abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 december 2009 @ 14:03:16 #51
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_75968616
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:18 schreef Purdey het volgende:
De Whiskey Cream
Die is inderdaad erg lekker
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_75995252
Deze

gourmetschotel is jammie.
  donderdag 24 december 2009 @ 00:06:38 #53
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_75996245
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef THEFXR het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
gourmetschotel is jammie.
Oh, dat is precies diegene die ik niet te eten vond
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_75997805
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Oh, dat is precies diegene die ik niet te eten vond
en welke was dan wel lekker?
  donderdag 24 december 2009 @ 01:33:40 #55
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76000222
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en welke was dan wel lekker?
Geen van die schotels denk ik...
Maar dit was o.a. degene die ik gegeten heb met Sinterklaas en die was vies.
Genoeg wel lekkere dingen bij Lidl, maar lekker vlees, zeker met kerst, moet je gewoon lekker bij de slager halen vind ik.
Die ene keer in het jaar kan het er toch wel vanaf.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_76001485
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef Yi-Long het volgende:
Ze hadden eerst heerlijke chocolade ijs, ik geloof een 1 liter bak (rechtvormig) voor 1,70, met ook nog losse stukjes chocolade erin. Was ideaal. Helaas uit het assortiment gehaald.

Nu, die miste ik ook al. Laatst vroeg ik aan iemand om dit mee te brengen en kon het haast niet geloven dat ze het niet hadden. Ik was achteraf zelf nog een keer en toen hing er nog wel de prijs boven de diepvries, maar ze hadden het niet ( ook niet in een ander fiiaal). Ik heb nog hoop dat het na de feestdagen terug komt, want ze hebben ook ruimte nodig voor al die luxe dingen, of heb je het gevraagd en is het helemaal uit het assortiment?
pi_76001599
quote:
Op donderdag 24 december 2009 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Geen van die schotels denk ik...
Maar dit was o.a. degene die ik gegeten heb met Sinterklaas en die was vies.
Genoeg wel lekkere dingen bij Lidl, maar lekker vlees, zeker met kerst, moet je gewoon lekker bij de slager halen vind ik.
Die ene keer in het jaar kan het er toch wel vanaf.
Denken is subjectief, kan je niet over oordelen,maar als je alleen maar varkensvlees gewend ben, dan kan ik me wel voorstellen dat die luxe schotel van de Lidl anders smaakte, daar moet je gewoon aan wennen, alhoewel ik mij daar vraagtekens bij zet, want met sinterklaas was die schotel nog niet in de verkoop.
En dat lekker vlees alleen bij de slager te halen is ook weer zo'n vooringenomen mening. Chips vind ik bijvb muf en oud smaken van de Lidl,maar dat heb ik ook zelf allemaal geproefd.
pi_76003018
Die soort Bifiworstjes zijn ook erg lekker . Dry roast pinda's ,de wedge aardappeltjes en sommige soorten ijs.
Vlees is ook vaak van goede kwaliteit
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 24 december 2009 @ 05:57:44 #59
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76003024
quote:
Op donderdag 24 december 2009 02:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Denken is subjectief, kan je niet over oordelen,maar als je alleen maar varkensvlees gewend ben, dan kan ik me wel voorstellen dat die luxe schotel van de Lidl anders smaakte, daar moet je gewoon aan wennen, alhoewel ik mij daar vraagtekens bij zet, want met sinterklaas was die schotel nog niet in de verkoop.
En dat lekker vlees alleen bij de slager te halen is ook weer zo'n vooringenomen mening. Chips vind ik bijvb muf en oud smaken van de Lidl,maar dat heb ik ook zelf allemaal geproefd.
Jongen lul niet, ik ben CUL-mod geweest, opgegroeid in een slagersfamilie en weet echt wel wat lekker is
Dit was niet te vreten, smaakte nergens naar, behalve vieze marinade, zoals ik een aantal posts terug in dit topic al uitgebreid verteld heb
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 24 december 2009 @ 06:00:13 #60
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_76003031
tvp...

Pianola (schrijf ik dat goed?) yoghurt!
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_76003074
quote:
Op donderdag 24 december 2009 05:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

opgegroeid in een slagersfamilie en weet echt wel wat lekker is

Ik kom uit een gynacologenfamilie . Mag ik je nu
aanraken
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_76003137
Mijn favorieten: cashewnoten (bremzout!), gekookte achterham, zakken met éénpanspastamaaltijden uit de diepvries.
pi_76003187
Ik heb gister de creme brulee geproefd uit het feestdagenassortiment. Wow! Dat was echt lekker! Nu weet ik niet hoe een verse creme brulee behoort te smaken (ik heb het simpelweg nog nooit gegeten), maar voor een kant-en-klaar toetje vond ik dit echt superlekker!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_76007439
quote:
Op donderdag 24 december 2009 05:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Jongen lul niet, ik ben CUL-mod geweest, opgegroeid in een slagersfamilie en weet echt wel wat lekker is
Dit was niet te vreten, smaakte nergens naar, behalve vieze marinade, zoals ik een aantal posts terug in dit topic al uitgebreid verteld heb
bah het vlees was gemarineerd sowieso van die kant en klaar schotels halen...brrr! snij liever het vlees zelf of het nu van de slager of een lidl komt.
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_76007588
De rozemarijnsoepstengels zijn erg lekker en de vijgen balsamicoazijn is zeker ook goed te doen
pi_76009058
Ik heb toen na dat ik hier las dat de gourmetschotel niet zo heel goed was zelf een pakket laten samenstellen bij de Jumbo, ik was per gram uiteindelijk net zo veel kwijt en ik kon zelf kiezen wat ik er in wilde hebben. Was prima ook vlees. (de kant en klare schotels die ze daar trouwens hadden staan waren trouwens een stuk duurder dan zelf wat samen stellen)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_76016476
quote:
Op donderdag 24 december 2009 05:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Jongen lul niet, ik ben CUL-mod geweest, opgegroeid in een slagersfamilie en weet echt wel wat lekker is
Dit was niet te vreten, smaakte nergens naar, behalve vieze marinade, zoals ik een aantal posts terug in dit topic al uitgebreid verteld heb
zoals ik al zei, een subjectieve vooringenomen mening.
pi_76042142
quote:
Op donderdag 24 december 2009 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Geen van die schotels denk ik...
Maar dit was o.a. degene die ik gegeten heb met Sinterklaas en die was vies.
Genoeg wel lekkere dingen bij Lidl, maar lekker vlees, zeker met kerst, moet je gewoon lekker bij de slager halen vind ik.
Die ene keer in het jaar kan het er toch wel vanaf.
Ik vond deze ook niet echt lekker, maar ik ben dan ook erg verwend.. In het algemeen ben ik voor de rest goed te spreken over het vlees bij de lidl.
  vrijdag 25 december 2009 @ 11:43:58 #69
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76045083
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zoals ik al zei, een subjectieve vooringenomen mening.
Vooringenomen mening als ik er iets over zeg nádat ik het gegeten heb
Ik heb je nog de aanwijzing gegeven ook dat ik er eerder uitgebreid over gepost heb...
Nah ja goed, dit is het laatste wat ik erover zeg tegen je, want lezen is moeilijk blijkbaar

Niet alle vlees is trouwens slecht bij Lidl, ham voor op brood vind ik vrijwel altijd wel lekker en zo zijn er nog genoeg dingen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_76048658
hazelnootmuffins
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_76083302
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:43 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Vooringenomen mening als ik er iets over zeg nádat ik het gegeten heb
Ik heb je nog de aanwijzing gegeven ook dat ik er eerder uitgebreid over gepost heb...
Nah ja goed, dit is het laatste wat ik erover zeg tegen je, want lezen is moeilijk blijkbaar

Niet alle vlees is trouwens slecht bij Lidl, ham voor op brood vind ik vrijwel altijd wel lekker en zo zijn er nog genoeg dingen.
ze hebben 3 verschillende soorten ham, dus welke bedoel je?
pi_76391819
Die dikke voorgegaarde Hamburgers waar een ons ui in verwerkt is heerlijk tussen een broodje of zo in de hand zitten soms wel rare chunks in (afval) Maar toch wel smaakvoll met een kloder mayo|!
pi_76443009
Ik dacht dat ze hele lekkere tiramisu hadden!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76443509
de kipkerrie salade is ook lekker
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:27:14 #75
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76524743
Muesli!

De Lidl muesli met chocolade.
Daar zit tenminste zoveel chocolade in dat je het ook daadwerkelijk proeft. In kleine hompjes, ipv flintertjes zoals bij de meeste merken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')