Dit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:39 schreef Biancavia het volgende:
Cola uit een glas is ook anders dan cola uit een blikje.
De smaak wordt ook bepaald door de beleving jeweets.
Dat zeg ik toch, het zit tussen je oren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:39 schreef Biancavia het volgende:
Cola uit een glas is ook anders dan cola uit een blikje.
De smaak wordt ook bepaald door de beleving jeweets.
Zit een laagje overheen, als je blik proeft moet je het blikje niet op proberen te eten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
Bier uit blik smaakt mij ook altijd minder. Bliksmaak.
In blik. Op een bankje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef Pakspul het volgende:
Echte mannen vinden euroshopper bier nog goed te zuipen
ik drink regelmatig bier (geen pils) uit een stenen mok. is ook veel lekkerder!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef Tacobell het volgende:
Oké, ga jij maar eens bier uit een plastic wegwerp bekertje drinken en uit een bierglas of blik.
Dat verschil is er echt wel.
Dat is anders, omdat het in een plastic bekertje wss meteen doodslaat omdat het niet gemaakt is voor bier.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef Tacobell het volgende:
Oké, ga jij maar eens bier uit een plastic wegwerp bekertje drinken en uit een bierglas of blik.
Dat verschil is er echt wel.
Maar bier uit een flesjequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dit.
Cola uit een blikje is lekkerder.
Klopt maar dat komt er dus wel op neer dat bier uit een glas beter smaakt dan uit een plastic bekertje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:42 schreef sc00p het volgende:
[..]
Dat is anders, omdat het in een plastic bekertje wss meteen doodslaat omdat het niet gemaakt is voor bier.
Kansloze echte mannen ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef Pakspul het volgende:
Echte mannen vinden euroshopper bier nog goed te zuipen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |