Bij welke lidl te koop???quote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het is niet echt een Lidl-product, maar ik heb wel vaker Diebels gekocht bij de Lidl. Ideaal ook voor bij de barbecue.
[ afbeelding ]
Nog nooit gezien, ik las trouwens in eerste instantie Debielsquote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het is niet echt een Lidl-product, maar ik heb wel vaker Diebels gekocht bij de Lidl. Ideaal ook voor bij de barbecue.
[ afbeelding ]
ik denk van de wild wekenquote:
oke, morgen maar even langs de lidl danquote:Op donderdag 18 november 2010 14:08 schreef Miendientje het volgende:
Die emmers van een liter Griekse yoghurt hebben ze altijd, ¤1,99 dacht ik
Griekse yoghurt is dikker en romiger dan 'gewone' yoghurt.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:13 schreef Yi-Long het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij Griekse Yoghurt? Is dat net zo 'zuur' als normale yoghurt, of wat zoeter en luchtiger!?
Zoetiger, en dikker, romiger. Lekkerderquote:Op donderdag 18 november 2010 16:13 schreef Yi-Long het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij Griekse Yoghurt? Is dat net zo 'zuur' als normale yoghurt, of wat zoeter en luchtiger!?
Ja, daar kan ik me echt misselijk aan etenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:11 schreef Miam het volgende:
[..]
oke, morgen maar even langs de lidl dan
Volgens mij smaakt het naar meer in combinatie met wat honing en hazelnoten.
Het smerigste Altbier wat er is.quote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Griekse yoghurt is dikker en romiger dan 'gewone' yoghurt.
Klinkt goed. Zal het waarschijnlijk morgen eens halen zodat we het dit weekend kunnen proberenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:20 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Zoetiger, en dikker, romiger. Lekkerder
En bij iedere turkse winkelquote:Op donderdag 18 november 2010 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goed. Zal het waarschijnlijk morgen eens halen zodat we het dit weekend kunnen proberenBij de Aldi toch!?
Ik haalde het eerder ook wel eens bij een turkse winkel, maar de soorten die ik daar heb geprobeerd waren allemaal wat zuurder.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En bij iedere turkse winkel
Maar degene waar we het nu hier over hebben, is bij de Aldi!?!?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En bij iedere turkse winkel
ja, daar 'leef' ik ook opquote:Op donderdag 18 november 2010 14:08 schreef Miendientje het volgende:
Die emmers van een liter Griekse yoghurt hebben ze altijd, ¤1,99 dacht ik
Lees TTquote:Op donderdag 18 november 2010 17:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar degene waar we het nu hier over hebben, is bij de Aldi!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |