Incantrix wat fijn dat het cb ook wat voor je gaat proberen te regelen! Heel goed dat je het daar ook hebt aangegeven, kan me voorstellen dat het moeilijk is zo voor jezelf op te komen
Huup heel veel plezier in Center Parcs.. Ik zou voor de zekerheid nog neusspray meenemen, mocht ze toch echt last blijken te hebben van haar oortjes kan dat de druk weghalen (Timo heeft oorontsteking en wilde dus ook ineens helemaal niet meer drinken.. Hij krijgt nu ook neusspray op aanraden van de huisarts, zodat hij niet zo'n pijn heeft aan zn oren

) Maar hopelijk was het inderdaad gewoon een uitspatting en wil ze vanaf nu weer normaal drinken

Wij zijn weer terug van het cb, de prikjes hebben we even een week uitgesteld, maar verder is Timo weer goedgekeurd

Zijn gewichtlijntje buigt wel ineens een stuk af, maar dat is niet raar omdat hij ziek is geweest én hij nu ruim 4 maanden is, dan is dat heel normaal met borstvoeding vertelden ze

Dat wist ik al wel, maar ik ben erg blij dat zij dat ook zo uit hunzelf vertellen, tot nu toe vind ik het een erg fijn bv-vriendelijk cb

Volgende week krijgt hij alsnog zn prikjes..