nee, ik ben echt niet voorruit te branden vandaag. nog 5,5 uur zuchtquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh WL! :p
Alles goed met WL?
Same here hoor, mag vandaag tot half 5 aan de slagquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik ben echt niet voorruit te branden vandaag. nog 5,5 uur zucht
Je blijft een spamsletje he!quote:
ik haat hem. kan er niets aan doen. voor mij is de COD serie doodquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:14 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Same here hoor, mag vandaag tot half 5 aan de slag
wat vind je trouwens van de nieuwe call of duty? wat een gaaf spel zeg!
Daarom ben je ook een kloon van mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Je blijft een spamsletje he!
Dirt 2 heb ik ook op de PS3, alleen nog weinig tijd/zin gehad om lang te spelen, spel ziet er iig goed uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik haat hem. kan er niets aan doen. voor mij is de COD serie dood![]()
ben nu bezig met dirt2 , heb borderlands pas uitgespeeld. oh en ben weer met dead space begonnen. en af en toe ook l4d2 dan
dirt2 is te vetquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik haat hem. kan er niets aan doen. voor mij is de COD serie dood![]()
ben nu bezig met dirt2 , heb borderlands pas uitgespeeld. oh en ben weer met dead space begonnen. en af en toe ook l4d2 dan
Oja, dat was ik bijna vergeten!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef renedis het volgende:
[..]
Daarom ben je ook een kloon van mij
RX-7 staat lekker warm in de garage.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Oja, dat was ik bijna vergeten!
Hoest met je auto's dan?
Toch blijft die RX7 een coole bak zeg!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
RX-7 staat lekker warm in de garage.
Me lease-bak ligt nog steeds in puin en heb nog steeds vervangend vervoer (ford mondeo).
Pas in 2010 word de nieuwe besteld, ik wil weer eigenlijk een A4, al heel lang.
Maar die bijtelling maakt je kapot man, dus misschien een Seat Exeo of misschien weer een Leon..?
Owh vorige week zaterdag een ongeluk gehad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Toch blijft die RX7 een coole bak zeg!
In puin, wat heb je gedaan? hahahah (ben hier echt een tijd niet geweest)
Ik vind die leon's wel mooie auto's, maar rijden ze goed?
(heb zelf geen rijbewijs)
HIJ IS VIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
eet smakelijkquote:
quote:
Dat ziet er best klote uit jah!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef renedis het volgende:
[..]
Owh vorige week zaterdag een ongeluk gehad.
uit vorige topic:
[ afbeelding ]
Politie zoekt getuigen van aanrijding Dreef
Waddinxveen - De politie is op zoek naar getuigen van een aanrijding op zondag 29 november. Een 22-jarige automobilist uit Waddinxveen reed rond 02.40 uur over de Dreef in de richting van de Kanaaldijk en zag ter hoogte van café de Dreef en de bushalte een scooterrijder de weg oprijden.
De Waddinxvener wist een aanrijding met de scooterrijder te voorkomen door te remmen en zijn stuur om te gooien. De auto begon echter te tollen en botste met de achterzijde tegen een verkeersbord en vervolgens tegen een houten hek tussen de rijbaan en het fietspad. De politie zoekt getuigen en de scooterrijder die doorgereden is de Kanaaldijk op. Zij kunnen contact opnemen via 0900 – 8844.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
jah ik ben gewoon maar es aant werk enzoquote:
GIJ!quote:
Whehehequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Altijd lachen, ik lees:
Duizenden kinderen in MDMA-databank
Er stond:
Duizenden kinderen in DNA-databank
ghehequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Altijd lachen, ik lees:
Duizenden kinderen in MDMA-databank
Er stond:
Duizenden kinderen in DNA-databank
eetsequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Whehehe
Ik ben ff wat eten![]()
Tot later!
maak je geen zorgen.quote:
Jaja, het is MIJ!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
GIJ!![]()
*boks*
Alles goed ouwe?
mja ik weet meteen wie dit is
* Ik ben niet kleinquote:
quote:
zo gefixtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* Ik ben niet klein
* Ren, patst altijd met zijn auto's
* Sgele staat te hosselen
* Crazy is klein, actief en heeft een raar accent
*, daar kijk je ook niet zomaar omheen
* WL, die kan hooguit druk zijn met gamen werk
Hoe... vragen... vragen... vragen...
ik vond zelf altijd wel dat ik lang was, maar naast Spam en Smokez ben ik ook maar een kleintjequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* Ik ben niet klein
* Ren, patst altijd met zijn auto's
* Sgele staat te hosselen
* Crazy is klein, actief en heeft een raar accent
*, daar kijk je ook niet zomaar omheen
* WL, die kan hooguit druk zijn met gamen
Hoe... vragen... vragen... vragen...
Hoe kan ik jou nou vergeten!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:48 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vond zelf altijd wel dat ik lang was, maar naast Spam en Smokez ben ik ook maar een kleintje
Whehehe man van Dracu is zelfs nog groterquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:48 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vond zelf altijd wel dat ik lang was, maar naast Spam en Smokez ben ik ook maar een kleintje
Schandequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou vergeten!
Naast smokez voel ik me soms nog klein, en dat met bijna 2 meter
whehee kan wel.. ik ben ook maar van gemiddelde lengtequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Whehehe man van Dracu is zelfs nog groter
Broodje bakpao jónguh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |