Zijn er mensen die die bagger drinken?quote:
Ja...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zijn er mensen die die bagger drinken?
Lijkt me wel erg lekker. Verse koffie van gemalen koffiebonen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef Broodjepoep het volgende:
Ik ben meer opzoek naar zoiets zeg maar: http://www.kieskeurig.nl/(...)ghi/esam2000/279934/
Geen idee of dit desbetreffende apparaat wat is, maar het liefst wel in deze prijs categorie.
Oh da's een heel ander budget, daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef Broodjepoep het volgende:
Ik ben meer opzoek naar zoiets zeg maar: http://www.kieskeurig.nl/(...)ghi/esam2000/279934/
Geen idee of dit desbetreffende apparaat wat is, maar het liefst wel in deze prijs categorie.
Van die dingen zou ik ook willen weten hoe een werk het is om het schoon te krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef Broodjepoep het volgende:
Ze hebben nu een actie, ik zag em bij de MM staan voor 49 euro! Dus TS, als je een nespresso apparaat wilt, even langs de Media Markt en daar de geld terug acties bekijkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja...
@TS [TK] Krups Nespresso XN 7005 Nieuw!
En die Nespresso capsules kosten zo rond de 30 cent per stuk, 2 personen 2 kopjes per dag, in het weekend 4, is bijna 8 euro in de week, een slordige 35 Euro in de maand, rond de 400 euro per jaar. Daar kan je toch een mooi espresso apparaat voor kopen en je eigen bonen gebruiken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze hebben nu een actie, ik zag em bij de MM staan voor 49 euro! Dus TS, als je een nespresso apparaat wilt, even langs de Media Markt en daar de geld terug acties bekijken
Daar heb je wel gelijk in de vraag is nu alleen nog welke hequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En die Nespresso capsules kosten zo rond de 30 cent per stuk, 2 personen 2 kopjes per dag, in het weekend 4, is bijna 8 euro in de week, een slordige 35 Euro in de maand, rond de 400 euro per jaar. Daar kan je toch een mooi espresso apparaat voor kopen en je eigen bonen gebruiken.
Ik wil 'm wel komen testenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:00 schreef Broodjepoep het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in de vraag is nu alleen nog welke he
Wil je een automaat of een handmatige machine?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:00 schreef Broodjepoep het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in de vraag is nu alleen nog welke he
Lief zijn voor je espresso apparaat doet hem langer leven, regelmatig ontkalken, goed schoonhouden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef kabouter.muts het volgende:
Ikzelf ben al zo'n 10 jaar blij met een espresso apparaat van KRUPS.
De eerste ging 6 jaar mee 4-6 kopjes koffie per dag.
Hij is niet volautomatisch.
KRUPS XP 4020
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |