Ze staan bij de weekaanbiedingen in de folder op pagina 8.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:33 schreef Aphrodyte het volgende:
Op de website staat niks over kaaskroketten?
Ik zie het! Bedankt!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze staan bij de weekaanbiedingen in de folder op pagina 8.
Graag gedaan en alvast smakelijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:40 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik zie het! Bedankt!
Wist niet dat je de folder ook online kon zien
Knakkende knakworsten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ben fan van de knakworsten. Geen kippenseparatorvlees.
Die meisjequote:
die meisje?quote:
De wasmiddel!quote:
Ik vind zelf die suikervrije heel goed te doen, maar misschien is dat omdat de normale variant al heel erg zoet wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:25 schreef cynthia-heaventje het volgende:
Mixed up... Energie blikjes <3
wat vervelend voor jequote:
Ik vind de citroen variant wel lekker ruiken, maar die ocean versie stinkt me wat te hard.quote:Op maandag 15 november 2010 09:42 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ik vind zelf die suikervrije heel goed te doen, maar misschien is dat omdat de normale variant al heel erg zoet was![]()
En ook het wasmiddel inderdaad, en zoals eerder gezegt de sea breeze schoonmaakdoekjes
En gigantische caloriebommenquote:Op maandag 15 november 2010 12:18 schreef Carmy het volgende:
De Caramelshortcakes in de kassamandjes, van het engelse thema zijn OVERHEERLIJK!
Hahaha oow dat geloof ik graagquote:Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef Carmy het volgende:
Klopt! Maar ik als klein meisje van 52 kg kan dat prima hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |