Brabant zuigt. Sorry.quote:
Ze noemen het de glasstad inderdaad, en je hebt ook dat merk hier van die kaas inderdaad, Leerdammerquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:10 schreef Adelante het volgende:
Leerdam is dat van het glas of de kaas?
Je bedoelt klein Marokko? Flikker toch gauw op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:10 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Brabant zuigt. Sorry.![]()
Amsterdam!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:08 schreef deepart het volgende:
Nergens last van want Brabant is baas
Moeje hier heen komen junge..quote:
juist, daar is geen stroom voor nodigquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:17 schreef wise het volgende:
In Leerdam wordt toch alleen kaas gemaakt?
Der heeft in iemand in Leerdam zijn föhn in het bad laten vallen en gelijk heel Leerdam zonder stroomquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:19 schreef StephanL het volgende:
Uhmm Zuid-holland is groot, Leerdam is klein. Heb nergens last van en zit ook in ZH
Met een internet piemel van 35cm mag ik haten op afstandquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Moeje hier heen komen junge..
beetje haten op afstand
Volgens mij mag je in Leerdam geen 'godverdomme' zeggen. Dat is Godslasterlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:06 schreef Kravist het volgende:
Godverdomme valt hier net in de buurt de stroom uit (omgeving Leerdam).En ik post nu dus via mijn mobiel
![]()
Maak mijn stroom!!
Hopelijk gaat je accu zolang mee anders moeten wij jou forum bijdragen missenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:24 schreef Kravist het volgende:
Nou ik heb gebeld naar Eneco en het schijnt nog best een storing te zijn. Reikt zelfs naar een stukje van Utrecht! Dus het ligt niet aan een fohn in bad![]()
Oh, en de verwachtingen waren dat het nog zeker 2 uur kon duren. Prutsers!
how cutequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Hopelijk gaat je accu zolang mee anders moeten wij jou forum bijdragen missen
HAHHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef error_404 het volgende:
Heb even met E-on gebeld, maar ze leveren helemaal geen stroom in Leerdam, schijnen geen elektriciteitskabels te liggen of zo...
Duracell heeft daar wel een enorme toevoer van batterijenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef error_404 het volgende:
Heb even met E-on gebeld, maar ze leveren helemaal geen stroom in Leerdam, schijnen geen elektriciteitskabels te liggen of zo...
Ja dan MOET het wel een gigantische storing zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:24 schreef Kravist het volgende:
Nou ik heb gebeld naar Eneco en het schijnt nog best een storing te zijn. Reikt zelfs naar een stukje van Utrecht! Dus het ligt niet aan een fohn in bad![]()
Oh, en de verwachtingen waren dat het nog zeker 2 uur kon duren. Prutsers!
ik zeg 'best wel een'quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:33 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja dan MOET het wel een gigantische storing zijn
Je wordt gepranked, alleen jouw stroom is afgesloten en Eneco zit in het complot.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Kravist het volgende:
[..]
ik zeg 'best wel een'L-E-Z-E-N
En waarom zijn er geen andere mensen die zich hier melden?
Omdat de andere mensen niet meteen denken oh het eerste wat ik nu moet is een topic openen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Kravist het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:47 schreef Salatrel het volgende:
in ridderkerk geen last
Die hebben geen stroom om hun pc aan te ztten oetlulquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Kravist het volgende:
[..]
Ja want alles in mijn koelkast is bevroren?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hopen voor je dat het niet te lang duurt anders heb je straks een zwembad in je keuken. (koelkast die ontdooit)
Ik bedoel vriezer Bij mij zit ie onder de koelkast en staat in de keuken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef Kravist het volgende:
[..]
Ja want alles in mijn koelkast is bevroren?![]()
We hebben dus een aparte vriezerOh, en die staat in de schuur.
Lief ben ik he.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef Kravist het volgende:
Maar toch fijn dat in ieder geval iemand nog hoopt dat het snel over is![]()
Korte piekspanning... op naar de mediamarkt voor nieuwe apparatuurquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef Kravist het volgende:
YES WE HADDEN ZOJUIST EVEN 2 SECONDEN STROOM![]()
Ik ben behoorlijk koudbloedig hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef Kravist het volgende:
[..]
Wil je me helpen om het weer warm te krijgen in deze tijden zonder verwarming
Dan kom je je toch aan mij opwarmen... hier is wél stroom.....quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk koudbloedig hoor.
Oke, dan nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk koudbloedig hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |