Nait Soez'nquote:
ik woon er niet, ik woon aan de goeie kant van het spoorquote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat hoekje is ook zeer berucht.
Ik woon er trouwens om de hoek, hoi achterbuurman
Doek ook nait ja.quote:
Woar ben joe west dan?quote:
Inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ik zit wel al de hele dag in de bieb, ondanks de algehele lamlendigheid.en ik heb al wel 10 pagina's gelezen.
![]()
Productief bezigquote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ik zit wel al de hele dag in de bieb, ondanks de algehele lamlendigheid.en ik heb al wel 10 pagina's gelezen.
![]()
Facebooken?quote:
Hij moet natuurlijk wel een beeld hebben van de dingen om kritiek erop te kunnen leverenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt kritiek op alles en iedereen en hun doen en laten, maar je gaat zelf naar de Palace?
Daar was een geneeskundeborrel.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt kritiek op alles en iedereen en hun doen en laten, maar je gaat zelf naar de Palace?
Geneeskunde feestjequote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Anders val je in herhaling,quote:Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef Slaif het volgende:
Anders val je in herhaling,
over in herhaling vallen gesproken...quote:
Fietsenwinkel?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef bodylotion het volgende:
[..]
over in herhaling vallen gesproken...
waar kun je een legale fiets kopen
Niks mis met de Palace trouwens. Het publiek wat er af en toe komt is wat minder.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vooruit.quote:
Het is dus net een beetje als Frankrijk, zeg maar?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Niks mis met de Palace trouwens. Het publiek wat er af en toe komt is wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |