quote:Op donderdag 10 december 2009 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah, de happy-pil is uitgevallen, welcome back!
Meestal een ochtend, soms duurt het een dag, maar dan is het toch echt weer terug naar de realiteit en de rompslomp die erbij komt kijken hequote:
Zo waar,.... duurde wel lang deze keer! Maandagochtend sex gehad misschien,... kennen wij niet meer!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Meestal een ochtend, soms duurt het een dag, maar dan is het toch echt weer terug naar de realiteit en de rompslomp die erbij komt kijken he
Zal wel in third person en in zero gravity op mekaar schieten worden.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:59 schreef Chocobo het volgende:
http://kotaku.com/5423127(...)world-space+floating
Weer een multiplayer voor een SP survivor horror genre
*vinkje* check!
Neeeej. Ben al blij als ik later dan 0700 wakker mag worden.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,.... duurde wel lang deze keer! Maandagochtend sex gehad misschien,... kennen wij niet meer!
Blind Gijs! Naakt,.... supergame!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal wel in third person en in zero gravity op mekaar schieten worden.![]()
![]()
Maar goed, de SP setting klinkt wel tof.
Het is gek,... als de kinderen eens uit logeren zijn dan ben ik alsnog om 07:00 wakkerquote:Op donderdag 10 december 2009 13:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neeeej. Ben al blij als ik later dan 0700 wakker mag worden.
Yep.. en dan is het stil.. muisstil in huis. En dat is eerst wel lekker, maar al snel mis je de geluiden en aandacht ook weer. Althans zo herken ik datquote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is gek,... als de kinderen eens uit logeren zijn dan ben ik alsnog om 07:00 wakker
Zou wel leuk zijn!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien dan toch?
http://www.geenstijl.nl/m(...)_kleine_ijstijd.html
Sneeuw zou leuk zijn, maar lekkere kou mag ook wel eens ipv dat halfzacht gekloot met regen!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien dan toch?
http://www.geenstijl.nl/m(...)_kleine_ijstijd.html
whahhahahaquote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef Chocobo het volgende:
Sommige mensen hebben teveel tijd!
http://www.telegraaf.nl/b(...)_seksistisch___.html
Dit kabinetquote:Op donderdag 10 december 2009 17:05 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)fatsoenskalende.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef kepler het volgende:oooooooooooooo
Het einde gezien van The ShieldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
Heb het B al verteld, die keek de serie toch al niet meer.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
B./CHO
NIET KLIKKEN OP DIE SPOILERS!!!!
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb het B al verteld, die keek de serie toch al niet meer.
Sezoen 1 t/m 5 waren de beste van serie, daarna is het aflopend.
In die dip zit ik nuquote:Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef Chocobo het volgende:
Seizoen 7 was echt helAfgelopen zondag de laatste aflevering gezien! We werden gek hier op de bank. Echt geweldig,... maar ja,... we zijn alles nog aan het verwerken. Drie maanden lang elke dag 1 a 2 afleveringen gekeken,.... we zitten echt in een dip nu. Einde kwam hard aan.
Leuk ookquote:Op donderdag 10 december 2009 17:49 schreef gijsje79 het volgende:
Eigenlijk is het tot en met seizoen 4, deel 5 maakte het leuk omdat Forest Whitaker erin zit.
Echt jammer,.... je voelt alsof er een seizoen 8 zou komen. Lem en Ronnie waren Quinn's lievelingen,.... ze wilt weten hoe het met Ronnie nu isquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt jammer,.... je voelt alsof er een seizoen 8 zou komen. Lem en Ronnie waren Quinn's lievelingen,.... ze wilt weten hoe het met Ronnie nu is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Je hebt hem al afgekeken?!?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef Chocobo het volgende:
Seizoen 7 was echt helAfgelopen zondag de laatste aflevering gezien! We werden gek hier op de bank. Echt geweldig,... maar ja,... we zijn alles nog aan het verwerken. Drie maanden lang elke dag 1 a 2 afleveringen gekeken,.... we zitten echt in een dip nu. Einde kwam hard aan.
http://www.bol.com/nl/p/d(...)000102357/index.htmlquote:Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef Chocobo het volgende:
we zitten echt in een dip nu. Einde kwam hard aan.
Gijs,... alle seizoenen in 2.5 maand ofzo,... GE-niaal!!quote:
Hoe hij wegloopt ook, met zn gunquote:Op donderdag 10 december 2009 17:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt jammer,.... je voelt alsof er een seizoen 8 zou komen. Lem en Ronnie waren Quinn's lievelingen,.... ze wilt weten hoe het met Ronnie nu is
Waarom,... einde is al bekend nu toch?quote:
Jawel, als het water bij je voeten weer gewoon blank isquote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef Chocobo het volgende:
Vinden jullie het ook altijd zo heerlijk als je een nieuwe poster in het overzicht ziet. Refresh de Gijsjes zo vaakOh,... en het is moeilijk te beseffen wanneer je klaar bent met plassen als je het onder de douche doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |