nee, ik ben echt niet voorruit te branden vandaag. nog 5,5 uur zuchtquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh WL! :p
Alles goed met WL?
Same here hoor, mag vandaag tot half 5 aan de slagquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik ben echt niet voorruit te branden vandaag. nog 5,5 uur zucht
Je blijft een spamsletje he!quote:
ik haat hem. kan er niets aan doen. voor mij is de COD serie doodquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:14 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Same here hoor, mag vandaag tot half 5 aan de slag
wat vind je trouwens van de nieuwe call of duty? wat een gaaf spel zeg!
Daarom ben je ook een kloon van mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Je blijft een spamsletje he!
Dirt 2 heb ik ook op de PS3, alleen nog weinig tijd/zin gehad om lang te spelen, spel ziet er iig goed uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik haat hem. kan er niets aan doen. voor mij is de COD serie dood![]()
ben nu bezig met dirt2 , heb borderlands pas uitgespeeld. oh en ben weer met dead space begonnen. en af en toe ook l4d2 dan
dirt2 is te vetquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik haat hem. kan er niets aan doen. voor mij is de COD serie dood![]()
ben nu bezig met dirt2 , heb borderlands pas uitgespeeld. oh en ben weer met dead space begonnen. en af en toe ook l4d2 dan
Oja, dat was ik bijna vergeten!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef renedis het volgende:
[..]
Daarom ben je ook een kloon van mij
RX-7 staat lekker warm in de garage.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Oja, dat was ik bijna vergeten!
Hoest met je auto's dan?
Toch blijft die RX7 een coole bak zeg!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
RX-7 staat lekker warm in de garage.
Me lease-bak ligt nog steeds in puin en heb nog steeds vervangend vervoer (ford mondeo).
Pas in 2010 word de nieuwe besteld, ik wil weer eigenlijk een A4, al heel lang.
Maar die bijtelling maakt je kapot man, dus misschien een Seat Exeo of misschien weer een Leon..?
Owh vorige week zaterdag een ongeluk gehad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Toch blijft die RX7 een coole bak zeg!
In puin, wat heb je gedaan? hahahah (ben hier echt een tijd niet geweest)
Ik vind die leon's wel mooie auto's, maar rijden ze goed?
(heb zelf geen rijbewijs)
HIJ IS VIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
eet smakelijkquote:
quote:
Dat ziet er best klote uit jah!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef renedis het volgende:
[..]
Owh vorige week zaterdag een ongeluk gehad.
uit vorige topic:
[ afbeelding ]
Politie zoekt getuigen van aanrijding Dreef
Waddinxveen - De politie is op zoek naar getuigen van een aanrijding op zondag 29 november. Een 22-jarige automobilist uit Waddinxveen reed rond 02.40 uur over de Dreef in de richting van de Kanaaldijk en zag ter hoogte van café de Dreef en de bushalte een scooterrijder de weg oprijden.
De Waddinxvener wist een aanrijding met de scooterrijder te voorkomen door te remmen en zijn stuur om te gooien. De auto begon echter te tollen en botste met de achterzijde tegen een verkeersbord en vervolgens tegen een houten hek tussen de rijbaan en het fietspad. De politie zoekt getuigen en de scooterrijder die doorgereden is de Kanaaldijk op. Zij kunnen contact opnemen via 0900 – 8844.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
jah ik ben gewoon maar es aant werk enzoquote:
GIJ!quote:
Whehehequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Altijd lachen, ik lees:
Duizenden kinderen in MDMA-databank
Er stond:
Duizenden kinderen in DNA-databank
ghehequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Altijd lachen, ik lees:
Duizenden kinderen in MDMA-databank
Er stond:
Duizenden kinderen in DNA-databank
eetsequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Whehehe
Ik ben ff wat eten![]()
Tot later!
maak je geen zorgen.quote:
Jaja, het is MIJ!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
GIJ!![]()
*boks*
Alles goed ouwe?
mja ik weet meteen wie dit is
* Ik ben niet kleinquote:
quote:
zo gefixtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* Ik ben niet klein
* Ren, patst altijd met zijn auto's
* Sgele staat te hosselen
* Crazy is klein, actief en heeft een raar accent
*, daar kijk je ook niet zomaar omheen
* WL, die kan hooguit druk zijn met gamen werk
Hoe... vragen... vragen... vragen...
ik vond zelf altijd wel dat ik lang was, maar naast Spam en Smokez ben ik ook maar een kleintjequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* Ik ben niet klein
* WL, die kan hooguit druk zijn met gamen
Hoe kan ik jou nou vergeten!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:48 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vond zelf altijd wel dat ik lang was, maar naast Spam en Smokez ben ik ook maar een kleintje
Whehehe man van Dracu is zelfs nog groterquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:48 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vond zelf altijd wel dat ik lang was, maar naast Spam en Smokez ben ik ook maar een kleintje
Schandequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou vergeten!
Naast smokez voel ik me soms nog klein, en dat met bijna 2 meter
whehee kan wel.. ik ben ook maar van gemiddelde lengtequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Whehehe man van Dracu is zelfs nog groter
Broodje bakpao jónguh!quote:
Ik smeer dan ook altijd pokon op m'n klavotsquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou vergeten!
Naast smokez voel ik me soms nog klein, en dat met bijna 2 meter
Ach kleiner dan dracu zal je niet zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
whehee kan wel.. ik ben ook maar van gemiddelde lengte![]()
![]()
er zijn gewoon zoveel kleine mensen om me heen
vanaf het moment dat je over klonen begon tegen mij twijfelde ik alquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* Ik ben niet klein
Had je maar niet in madurodam moeten gaan werkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
whehee kan wel.. ik ben ook maar van gemiddelde lengte![]()
![]()
er zijn gewoon zoveel kleine mensen om me heen
die is gewoon niet leuk meerquote:
Das hier nog geeneens zo heel ver vandaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:02 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Had je maar niet in madurodam moeten gaan werken
Nee hier ook niet.. kilometertje of 10 waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
Das hier nog geeneens zo heel ver vandaan![]()
je loopt ook achter je moederquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik loop altijd een beetje achter met dat soort dingen, wen er maar aan
Ik had al zoiets begrepen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:42 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jaja, het is MIJ!![]()
Hoest daar in verweggiestan, nog een beetje kunnen hosselen enzo?.
Oja, weet niet of je dat al wist, maar MIJ heeft een huis gekocht!![]()
Verrekte MONGOL!quote:
of 5 keer zoveelquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee hier ook niet.. kilometertje of 10 waarschijnlijk?
MONGOL !!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had al zoiets begrepen!![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
[..]
Verrekte MONGOL!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MONGOL !!!!!!!!!
SGELE BADEEND !!!!
Fitness is voor mensen die in het dagelijks leven te weinig doen jahquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik smeer dan ook altijd pokon op m'n klavots
Maar ben inmiddels weer een stukkie gegroeid ome Droxz.. ipv 94kg zit ik nu op zo'n 103.5kg
Fitness is best cool![]()
2 stappen en je staat weer "buiten"?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
Das hier nog geeneens zo heel ver vandaan![]()
In het dagelijkse leven doe ik idd niet zo heel veel meer.. Maar da's meer omdat ik nu zo'n beetje altijd in de sportschool zitquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Fitness is voor mensen die in het dagelijks leven te weinig doen jah
als tie er binnen staat welquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
2 stappen en je staat weer "buiten"?
voor je het weet zie je er zo uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven doe ik idd niet zo heel veel meer.. Maar da's meer omdat ik nu zo'n beetje altijd in de sportschool zit
Dat zijn van die nepkneuzen die een soort olie in hun biceps injecteren.. Kan daar nou niet echt respect voor hebben ofzoquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor je het weet zie je er zo uit.
[ afbeelding ]
nee man die liggen gewoon elke dag te rukkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zijn van die nepkneuzen die een soort olie in hun biceps injecteren.. Kan daar nou niet echt respect voor hebben ofzo
Je wordt er niet sterker van, en nog erger, het ziet er verschrikkelijk lelijk uit
M'n waterquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor je het weet zie je er zo uit.
[ afbeelding ]
Goed hoor, pijkonijn van me.. hoeist met jou?quote:
wat een liefde in dit forumquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed hoor, pijkonijn van me.. hoeist met jou?
Jou water zit in hun armen?quote:
Volgens mij zitten er 2 van mij in hun armenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:02 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jou water zit in hun armen?
Goed he!quote:
??quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
jah lekker,quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:
Ik moest keihard lachenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah lekker,
heb net nog een blonde snol met een blauw colbertje vanachter genomnen'
gepixeld?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah lekker,
heb net nog een blonde snol met een blauw colbertje vanachter gepixeld'
jah gephotoshopedquote:
Hallo, het was plompzakken of swaffelen hoorquote:
lang leve google translator hahaquote:
whehehe ik moest lachenquote:
Dan ben je 1 van de weinige die om mij heeft gelachen vandaagquote:
OMG!quote:
Wat de neuk heb jij gedaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinige die om mij heeft gelachen vandaag
*kijkt naar de grote bloed/schaafwonden op zijn hand/arm/been en knie*
dude wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
whehehehequote:
De buren geholpen met sinterklaas avondquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
OMG!![]()
![]()
[..]
Wat de neuk heb jij gedaan?
Propellerman? WTF gast!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef tripack het volgende:
[..]
dude wat heb je gedaan?
ben je aangevallen door propellerman
uhmz nog steeds... wat de fuck heb je nou gedaan danquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
De buren geholpen met sinterklaas avond![]()
Heb serieus aardige wonden, ik zal maar geen foto's maken![]()
![]()
uh... kan ik dat via PM versturen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz nog steeds... wat de fuck heb je nou gedaan dan
je moet ook niet zomaar de snelweg oversteken ...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
jahoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:57 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
uh... kan ik dat via PM versturen?
Bedankt voor je inzet KLOON!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef renedis het volgende:
ik ga naar huis school toe.
mensen, fijne avond!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Vrouw flasht agent borsten
Een 46-jarige vrouw uit Florida heeft haar vleestorpedo's aan een politieagent laten zien. Tevergeefs, want de man was niet onder de indruk. Dat meldt de Sun Sentinel vandaag.
Ellena Barron (46) werd dit weekend aan de kant gezet na een verkeersovertreding. Toen de agent haar vroeg om haar rijbewijs, zei ze: ''Ik heb net mijn vriend thuisgebracht en een paar grasmaaiers.'' Toen hij Barron vroeg haar achterbak open te maken, liet ze plotseling haar uiers luchten. ''Ik dacht dat je ze wilde zien'', aldus de vrouw. De onthutste man pakte haar vervolgens op voor naaktloperij.
---
En dan staat er deze foto bij: ()
[ afbeelding ]
GADVER!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
nog 58 minuten werken
Zo, hier is ook bekend dat bedrijf is overgekocht
quote:
dude.. das echt niet gezondquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Zie PM!
Daar zit wel een © op he!![]()
kut flikkerquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
58? Hier nog 19 minuten... iets minder zelfs
---
Is dat goed nieuws?
Kwalitatief Uitermate Teleurstellende homoseksuele man?quote:
jij dus ':oquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Kwalitatief Uitermate Teleurstellende homoseksuele man?
WTF gast!
das een homo die em per ongeluk tog in een vrouw stoptquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Kwalitatief Uitermate Teleurstellende homoseksuele man?
WTF gast!
quote:
Roflquote:
En die vrouw blijkt dan:quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:18 schreef tripack het volgende:
[..]
das een homo die em per ongeluk tog in een vrouw stopt
dat is ingewikkelde shitquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
En die vrouw blijkt dan:
1) Smokez moeder te zijn
2) Transgender te zijn.
is noordelingen humorquote:
Die snappen dat tenminste, biertje... iemand?quote:
JUPILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die snappen dat tenminste, biertje... iemand?
Wakkerheid, i haz it!quote:
Laterzquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Wakkerheid, i haz it!
Sjo, ik ben afsluiten gasten.
Bedankt voor jullie inzet!
Later.
Latexquote:
Ik mis Jupilerquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JUPILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ik nietquote:
ehm jahquote:
Mogguhquote:Op woensdag 9 december 2009 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
morge kutjes
helft van de week: zaaaaaagsman
Altijd,quote:Op woensdag 9 december 2009 06:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Goeiemorgenquote:
wat kom jij uber vrolijk over op deze morgen!!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
STELLETJE NATNEKKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goede morgen allemaal![]()
![]()
![]()
[..]
Altijd,
dat witte gij toch jong
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dwaze M is altijd hyper, ook 's ochtendsquote:Op woensdag 9 december 2009 08:05 schreef NBT het volgende:
[..]
wat kom jij uber vrolijk over op deze morgen!!
leer er maar mee levenquote:Op woensdag 9 december 2009 08:05 schreef NBT het volgende:
[..]
wat kom jij uber vrolijk over op deze morgen!!
Tja, kijk eens naar de klok.. Voor veel mensen is dit nog geen tijd om vrolijk te doenquote:Op woensdag 9 december 2009 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
wat kunnen mensen zeiken.
maandag een mail van klant: Ik kan niet inloggen in applicatie.
Applicatie valt niet onder onze beheer dus hebebn wij dit doorgezet.
Krijgen we nu een bericht van klant: Ja jullie doen niks met de melding en ik wordt niet op de hoogte gehouden. Gelijk naar team leider gestuurd.
Dus heb al geantwoord op een nette corrigerende manier
moet niet gekker worden hier
Die lulloe mailt om 18:00 met zijn klacht dat wij niks doenquote:Op woensdag 9 december 2009 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, kijk eens naar de klok.. Voor veel mensen is dit nog geen tijd om vrolijk te doen
Wacht ff hoor, de klant stelt 'Ja jullie doen niks met de melding en ik wordt niet op de hoogte gehouden', en jullie teamleider geeft de klant gelijk?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die lulloe mailt om 18:00 met zijn klacht dat wij niks doen
teamleider geeft klant nog gelijk ook
en dat terwijl:
De teamleider wil geen directe mails van klanten. Klant heeft de melding van het wachtwoord direct naar de teamleider gemaild.
De melding is niet via topdesk binnen gekomen maar via on officiele weg
daarnaast ligt het programma niet binnen ons beheer
dus wij kunnen nergens iets aan doen
Da's nog steeds van Joran vd Sloot, van een jaar geleden ofzo.. Aangezien tripack eigenlijk Patrick heet is die link vrij snel gelegdquote:Op woensdag 9 december 2009 08:41 schreef NBT het volgende:
wat is dat toch steeds met dat "hij is vies" ?:P
het is een vrouwlijke teamleidster, maar dan ook 1 die echt niet op die positie thuis hoortquote:Op woensdag 9 december 2009 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wacht ff hoor, de klant stelt 'Ja jullie doen niks met de melding en ik wordt niet op de hoogte gehouden', en jullie teamleider geeft de klant gelijk?
Is het zo'n ballenlikker of heeft ie gewoon geen ruggengraat?
Zo zijn er hier meer dingen ingegroeid in het topicquote:Op woensdag 9 december 2009 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's nog steeds van Joran vd Sloot, van een jaar geleden ofzo.. Aangezien tripack eigenlijk Patrick heet is die link vrij snel gelegd
Ik heb geen zin meer!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo zijn er hier meer dingen ingegroeid in het topic
het misbruiken van smokez moeder bijvoorbeeld
dat heet onderhand geen misbruiken meer heh, eerder een voorrecht!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo zijn er hier meer dingen ingegroeid in het topic
het misbruiken van smokez moeder bijvoorbeeld
Mogguh!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer!
Mogguh Droxzquote:Op woensdag 9 december 2009 08:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer!
Mogguh WL!quote:
Zo eentje die er alles aan doet om de klant tevreden te houden, maar ondertussen wel lopen bitchen tegen haar eigen mensen.. Juist jaquote:Op woensdag 9 december 2009 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is een vrouwlijke teamleidster, maar dan ook 1 die echt niet op die positie thuis hoort
laat te veel over haar heen lopen.
ben blij dat februari mn contract erop zit
En dan vragen ze nog of ik hier voor vast wil werken
Mogguh Rookz!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heet onderhand geen misbruiken meer heh, eerder een voorrecht!
Nee natuurlijk niet, wat is dat nou weer voor stomme vraagquote:Op woensdag 9 december 2009 08:53 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh Rookz!![]()
En, hebben we er nog een beetje zin in?
ze probeert ook eigen mensen tevreden te houden alleen die plaatst ze onder zeer grote werkdruk enzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo eentje die er alles aan doet om de klant tevreden te houden, maar ondertussen wel lopen bitchen tegen haar eigen mensen.. Juist ja
Zo van "als jij vandaag nou eens onmogelijk veel werk gaat verrichten waar je normaal 52 manuren voor nodig hebt, krijg je misschien wel een bonus ipv onslagquote:Op woensdag 9 december 2009 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze probeert ook eigen mensen tevreden te houden alleen die plaatst ze onder zeer grote werkdruk enzo.
en soms heeft ze van die kuren zoals nu.
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo eentje die er alles aan doet om de klant tevreden te houden, maar ondertussen wel lopen bitchen tegen haar eigen mensen.. Juist ja
Wachtwoord pleite, en mijn mail adres werkt niet meer.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, wat is dat nou weer voor stomme vraag
Maar eh, watskeburt met je andere account?
Dat kan Crazy, hij kan ook 3 uur in een kwartier lullen... dus....quote:Op woensdag 9 december 2009 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo van "als jij vandaag nou eens onmogelijk veel werk gaat verrichten waar je normaal 52 manuren voor nodig hebt, krijg je misschien wel een bonus ipv onslag" ?
Nee sorry man, heb zelf ook maar een nieuwe gekocht!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:55 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
![]()
Tinus, ff wat anders.
Ik zoek nog een koelkast, ken jij toevallig nog iemand?
Handig ja.. die grappen had ik ook. Eerst een mailadres bij @wanadoo.nl.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:57 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Wachtwoord pleite, en mijn mail adres werkt niet meer.
(leuk, zo'n domein die "overgezet" zou worden, kan dus niet meer bij mijn mail/ftp)
SPAM Konijnquote:Op woensdag 9 december 2009 08:53 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh Rookz!![]()
En, hebben we er nog een beetje zin in?
ik kan alles JONG.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:58 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat kan Crazy, hij kan ook 3 uur in een kwartier lullen... dus....
whahahaquote:
Ok, thx iig!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee sorry man, heb zelf ook maar een nieuwe gekocht!
Gewoon verwijderd?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Handig ja.. die grappen had ik ook. Eerst een mailadres bij @wanadoo.nl.
Vervolgens wordt dat overgenomen Ziggo, en worden alle emailadressen gewoon verwijderd
Wat moet ik fixen als ik nog steeds niet bij mijn domein kan komen JONGquote:Op woensdag 9 december 2009 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan alles JONG.
Doe mijn seat banner is fixen jong
Mja, ik ben gewoon zwaar gefritzl'dquote:Op woensdag 9 december 2009 09:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Gewoon verwijderd?
Ik heb chello/upc, maar ben op zowel upcmail als chello.nl te mailen gelukkig
JONG, kraak gewoon die shizzle, sleep ze voor de slager !!!!\quote:Op woensdag 9 december 2009 09:19 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Wat moet ik fixen als ik nog steeds niet bij mijn domein kan komen JONG![]()
Ga werken ofzo!
morguh Droxzspamzortquote:Op woensdag 9 december 2009 09:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Gewoon verwijderd?
Ik heb chello/upc, maar ben op zowel upcmail als chello.nl te mailen gelukkig
wtfquote:Op woensdag 9 december 2009 09:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Oei, het is weer tijd om naar de Aldi te gaan vandaag... (Ja, ik kom daar tegenwoordig om kipfilet en kwark te kopen)
Het blijft leuk om die kassiere te zien kijken als er 42 bakken kwark en 14 pakken kip op die kassaband voorbij rollen
Is je mail gewoon weg-gejasperd?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon zwaar gefritzl'd
Mag ik ook gewoon ff met een maatje bellen om te vragen of hij klaar is met omzetten?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JONG, kraak gewoon die shizzle, sleep ze voor de slager !!!!\
en werken? werken ?
hoor ik dat goed verrekte klapjosti?
nee, weggeswaffeldquote:Op woensdag 9 december 2009 09:35 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Is je mail gewoon weg-gejasperd?
Omdat ik geen zin heb om daar te vaak naar binnen te gaan.. Eens per 2 weken is vaak genoegquote:Op woensdag 9 december 2009 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf
waarom dat ?
gister keek cassiere bij gemeentehuis gek: ik zo: 5 tostis ....
echt stalen gezicht zo van: 5 tostis.
Cassiere: voor jou alleen of moet de rest nog afrekenen?
ik: nee, 5 tostis.
na 4 keer deed ze toch eindelijk haha
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 december 2009 09:35 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Is je mail gewoon weg-gejasperd?
Say what?!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Oei, het is weer tijd om naar de kontkorstvolblaffer gaan vandaag... (Ja, ik kom daar tegenwoordig om piemolpudding en slik-zaad te kopen)
Het blijft leuk om die kassiere te zien kijken als er 42 bakken piemolkwark en 14 pakken moederkoek op die kassaband voorbij rollen
haha okquote:Op woensdag 9 december 2009 09:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om daar te vaak naar binnen te gaan.. Eens per 2 weken is vaak genoeg
Elke dag een pak kipfilet en 3 bakken kwark, die zijn prima bij de Aldi! Kwark is zelfs beter dan bij de AH, en kip haal ik daar omdat het geen reet kost
De rest van m'n boodschappen haal ik dan wel weer liever ergens anders..
Ehm, omdat je 's ochtends je wekker zet?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok
er zijn nog steeds mensen die afvragen waarom ik altijd zo wakker ben smorgens ...
Omdat jij per dag 3 kilo suiker zit weg te drinken?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok
er zijn nog steeds mensen die afvragen waarom ik altijd zo wakker ben smorgens ...
Altijd hequote:Op woensdag 9 december 2009 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehm, omdat je 's ochtends je wekker zet?
Nu je het zegt,quote:Op woensdag 9 december 2009 09:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Omdat jij per dag 3 kilo suiker zit weg te drinken?
Mogguh halve six-pack!quote:
omdat in februari je contract afloopt??quote:Op woensdag 9 december 2009 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
waarom heb ik het idee dat ik hier de laatste tijd steeds meer tegen blokkades loop op het werk ?
al aardig aan het woonshoppen?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh halve six-pack!
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
waarom heb ik het idee dat ik hier de laatste tijd steeds meer tegen blokkades loop op het werk ?
nee het is juist anders.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat in februari je contract afloopt??
Al een tijdje eigenlijk, dat is leuk man!quote:
Wij zijn zo snel johquote:Op woensdag 9 december 2009 10:05 schreef NBT het volgende:
en opeens zijn jullie alweer 2 pagina's verder
levertijd van 6 tot 7 weken in de gaten houden hequote:Op woensdag 9 december 2009 10:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Al een tijdje eigenlijk, dat is leuk man!
Heb al genoeg "kleinere dingen", alleen de bank en bed enzo nog hahahah
hmm klinkt dan iig als een kutklantquote:Op woensdag 9 december 2009 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee het is juist anders.
beetje dubble.
ik merk het volgende:
Klanten hebben problemen, komen naar mij toe ik help ze.
vervolgens stuiten zowel de klant als ik op een probleem dat een applicatie op te veel pc's is geinstalleerd.
Ik ga hiermee naar de verantwoordelijke en die zegt: Ja nee, is besloten en de klant weet ervan (terwijl dus van niks weet) en dat ik met klant contact moet opnemen.
en aan de andere kant loop ik weer tegen die situatie van vanmorgen aan.
en dan ook nog het feit dat hier klanten rondlopen die gewoon specifiek naar mij vragen omdat ze bij mij gelijk geholpen worden en bij andere weer niet ....
echt tijd dat ik hier weg ga.
heb verzoek bij mn baas liggen om morgen op kantoor te mogen werken. en dan eventjes aankaarten.
wie ik? nee hoorquote:
jah nog steeds in ehvquote:Op woensdag 9 december 2009 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm klinkt dan iig als een kutklant
mooie kerstboomquote:
Die bovenste sla ik op, mooi als "verhuiskaart"quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
levertijd van 6 tot 7 weken in de gaten houden he
whahahaquote:Op woensdag 9 december 2009 10:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die bovenste sla ik op, mooi als "verhuiskaart"
Ik ga verhuizen (net een huis gekocht), leuk toch, als "verhuiskaart" naar iedereen versturen?quote:
bi jjou toch net een vuilnisbeltquote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen (net een huis gekocht), leuk toch, als "verhuiskaart" naar iedereen versturen?
maar dan is de kerst tog al voorbijquote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen (net een huis gekocht), leuk toch, als "verhuiskaart" naar iedereen versturen?
post blijft wel vaker hangenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dan is de kerst tog al voorbij
deze is ook wel geschiktquote:Op woensdag 9 december 2009 10:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die bovenste sla ik op, mooi als "verhuiskaart"
Dan zal dat van de huidige bewoner zijn denk ikquote:Op woensdag 9 december 2009 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bi jjou toch net een vuilnisbelt![]()
![]()
morgen dagje vrij
hahahaha, jep!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze is ook wel geschikt
[ afbeelding ]
jij en netjes ????quote:Op woensdag 9 december 2009 11:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan zal dat van de huidige bewoner zijn denk ik
(vorige keer was het netjes, en dat moet ook zo blijven, staat zelfs in de papieren)
Jij en rustig ????quote:
ja hartstikke..quote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
dan zijn we het daar over eens dat het beide ONmogelijk isquote:
mjah ik houd ook wel van die geintjesquote:
zoiets ?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
hahahaha, jep!
Ik zoek nog een leuke foto voor de kerstkaart, het liefst zo eentje waar de kerst man te dronken is ofzo
Das wel stoerquote:
hahahaha! die pak ik ffquote:
Die gezichtenquote:
zelfde als sinterklaas,quote:Op woensdag 9 december 2009 11:36 schreef NBT het volgende:
eigenlijk is kerst maar een zielige bedoeling...
-next-quote:
lolquote:
wel nee joh, gezellig drinken en eten, met leuke verlichting erbijquote:Op woensdag 9 december 2009 11:36 schreef NBT het volgende:
eigenlijk is kerst maar een zielige bedoeling...
Geweldig, zoiets jah!quote:
Wat denken jullie wel niet allemaal van mij zeg?quote:
sinterklaas vier ik nooitquote:Op woensdag 9 december 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfde als sinterklaas,
het gaat om de sfeer
Zelfde mening WL, gewoon beetje gezellig doen, dingen uitpakken, lekker eten... overal lekker eten, prima!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel nee joh, gezellig drinken en eten, met leuke verlichting erbij
overbodig lijkt mequote:
Ik zou er zo... o... laat maarquote:Op woensdag 9 december 2009 12:16 schreef tripack het volgende:
[..]
overbodig lijkt me
maar toch is het kunst
whehehe die is geinigquote:Op woensdag 9 december 2009 12:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ok, nu echt lunchen:
[ afbeelding ]
nee, je kan moeilijk in de zomer een boom neerzetten met lichtjes.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:47 schreef NBT het volgende:
ja maar waarom alleen met kerst gezellig doen met lampjes etc, kan toch altijd... ik vind het lame, en vier het niet!
maar het kan dus welquote:Op woensdag 9 december 2009 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, je kan moeilijk in de zomer een boom neerzetten met lichtjes.
dan kan je pas om 23:00 uur de lichtjes aan doen ivm de lange dagen.
ik geniet altijd wel van de kerst, kan ik mooi met dierbare familie, en vrienden die ik vrij weinig zien even wat tijd spenderen.
bovendien is het eten met kerst of andere feestdagen vele malen beter dan normaal gesproken.
tuurlijk kan het wel, maar het leuke is ervan af. beetje hetzelfde met vuurwerk overdag afsteken vind ikquote:Op woensdag 9 december 2009 12:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar het kan dus wel
maar goed, ik heb geen zin meer !
Da kloptquote:Op woensdag 9 december 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tuurlijk kan het wel, maar het leuke is ervan af. beetje hetzelfde met vuurwerk overdag afsteken vind ik![]()
ps. ik heb ook geen zin meer
nu heb ik nog veel minder zinquote:Op woensdag 9 december 2009 12:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Da klopt
ps, nu heb ik nog veel minder zin
same herequote:
Droxzquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* Ik ben niet klein
whehehe truequote:
Boks ouwe!quote:
hey kutje,quote:
Ja goed man!quote:
toe aan weekendquote:
En ik nog zo mijn best doen hequote:
dit is gewoon neit waarquote:Op woensdag 9 december 2009 13:50 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Helft vrouwen masturbeert op werk
Meer dan de helft van de werkende vrouwen masturbeert wel eens op de werkvloer. Van de mannelijke arbeiders onaneert zelfs zestig procent geregeld op het werk.
Dat blijkt uit een onderzoek van de Deense Krant Ekstra Bladet. Van de vrouwelijke deelneemsters gaf 57 procent aan geregeld de hand in eigen broek te steken onder werktijd. Er wordt het vaakst gemasturbeerd uit verveling, of als remedie tegen stress. Eénvijfde van de ondervraagden geeft zelfs aan meerdere keren per week op het werk te masturberen.
Spanning
Enkele ondervraagde bazen reageren vrij laconiek. "Sommige werknemers roken, anderen masturberen", aldus één van de bazen. "Zolang er rekening met elkaar en de omgeving wordt gehouden zie ik geen probleem." Seksuoloog Rikke Theussen ziet ook geen moeilijkheden. "Er wordt veel geflirt en veel werknemers krijgen vaak erotische berichten van partners. Het is dan beter om even te masturberen, dan de hele dag in spanning te zitten."
'Masturberen op het werk behoedt mensen voor een burnout'
* Eens
* Oneens
-edit-
Dit plaatje past er goed bij:
[ afbeelding ]
jo verrekte appertjoek, sinds wanneer heb ik een raar accent ?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:50 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
En ik nog zo mijn best doen he
(niet serieus natuurlijk)
[zet zijn dialect aan]
Box ouwe!
[zet zijn dialect uit]
Alles buiten Amsterdam is een raar accent, dat weet je toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jo verrekte appertjoek, sinds wanneer heb ik een raar accent ?
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:01 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Alles buiten Amsterdam is een raar accent, dat weet je toch?
Eigenlijk stopt Nederland buiten Amsterdam
alles wat hij zegt is waar en nog ergerquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef RockBabe het volgende:
Op aanraden van CrazyM kom ik hier eens koekeloeren (het duurde even maar is dit het topic?)
Is CrazyM echt zo druk?
Jaja, een:quote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef tripack het volgende:
[..]
dan ben ik echt een wereldburger volgens jouw
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
alles wat hij zegt is waar en nog erger
middag rockbabe
Goeiemiddagquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef RockBabe het volgende:
Op aanraden van CrazyM kom ik hier eens koekeloeren (het duurde even maar is dit het topic?)
Is CrazyM echt zo druk?
Sneeuw?quote:
Lynquote:
Jij (quote:
zoalng maar sneeuw isquote:Op woensdag 9 december 2009 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
Lyn![]()
idd volgende week Sneeuw
waarschijnlijk nog dikkere files
whehehequote:
Ik wil beidequote:Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef lynda het volgende:
ik wil gewoon sneeuw!
En dan niet glad buiten
Mja zal je net zien beland ik weer in ziekenhuis, ben nog niet eens af van vorig jaar.. doe maar nu een keer nietquote:
Dan zit ik in het goede deelquote:Op woensdag 9 december 2009 14:29 schreef RockBabe het volgende:
Waarschijnlijk alleen sneeuw in het zuiden des lands
Jammer, sneeuw is lief!quote:
glad welquote:Op woensdag 9 december 2009 14:50 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jammer, sneeuw is lief!
Maarja, het mot natuurlijk niet glad worden ofzo.
Neqschotje dan maar?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef tripack het volgende:
prut prut prut designerzogenaamde verbeteringen aan het ontwerp vergallen mijn werk
godver echt serieus die gast moeten ze niet meer inhuren echt niet meer.
idd, belachelijk !!!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Neqschotje dan maar?![]()
En het leuke is dat die gasten meestal bakken met geld kosten hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |