou ik al meteen een vervanger voor TomTom 7 hebben. Moet ik alleen nog even achterhalen of Co-Pilot met TomTom POI's overweg kan, zodat ik alle flitserlocaties in Nederland er in heb staan.

Belangrijker echter vind ik de vraag hoe goed of slecht Android toestellen (en dan met name de Hero, aangezien mijn interesse daar naar uitgaat) met bluetooth carkits om kunnen gaan? Ik heb een JVC KD-BT1 autoradio met ingebouwde bluetooth carkit en op een sporadisch "spooktelefoontje" na (wat hoogstwaarschijnlijk door de TyTn veroorzaakt wordt, er staat dan "CALLING UNKNOWN" in het scherm terwijl er geen telefoongesprek plaatsvindt) werkt dat perfect. Ik heb in het schermpje van de radio de signaalsterkte staan en heb toegang tot het telefoonboek wat op de simkaart van mijn telfoon opgeslagen is. Mijn vraag is dan ook of de Hero-bezitters hier ervaring hebben met het gebruik van een bluetooth carkit, al dan niet ingebouwd in een autoradio, en of dat allemaal een beetje probleemloos werkt?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_76520137
Heb je geen kennis/collega met een Hero zodat je 't even kunt uitproberen?
pi_76520589
CoPilot werkt prima op de Hero, gebruik het zelf vaak. heb geen carkit dus kan daar niks over zeggen, lijkt me dat het geen problemen moet veroorzaken
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:11:34 #234
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76521952
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef Murloc het volgende:
Sinds dit weekend heb ik deze ook.
Echt hele fijne telefoon. Maar eens ff goed in de marketplace gaan snuffelen
check de OP, staan er genoeg in (pas op met funtowers, je sociale leven zal eronder lijden )
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:16:38 #235
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76522127
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
---
mijn hero heeft wel problemen met de parrot minikit
de hero blijft om een wachtwoord vragen, volgens parrot is het 0000 maar verbinden doet hij niet heb het op een gegeven moment maar opgegeven. nu zit hij in de auto van mn ouders dus zo vaak gebruik ik em niet.
pi_76524233
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef skittelman het volgende:

[..]

check de OP, staan er genoeg in (pas op met funtowers, je sociale leven zal eronder lijden )
Dat valt best mee, ik speel het alleen in bed voor het slapen gaan, nou lig ik wel om 19.00 uur in bed maar dat terzijde

/OT
kent iemand een beetje goeie Nederlandse app om calorieen te tellen, heb er wel een paar gevonden maar die zijn behoorlijk Amerikaans met vooral Amerikaanse merken en producten en dat is irritant.

Nog een app gevonden voor mensen die regelmatig in het buitenland zijn en bang zijn om een ongeluk te krijgen en dat dan het thuisfront van niks weet; ICE - for Android. (ICE staat voor In Case of Emergency) Je kan je naam bloedgroep en allergieen opgeven en 2 telefoonnummers die in nood gebeld kunnen worden, hoeven hulpverleners niet zo te zoeken
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:13:11 #237
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76526525
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Karstman het volgende:

[..]

Dat valt best mee, ik speel het alleen in bed voor het slapen gaan, nou lig ik wel om 19.00 uur in bed maar dat terzijde
dus je gaat om 7uur naar bed zodat je de rest van de avond kunt funtoweren
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:58:20 #238
204692 JohnnyKleinGeld
I hurt myself today
pi_76532450
Iemand enig idee waarom ik de Paypal app niet kan vinden in de market?

Heb een G2 Touch, maar dat zou toch niet uit moeten maken...?
pi_76541195
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef JohnnyKleinGeld het volgende:

http://www.androidplanet.(...)-android-applicatie/
kijk hier effe, vooral de replies eronder
pi_76541268
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef JohnnyKleinGeld het volgende:

hmm kan em wel vinden met de Hero trouwens. moet je em hebben? pm dan effe je gmail
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 8 januari 2010 @ 07:40:06 #241
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_76551220
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:45 schreef phluphy het volgende:
Even een vraagje dat niet helemaal in dit topic thuishoort... maar misschien weten jullie het toch:
Ik heb laatst in één van de DIG topic gelezen (dacht ik!) dat het mogelijk was om android te installeren op een HTC toestel met windows mobile.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1385572
pi_76560243
Eergisteren weer melding dat mijn SD-card beschadigd was. Zucht. Weet wat filesgebakcupt en de files die niet direct mee wilden eraf gehaald, kaart geformatteerd en back-up er weer opgezet.

Hebben jullie trouwens ook dat de telefoon vaak spontaan opnieuw opstart? Ik merk het toch wel minstens 5 keer per week, en dan zijn er vast ook nog momenten dat ik het niet doorheb (als ik lig te slapen of de telefoon even niet bij me heb of zo)

O en vanmorgen gingen mijn wekkers dus weer niet af. De laatste weken heb ik me aangeleerd om iedere avond het vinkje bij de wekker uit en weer aan te zetten. Dit heb ik gisteren niet gedaan, en nu deed hij het dus niet. Ten overvloede: de wekker zou volgens de instellingen wel degelijk vanmorgen hebben moeten afgaan. Het lijkt er dus echt op dat je iedere avond het vinkje bij je wekkertijd uit en weer aan moet zetten. Waarom heb je dan een wekker waarbij je kan instellen op welke dag hij af moet gaan, als je het toch handmatig moet doen als je hem nodig hebt?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:45:52 #243
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76561529
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Pandora73 het volgende:
Eergisteren weer melding dat mijn SD-card beschadigd was. Zucht. Weet wat filesgebakcupt en de files die niet direct mee wilden eraf gehaald, kaart geformatteerd en back-up er weer opgezet.

Hebben jullie trouwens ook dat de telefoon vaak spontaan opnieuw opstart? Ik merk het toch wel minstens 5 keer per week, en dan zijn er vast ook nog momenten dat ik het niet doorheb (als ik lig te slapen of de telefoon even niet bij me heb of zo)

O en vanmorgen gingen mijn wekkers dus weer niet af. De laatste weken heb ik me aangeleerd om iedere avond het vinkje bij de wekker uit en weer aan te zetten. Dit heb ik gisteren niet gedaan, en nu deed hij het dus niet. Ten overvloede: de wekker zou volgens de instellingen wel degelijk vanmorgen hebben moeten afgaan. Het lijkt er dus echt op dat je iedere avond het vinkje bij je wekkertijd uit en weer aan moet zetten. Waarom heb je dan een wekker waarbij je kan instellen op welke dag hij af moet gaan, als je het toch handmatig moet doen als je hem nodig hebt?
ik moet het ook elke avond 'aanvinken' wellicht dat er een betere app is voor wekkers?
pi_76561909
Geen idee...

Ik gebruik m'n ouwe SonyEricsson W850 als wekker. Die kan ik zo makkelijk volledig op de tast open en dicht schuiven om te snoozen .
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:02:44 #245
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76562242
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:55 schreef DennisMoore het volgende:
Geen idee...

Ik gebruik m'n ouwe SonyEricsson W850 als wekker. Die kan ik zo makkelijk volledig op de tast open en dicht schuiven om te snoozen .
is ook nog een optie:
pi_76562649
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef skittelman het volgende:

is ook nog een optie:
[ afbeelding ]
Die past zo moeilijk onder m'n kussen, en trilt me niet wakker.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:38:57 #247
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76563754
Voor de geintresseerden:
mijn nieuwe FunTowers topscore:
1261300 (level 14)
kan helaas geen screenshot maken (speigelende screen protector)
dit moest ik ff kwijt
pi_76596609
Lijkt me sowieso niet echt goed voor een telefoon om erop te liggen met je HOOFD.
Misschien dat ie daarom kuren vertoond.
pi_76596771

Zo'n blokje SonyEricsson he? Die kan wel wat hebben.
Zo 'ruw' zou ik met een touchscreen niet willen omgaan.
pi_76710542
Radio beluisteren via internet, werkt dat een beetje met de HERO? Ik heb nu een SonyEricsson en die heeft nog een ouderwetse FM ontvanger, maar dat werkt wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')