waarschijnlijk ook genoeg hetero mannen in je omgeving die het doen maar die praten er niet over.....quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat homo's het alleen maar doen in mijn omgeving
ja sorrie, maar dan heb ik al snel een beeld van mannen die dat doen
en het is mijn mening, ik verkondig het niet als feit
Omdat we daar wel over praten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:10 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee. Maar hoe weet je dat eigenlijk? Ik zou van mijn vrienden echt niet weten of ze wel of geen schaamhaar hebben. Ik hoef dat ook verre van te weten, bespaar me dat
Ik moet zeggen dat ze dat laatste ook wel heel vaak roepenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook genoeg hetero mannen in je omgeving die het doen maar die praten er niet over.....
en hun opmerking over die moeten nog uit de kast komen... lekker bevooroordeelt
Wishfull thinking he.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze dat laatste ook wel heel vaak roepen
Meeste gozers die ik ken die houden het gewoon bij hoor, en als het toevallig over schaamhaar gaat(Ja das niet zo'n heel vaak voorkomend gesprek, dus kan je het best niet weten van mensen jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:10 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee. Maar hoe weet je dat eigenlijk? Ik zou van mijn vrienden echt niet weten of ze wel of geen schaamhaar hebben. Ik hoef dat ook verre van te weten, bespaar me dat
Nou ja, het heet niet voor niets schaamhaar hè?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wishfull thinking he.
[..]
Meeste gozers die ik ken die houden het gewoon bij hoor, en als het toevallig over schaamhaar gaat(Ja das niet zo'n heel vaak voorkomend gesprek, dus kan je het best niet weten van mensen ja)hoor ik toch de meeste wel zeggen dat ze het ook gewoon netjes bijhouden.
Iets doen en je er voor schamenAls je het zelf wilt waarom zou je je er dan voor schamen?
Niet mijn hele oksels natuurlijk. Alleen het haar dat er groeitquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef 54cm het volgende:
[..]
Je hele oksels weg. Is dat niet een beetje drastisch?
Heeft jouw vriendje dan zo'n klein piemelotje dat hij niet boven z'n oerwoudje uitkomt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef -moppie- het volgende:
Ik hou niet van schaamhaar. Hoef niet zo nodig in een bos haar te happen!
Ja ind als je van die kleine haartjes hebt dat jeukt als de neetquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef pc-fr34k het volgende:
SchaamhaarDat moet er gewoon af
En TS, heb je al wat jeuk, of wacht maar tot de eerste keer die haartjes weer terug gaan groeien. O ja elke keer dat je een tijdje te lui bent gaat het ook wel jeuken, dus je bent ook wel verplicht het bij te houden een soort van.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja okay ik moet me even nuanceren.
Het is triest dat er mannen zijn die dat doen omdat hun vriendin dat vies vindt..
Oftewel het zelfde princiepe
Als iemand dat uit eigen beweging wilt doen, prima!
Al begrijp ik mannen die dat doen niet.. nja ik snap ze wel, maar de mannen die ik ken en dat doen zijn allemaal homo's (en de die zeggen dus dat de hetro's die dat doen nog uit de kast moeten komen)
Of ze kan gewoon veel lul achterin d'r strot douwenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendje dan zo'n klein piemelotje dat hij niet boven z'n oerwoudje uitkomt?
En er zitten natuurlijk ook haren op die zendmast die je af moet scheren.quote:Bij mij staat er gewoon een trotse zendmast boven het woud.
Tevens: pijpen.
Dit ging wel over de okselsquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja ind als je van die kleine haartjes hebt dat jeukt als de neet![]()
[..]![]()
![]()
!!!
Als jij bij een man hem op een kindje vind lijken dan heeftie wel een erg kleine of je bent jongetjes met hele grote lullen gewend. Tevens zie je na een dag of zo al wel weer stippeltjes plus dat de benen en zo ook gewoon haar hebben en buik etc.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Al vind ik zelf een totaal geschoren man er als een kindje uitzien
mja soms heb je als vrouw niets te willen
Och, ieder moet doen wat hij of zij wil. Ik denk dat er hier geen verband is tussen het scheren van het haar en het homo zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is triest dat er mannen zijn die dat doen omdat hun vriendin dat vies vindt..
Al begrijp ik mannen die dat doen niet.. nja ik snap ze wel, maar de mannen die ik ken en dat doen zijn allemaal homo's (en de die zeggen dus dat de hetro's die dat doen nog uit de kast moeten komen)
Buikhaar. Dát ziet er bij overtolligheid pas echt smerig uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als jij bij een man hem op een kindje vind lijken dan heeftie wel een erg kleine of je bent jongetjes met hele grote lullen gewend. Tevens zie je na een dag of zo al wel weer stippeltjes plus dat de benen en zo ook gewoon haar hebben en buik etc.
Alles ziet er bij overtolligheid smerig uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Buikhaar. Dát ziet er bij overtolligheid pas echt smerig uit.
Ik ben wie ik ben en kan er niks aan veranderen.. wat een enorme kutinstelling is dat zeg!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
Waar maken jullie je allemaal druk om, Het zit er nu eenmaal en bij de ene man wat meer als bij de andere.
Ik kan me hier nie druk over maken, ik ben wie ik ben en kan er nix aan veranderen. Ik hou van mezelf
en hoe zit dat dan met vrouwen die hun okselhaar / schaamhaar afscheren voor hun vriend? Is dat ook te belachelijk voor woorden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |