Ja, waarom denk je dat ik mijn wekker heb gezet, speciaal voor jou om een echt eigen Naamtopic voor je te openenquote:
Is ook goed zo, ik heb nooit naamtopics.quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik mijn wekker heb gezet, speciaal voor jou om een echt eigen Naamtopic voor je te openen![]()
![]()
Nee geintje maar ik was de laatste, en dacht ach Ian is maar 1 keer per jaar Jarig dus moet een apart plaatsje hebben
Volgens mij heb jij de meeste naamtopic`s hier hahah maar deze is speciaal he, omdat je jarig bentquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is ook goed zo, ik heb nooit naamtopics.
Mijn koe was niet genoeg voor je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu nog de paint van Gert en ik ben compleet gelukkig
Tot ik rood ben!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:50 schreef hondjes het volgende:![]()
![]()
![]()
Van Harte Gefeliciteerd,en nog vele mooie jaren op FOK.
![]()
![]()
Dinsdag heb ik sowieso vrijquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vandaag of moet je gewoon werken.
Oh oh, jij gaat je verjaardag wegslapenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dinsdag heb ik sowieso vrij
En da's maar goed ook, aangezien ik nog steeds wakker ben
Maar ik kijk nu Mera filmpjes
Ik geloof dat ik vanmiddag mee moet een HD tv uitzoekenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh oh, jij gaat je verjaardag wegslapenPas op hoor, voor je het weet ben je alweer 24.
Wow een tv. Veel plezier!quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vanmiddag mee moet een HD tv uitzoeken
Maar ik merk het wel
Dank je, Disana
Ben je weer bij je tandarts geweest?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:10 schreef Ian_Nick het volgende:
En da's maar goed ook, aangezien ik nog steeds wakker ben
Yeah! Klassieke Pin-up bunnies!quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:23 schreef Copycat het volgende:
Van harte, Ian!
[ afbeelding ]
![]()
En een goedemorgen. Deze morgen waarop ik heb besloten voortaan weer lekker in mijn eentje naar mijn werk te fietsen. Dat scheelt me én tien minuten in tijd én een hoop ochtendgelul waar ik niet zo goed tegen bestand ben!
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele nacht bezig bent?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hei Heidi!![]()
Ik moet zo naar bed geloof ik
Oh, toch welquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele nacht bezig bent?
Ik zal maar niet vragen wat je met d'r doetquote:
Ik adoreer haarquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat je met d'r doet
Dan word het toch eens tijd voor een meetquote:
Ja, ik doe mijn best, verdommequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan word het toch eens tijd voor een meet
Dan moet je niet met filmpjes van koeien aankomen natuurlijk, dan denk ze dat je een boer bent (ook leuk)quote:
Die vond ze juist leukquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet je niet met filmpjes van koeien aankomen natuurlijk, dan denk ze dat je een boer bent (ook leuk)
Maf wijfquote:
quote:
Dat gaat ontploffen, vuilakquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ja, ik heb nog wat voor je.....
[ afbeelding ]
Buufjeuhquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ian!! van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
Kijk maar heel voorzichtigquote:
Zeg PiPo, ik zit nog mee te lezen hoorquote:
Weet ik, mamaloequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeg PiPo, ik zit nog mee te lezen hoor
En daar is de ochtendnegertquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:10 schreef Copycat het volgende:
Hey shorty, it's your birthday
we're gonna party like it's your birthday
we're gonna sip Bacardi like it's your birthday
And you know, we don't give a fuck it's not your birthday!
Aber bitte mit Zahnequote:
lijkt me heel bruikbaarquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga zo langzaam aan maar op bed met deze gedachte
YEAH! AARDBEI!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Aber bitte mit Zahneeeeee
![]()
IAN, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
PS3 en dikke LCD tvquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat ga je doen bij de Mediamarkt?!![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En over 3 uur weer op want: mediamarkt![]()
Mera is schuldig
Veel te duur bij Mediamarkt. Wat voor een ga je kopenquote:
De grootste die ze hebben, ik hoef namelijk niet te betalenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel te duur bij Mediamarkt. Wat voor een ga je kopen?
Die van 20K?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De grootste die ze hebben, ik hoef namelijk niet te betalen![]()
![]()
![]()
Rijke vriendjes![]()
![]()
![]()
Jouw vrienden kopen voor jou een LCD televisie en een PS3? En je weet zeker dat je daar in de loop der tijd niets tegenover moet stellen? Dat je bijvoorbeeld voor je tandarts opeens een tripje naar Colombia moet maken of zo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
De grootste die ze hebben, ik hoef namelijk niet te betalen![]()
![]()
![]()
Rijke vriendjes![]()
![]()
![]()
Gillend gek zou ik er worden. In groen.quote:
Tof! Dat is het oude telefoonhokjesgroen.quote:
Dat vond ik nu ook! En dan kunnen ze ook nog heel mooi dicht!quote:
Ik heb er helemaal niks mee. Met verbouwen sowieso al niet. Zal wel iets te maken hebben met mijn twee linkerhanden en frustratie daarover. En jaloezie. Groen van.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
Maar ik vind K&W echt leuk om te zien. Al die verbouwingtopics ook.
Ik heb niet eens handen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks mee. Met verbouwen sowieso al niet. Zal wel iets te maken hebben met mijn twee linkerhanden en frustratie daarover. En jaloezie. Groen van.
Je gaat toch niet zo als een idioot tetteren als dat ene plankje net 3mm naar links moetquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb niet eens handen.Ik moet het echt van mijn hoofd en mond hebben. Die werken goed hoor!
Natuurlijk niet, dat zeg ik gewoon met een lieve glimlach. Walla!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zo als een idioot tetteren als dat ene plankje net 3mm naar links moet?
Ik heb niet eens plintenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:11 schreef Noek het volgende:
Ik heb niet eens handen.Ik moet het echt van mijn hoofd en mond hebben. Die werken goed hoor!
Nee, maar 't schiet wel serieus op. Nog even een bureau bij elkaar zagen, poten eronder, bureaustoel in elkaar zetten. En dan als laatste nog 2 gewone stoelen voor in de kamer kopen, en evt een bijzettafeltje. Dan ben ik al klaarquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
Natuurlijk niet, dat zeg ik gewoon met een lieve glimlach. Walla!![]()
Maar 3 mm zal me jeuken trouwens. Bij meters word ik pas lastig.
Ben jij nu al helemaal klaar?
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
En ik heb te weinig te doen om het weinige wat ik moet doen te willen doen.
nu je het zegtquote:
Heb je ook al een grote mensen bed?? en als je nu bij Leen b voor 1000 euro aan meubels koopt krijg je een gratis laptopquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar 't schiet wel serieus op. Nog even een bureau bij elkaar zagen, poten eronder, bureaustoel in elkaar zetten. En dan als laatste nog 2 gewone stoelen voor in de kamer kopen, en evt een bijzettafeltje. Dan ben ik al klaar.
Dan heb je een warehouse vol lelijke meuk. Ben je mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef Laysa het volgende:
en als je nu bij Leen b voor 1000 euro aan meubels koopt krijg je een gratis laptop
Geeft niks, heb ik ook 8 jaar over gedaan. Ondertussen had ik ze wel gebeitst en gelakt in de garage liggen, dat wel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niet eens plinten.
Ik hang een industriële woonstijl aan. En minimialisme. Maximaal minimalisme.
Wat vlot! Had je geen verf/behang-dingen te doen? Dit is enkel interieur en dat is zo gepiept. Lekker man!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar 't schiet wel serieus op. Nog even een bureau bij elkaar zagen, poten eronder, bureaustoel in elkaar zetten. En dan als laatste nog 2 gewone stoelen voor in de kamer kopen, en evt een bijzettafeltje. Dan ben ik al klaar.
Volgens mij heeft Piet wat bij LB gekochtquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je een warehouse vol lelijke meuk. Ben je mooi klaar mee.
Dat zal een levendig feest worden!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef Jian het volgende:
Ja, ik denk er is iemand jarig vandaag, maar wie ......? en ineens viel het me in
Als je het me gevraagd had was ik er niet op gekomen. 17 jaar geleden had ik het wel gewetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik denk er is iemand jarig vandaag, maar wie ......? en ineens viel het me in
Oh ja, een bed en nachtkastjes ook nog. Ik heb me om laten praten en heb degene bij ome Leen niet genomenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je ook al een grote mensen bed?? en als je nu bij Leen b voor 1000 euro aan meubels koopt krijg je een gratis laptop
Neuh ik heb ook 2 linkerhandenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
Wat vlot! Had je geen verf/behang-dingen te doen? Dit is enkel interieur en dat is zo gepiept. Lekker man!
Ach, zo lang het niet in het zicht staat...quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Piet wat bij LB gekocht
Dat vermaledijde salontafeltje toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
Jep, de graflelijke glazen salontafel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
Daar valt toch niet op te dansen man.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, de graflelijke glazen salontafel.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar valt toch niet op te dansen man.
Ook vraag ik me af hoe Cc in haar cyclus zit.
Ik..quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:29 schreef Laysa het volgende:![]()
ik heb niks van leen B....ik heb vooral Vintage
Middenin rustig vaarwater, dus geen PMS waarachter ik me kan verschuilen. Móet ik me ergens achter verschuilen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
Ook vraag ik me af hoe Cc in haar cyclus zit.
't wordt nog druk daar vandaag hoor;quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal een levendig feest worden!
Neem je een paar foto'squote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef Noek het volgende:
Oeh en vanmdiddag ga ik naar Fc Twente! Als een droom die uitkomt. Daar droomt toch elke roze vrouw van, een voetballer met het IQ van een fles cola te zien stotteren als de grote vraag wordt gesteld. De vraag waar het leven toch om draait. 'Nutella of Pindakaas?'
Toen was je geheugen nog in orde ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het me gevraagd had was ik er niet op gekomen. 17 jaar geleden had ik het wel geweten
Oei. Je bent zo sippig in je PI's of boos. Gisteren was je veel boos.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Middenin rustig vaarwater, dus geen PMS waarachter ik me kan verschuilen. Móet ik me ergens achter verschuilen?
Ghehehe...veel plezier!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef Noek het volgende:
Oeh en vanmdiddag ga ik naar Fc Twente! Als een droom die uitkomt. Daar droomt toch elke roze vrouw van, een voetballer met het IQ van een fles cola te zien stotteren als de grote vraag wordt gesteld. De vraag waar het leven toch om draait. 'Nutella of Pindakaas?'
Ze verraden mijn onbewuste! Ik voel me helemaal niet sippig of boos, maar mij PI's weten beter.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:34 schreef Noek het volgende:
Oei. Je bent zo sippig in je PI's of boos. Gisteren was je veel boos.
Maar het is vast het weer.
Duizenden kinderen in DNA-databankquote:In de meerderheid van de gevallen worden de kinderen volgens Defence for Children voor lichte overtredingen zoals een vechtpartijtje of fikkie stoken in de databank opgenomen.
Ja, fototoestel gaat natuurlijk mee. Dit is geschiedenis uit het leven van een voetballend jongetje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neem je een paar foto's? Veel plezier
.
Dat is dan ook geen gemakkelijke vraagquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef Noek het volgende:
De vraag waar het leven toch om draait. 'Nutella of Pindakaas?'
Mera is trots op je!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik ben even slapen, anders word Mera boos
Trusten
Dus gewoon zelf kopen die LCD of wat ook...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw vrienden kopen voor jou een LCD televisie en een PS3? En je weet zeker dat je daar in de loop der tijd niets tegenover moet stellen? Dat je bijvoorbeeld voor je tandarts opeens een tripje naar Colombia moet maken of zo?
Of een goede koffer. Met dubbele bodem.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:53 schreef hondjes het volgende:
Dus gewoon zelf kopen die LCD of wat ook...
Daar heb ik toen écht geprobeerd of ik iets "voelde". Ik was toen nog een halve hippie. Maar nee, niks.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
Daar ben ik ook eens geweest, maar ik heb die innerlijke rust niet om daar te gaan zitten mijmeren.
Ik zou echt heel veel voelen, dat weet ik zeker. Waarschijnlijk snotter ik dat hele graf onder omdat ik het zooooo ziielig vind. Daarna vraag ik wel wie het eigenlijk is. 'Zeg, wat deed die man eigenlijk voor de kost?'quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb ik toen écht geprobeerd of ik iets "voelde". Ik was toen nog een halve hippie. Maar nee, niks.
Krijg ineens de kriebels van die vent,,,zou bijna zeggen,,,wegwezen, links laten liggen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of een goede koffer. Met dubbele bodem.
Ik zuig het vooral uit mijn grote duim, hè?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef hondjes het volgende:
Krijg ineens de kriebels van die vent,,,zou bijna zeggen,,,wegwezen, links laten liggen.
Oh jee, Hondjes voelt "iets". Net als de PI's van Cc. Gert die probeert "iets" te voelen bij een graf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Krijg ineens de kriebels van die vent,,,zou bijna zeggen,,,wegwezen, links laten liggen.
maar misschien heeft je duim gewoon gelijk...is je duim sinds het nageleuvel van gisteren paranormaalquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zuig het vooral uit mijn grote duim, hè?
Ah gadver ja. Ook dat nog.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar misschien heeft je duim gewoon gelijk...is je duim sinds het nageleuvel van gisteren paranormaal
Aahw, wat gevoelig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zou echt heel veel voelen, dat weet ik zeker. Waarschijnlijk snotter ik dat hele graf onder omdat ik het zooooo ziielig vind. Daarna vraag ik wel wie het eigenlijk is. 'Zeg, wat deed die man eigenlijk voor de kost?'
Ramses is vanaf vandaag ook een optie....en wat dichterbijerquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Aahw, wat gevoelig.![]()
Ga dan simmen bij het graf van Édith Piaf! Daar zit nooit eens iemand! Of Karel Appel, die ligt daar ook op die begraafplaats. Bij Jim Morrisson houden altijd al wel stonede yanks de wacht, die is niet zo zielig en alleen.
Ik doe Piaf wel en dan ga ik haar ook nadoen met my first Sony. Heel gevoelig, Non, Je Ne Regrette Rien, kraaien. Daar is zelfs geen wenende travestiet te vinden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Aahw, wat gevoelig.![]()
Ga dan simmen bij het graf van Édith Piaf! Daar zit nooit eens iemand! Of Karel Appel, die ligt daar ook. Bij Jim Morrisson houden altijd al wel stonede yanks de wacht, die is niet zo zielig en alleen.
Die heeft List. Die moet niet janken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ramses is vanaf vandaag ook een optie....en wat dichterbijer
Zit je dan op Père Lachaise ...quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:03 schreef Laysa het volgende:
Ramses is vanaf vandaag ook een optie....en wat dichterbijer
nee...quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zuig het vooral uit mijn grote duim, hè?
Je draaft een beetje door ...quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:06 schreef hondjes het volgende:
nee...
Niemand geeft iets zomaar weg,,ook rijke mensen niet...
Gotverdomme,,het is me kind niet eens,,,ok, hij is gewaarschuwd, en moet het verder zelf maar bekijken,
slotje..
Nee, maar wél de eerste hippie ever. En verse bloemen, da's tenminste nog wat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik doe Piaf wel en dan ga ik haar ook nadoen met my first Sony. Heel gevoelig, Non, Je Ne Regrette Rien, kraaien. Daar is zelfs geen wenende travestiet te vinden?
quote:School 'te divers' voor kerstboom
DEN HAAG - Veel leerlingen zijn woedend over de beslissing van de Haagse Hogeschool om dit jaar geen kerstboom neer te zetten. Dit omdat de boom te veel verbonden is met het christelijk feest. In het atrium hangen nu alleen wat slingers en lampjes. De directie wil zo 'het internationale karakter en de diversiteit binnen de school te benadrukken'.
shit, al die tandartsbezoekjes van Ian .....quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Want in Colombia zitten ze met smart te wachten op Hollandse coke.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:27 schreef Jian het volgende:
shit, al die tandartsbezoekjes van Ian .....Zou je misschien denken dat, dat gebit, wat ie krijgt aangemeten, hol is en dat, dat straks volgestouwd wordt met heroïne, cocaïne en wat al niet meer om vervolgens tripjes naar Colombia te maken
Belachelijk. Ben wel froh dat je subtiel de kerst even aanstipt in deze spirituele sc.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja oei-oei-oei wat is kerst toch weer een enórm beladen christelijk feest! Héél goed dit hoor, bestuur, een kerstboom is volkomen disrespectvolloos naar de allochtone medemoslimburgert. En die ene hindoe.
Lamzakken die zo'n besluit nemen, moet je direct ontslaan, met de nadruk op slaan.
Ik moest aan je denkenquote:
Belachelijk, laat ze eerst maar eens die standaardjes met die zeven kaarsen die overal voor de ramen staan aanpakken, voordat ze hieraan beginnenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja oei-oei-oei wat is kerst toch weer een enórm beladen christelijk feest! Héél goed dit hoor, bestuur, een kerstboom is volkomen disrespectvolloos naar de allochtone medemoslimburgert. En die ene hindoe.
Lamzakken die zo'n besluit nemen, moet je direct ontslaan, met de nadruk op slaan.
zucht..... , op de heenweg klompen en kaas enzo erin en op de terugweg coke natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want in Colombia zitten ze met smart te wachten op Hollandse coke.
Dat hele kerstfeest (wat jij verfoeit) heeft geloof ik geen flikker met het Christendom te doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
Die hele kerstboom (die ik trouwens ook verfoei) heeft toch geen zak met het Christendom van doen?
Buiten het feit dat de goegemeente er een kerststal onder zet?
Inderdaad afschuwelijk die dingen. Soms zie je ze huis aan huis, alsof het móet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Belachelijk, laat ze eerst maar eens die standaardjes met die zeven kaarsen die overal voor de ramen staan aanpakken, voordat ze hieraan beginnen![]()
Ze zijn nu in de aanbieding, ik,heb net Blokker boekje door de deur gekregen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad afschuwelijk die dingen. Soms zie je ze huis aan huis, alsof het móet.
Mijn buurvrouw heeft die ook en ik vind het schattig. Dat kreng had ze waarschijnlijk al toen haar kinderen nog kleuters waren. Dus waarschijnlijk moet het van het beeld wat zij van kerst heeft en dat vind ik alleen maar mooi. Voor haar zit daar wel gevoel in, denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad afschuwelijk die dingen. Soms zie je ze huis aan huis, alsof het móet.
Het is een kruiperige poging tot multiculturele correctheid. En daar offer je dan een onschuldig "autochtoon" feest-symbool maar even voor op. Dit zet veel meer kwaad bloed dan dat het goed doet. Maar dat beseften ze niet, toen ze spinnend van zelfingenomenheid aan de vergaderthee zaten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
Die hele kerstboom (die ik trouwens ook verfoei) heeft toch geen zak met het Christendom van doen?
Buiten het feit dat de goegemeente er een kerststal onder zet?
Dat niet alleen...... die zware gristenen (zwarte kousen gereformeerde gemeente figuren) hebben ook geen kerstboom, en waarom niet?? Omdat het heidens is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja, dan zit er gevoel bij en herinnering, dat is dan wel weer mooi.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft die ook en ik vind het schattig. Dat kreng had ze waarschijnlijk al toen haar kinderen nog kleuters waren. Dus waarschijnlijk moet het van het beeld wat zij van kerst heeft en dat vind ik alleen maar mooi. Voor haar zit daar wel gevoel in, denk ik.
Zeg dat dan!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef Jian het volgende:
zucht..... , op de heenweg klompen en kaas enzo erin en op de terugweg coke natuurlijk
Laat ze dat ding dan gewoon ergens binnen zetten i.p.v. voor het raam waar ik er naar moet kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft die ook en ik vind het schattig. Dat kreng had ze waarschijnlijk al toen haar kinderen nog kleuters waren. Dus waarschijnlijk moet het van het beeld wat zij van kerst heeft en dat vind ik alleen maar mooi. Voor haar zit daar wel gevoel in, denk ik.
Waarom zeg je dan eerst dat Ian's tanden en kiezen, volgestouwd met coke een tripje náár Colombia maken? Jonguh!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef Jian het volgende:
Dat spreekt toch voor zich, die Columbianen zijn gek op onze kaas ...
Ook dat is een keuze hoor, je moet er niet naar kijken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat ze dat ding dan gewoon ergens binnen zetten i.p.v. voor het raam waar ik er naar moet kijken
Ik vind je de de laatste tijd wat mat, (ik mag ongestraft spelfouten maken enzo) dus probeer ik je op deze manier een beetje alert te houdenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan eerst dat Ian's tanden en kiezen, volgestouwd met coke een tripje náár Colombia maken? Jonguh!
Anders blijf ik bezig, met jou en Ian als veelposters.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef Jian het volgende:
Ik vind je de de laatste wat mat, (ik mag ongestraft spelfouten maken enzo) dus probeer ik je op deze manier een beetje alert te houden![]()
You're welcome
Oh God, nu wil ik er ook één.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat ze dat ding dan gewoon ergens binnen zetten i.p.v. voor het raam waar ik er naar moet kijken
Doen we toch heel politiek correct een 7-armige kandelaar, met zo'n menora ben je gelijk multicultureel goed bezigquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh God, nu wil ik er ook één.
Mensen die zich ergeren aan wat anderen voor het raam zetten.Al zetten ze er hoeren in, /care.
Goed, doen we dat. Ja, jij ook nu want je zegt we.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doen we toch heel politiek correct en 7-armige kandelaar, met zo'n menora ben je gelijk multicultureel goed bezig
Hoe hoeriger hoe beterder!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Mensen die zich ergeren aan wat anderen voor het raam zetten.Al zetten ze er hoeren in, /care.
Niks mis met Kerst op de Wallenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was al niet tegen.... ook niet tegen andere kaarsjes/lampjes/weetikveelwatvoorhoerigeversieringquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed, doen we dat. Ja, jij ook nu want je zegt we.
Tokkie ....quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe hoeriger hoe beterder! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het daar het hele jaar kerst, alles rood en met lichtjes en zuksquote:
OMG.... als je het buren zijn word je toch helemaal gestoord van die epilepsie verlichting?!quote:
Ach... het zijn wel LED lichtjes.... hoe energievriendelijkquote:
Ik kom alweer helemaal in de stemmingquote:
Ja maar met kerstmis krijg je bij elke aankoop van ¤ 50,00 een gratis banketstaafquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar het hele jaar kerst, alles rood en met lichtjes en zuks
quote:
Dan ga ik snel nog ffquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar met kerstmis krijg je bij elke aankoop van ¤ 50,00 een gratis banketstaaf
Als ik nou gewoon m'n huis mag ruilen voor zo'n huis, dan neem ik die paar weken epilepsieverlichting wel op de koop toe....quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zat ook al te denken. Je zal er tegenover wonen.Dan prijs ik me gelukkig met een buuf met een traplichtje.
Maar ja, dat deed ik al.
Je kunt ook gewoon zo de boodschap overbrengenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik nou gewoon m'n huis mag ruilen voor zo'n huis, dan neem ik die paar weken epilepsieverlichting wel op de koop toe....
Het misstaat waarschijnlijk alleen een beetje in de doornsee NL woonwijk, zo'n enorm Amerikaans huis
Volgens mij zou je bij mij in de buurt nog heel lang zo'n dak kunnen hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zo de boodschap overbrengen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
oké, ik heb weer zo'n bui.Da tik over youtubjes in ontdek. Ga ik maar ff douchen.
Nee, niemand die daar politiek correct over gaat doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zou je bij mij in de buurt nog heel lang zo'n dak kunnen hebben
Lijkt me sterk dat de gemeente (met een CDA/SGP bestuur) daar echt tegen gaat optreden
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:16 schreef Noek het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan nu de ware kerstgedachte.![]()
Welkom in Amerika.
Vooral het: it's okay ma'am, you have the right to defend yourself?
Die is met zijn dronken kop zo in slaap geknikkert hopelijk heeft ie nu niet zijn wenkbrauwen weggeschroeidquote:
Hmmm, ik ben het niet vaak met je eens maar nu welquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een kruiperige poging tot multiculturele correctheid. En daar offer je dan een onschuldig "autochtoon" feest-symbool maar even voor op. Dit zet veel meer kwaad bloed dan dat het goed doet. Maar dat beseften ze niet, toen ze spinnend van zelfingenomenheid aan de vergaderthee zaten.
Toch niet de leen bakker? Bespaar je de moeite joh! Over een jaar is ie toch al stuk!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit oe stiekem met te lezen. Gaat prima, brandschoon!
Sneeuw ................. jottumquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef Anniebab het volgende:
Als t allemaal doorzet ,krijgen we vorst en sneeuw. ik kan t niet erg vinden.![]()
![]()
Gezellig!!
Dapper hoor om in dit seizoen te starten! Vergeet je handschoenenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:01 schreef Laysa het volgende:
Whoehoeeee![]()
![]()
Nouk!!!!!! ik heb mn fietsbroek gekocht !!!!
En een helm![]()
en een spatjas![]()
En morgen ga ik Lekker crossen door de modder.....mits geen regen....ow bah ik ben dr helemaal hyper van
die heb ik ook gekochtquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dapper hoor om in dit seizoen te starten! Vergeet je handschoenen
Is er een MTB route bij jou in de omgeving? Ik woon zelf langs dezequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
die heb ik ook gekocht![]()
Dapper?? nah dat valt toch wel mee
Door de modder? Dan kom je hem ook vast tegen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:01 schreef Laysa het volgende:
Whoehoeeee![]()
![]()
Nouk!!!!!! ik heb mn fietsbroek gekocht !!!!
En een helm![]()
en een spatjas![]()
En morgen ga ik Lekker crossen door de modder.....mits geen regen....ow bah ik ben dr helemaal hyper van
Ik ga hier de hatertse vennen in....dat rondje kan je dan net zo groot maken als je zelf wilt...of verdwalenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Is er een MTB route bij jou in de omgeving? Ik woon zelf langs deze![]()
http://www.mtbroutes.nl/com_mtbinfo/routeinfo.php?route_id=1102
ik heb er express 1 op mn mountainbike laten monteren omdat ik een medicijnen pomp heb...en die wil ik graag indien mogelijk spatvrij houden...vandaar ook die jasquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:17 schreef Copycat het volgende:
Het viel me laatst op dat er bijna geen fietsen met spatlappen meer zijn. Vanwege de spatjas natuurlijk. En de regenponcho.
Nijmegen staat zelfs op plaats 4 van de favorieten routes!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
Hey wat leuk...in nijmegen heb je ook routes
ja en ik weet dat die ook zwaar is...vl in berg en dal/beek/groesbeek....Whoehaaaaa van de zomer de zevenheuvelenwegquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nijmegen staat zelfs op plaats 4 van de favorieten routes!
Mooi !quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:50 schreef Jian het volgende:
zo de kerstboom staat, nog effe wat Harpic dennengeur in de rondte spuiten en we zijn er weer klaar voor![]()
Van mij wel, maar het is niet echt mijn kerstboom, ... wel een mooie foto inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooi !
Jian mag deze in het feesttopic ?
Show je Kerstboom en andere decoratie!
dat was de concessie die ik moest doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:32 schreef Toverheks het volgende:
Middag allemaal, ik lees Laysa heeft helmpje gekocht, zou je leuk staan
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef Jian het volgende:
Van mij wel, maar het is niet echt mijn kerstboom, ... wel een mooie foto inderdaad
vind het heel verstandig, je zal maar een schuiver maken zo het heuveltje af, nee hoor top en ach, anders rijg je er leuke roze linten doorheen, wappert dan zo gezelig achter je aan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat was de concessie die ik moest doen....better save than sorry blablabla
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het heel verstandig, je zal maar een schuiver maken zo het heuveltje af, nee hoor top en ach, anders rijg je er leuke roze linten doorheen, wappert dan zo gezelig achter je aan.
Eerder van huis omdat het glad is en omdat ik moet krabben, nog vroeger m'n bed uit, nee dank je, pfffffquote:
Ja oke, maar zien er nou ook eens de positieve kant van in, tis toch een prachtgezicht??Lekker warm aankleden, chocolademelk, spelende kinderen,rode wangen....quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerder van huis omdat het glad is en omdat ik moet krabben, nog vroeger m'n bed uit, nee dank je, pfffff
ja maar Annie we wonen niet allemaal in Volendamquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja oke, maar zien er nou ook eens de positieve kant van in, tis toch een prachtgezicht??Lekker warm aankleden, chocolademelk, spelende kinderen,rode wangen....
O, maar hier moeten we ook krabben enzquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar Annie we wonen niet allemaal in Volendam
kjoet!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja oke, maar zien er nou ook eens de positieve kant van in, tis toch een prachtgezicht??Lekker warm aankleden, chocolademelk, spelende kinderen,rode wangen....
Knus dus! Net als vroegâh!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan het bestuur van de Haagse Hogeschool.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:55 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
kjoet!!waar is die tijd gebleven..
Jij woont aan/in een bos?quote:
Vinnik ook belachelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan het bestuur van de Haagse Hogeschool.![]()
Die zijn waarschijnlijk ook tegen sneeuw want dat vinden onze medemoslimmensen zo koud.
jupsquote:
Dat is dan zeker helemaal een überplaatje in de sneeuw.quote:
Dat plaatje? OK, geupgrade! Naar Tinypic.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
Ha CarO!
En Gert: upgrade your account!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan het bestuur van de Haagse Hogeschool.![]()
Die zijn waarschijnlijk ook tegen sneeuw want dat vinden onze medemoslimmensen zo koud.
Ik ga het ook gewoon doen, die boom, deze week nog.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:00 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik haat sneeuw, en kou.
Daar kan ik echt poepchagrijnig van worden![]()
Hoi Buuv![]()
Ik heb echt zin in kerst, bizar, normaal heb ik dat pas een week van te voren ofzo.
Moet me inhouden om de boom niet op te zetten
Ja maar die ben ik na 2 weken ook poepzat, en dan staat ie voor kerst alweer op zolderquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga het ook gewoon doen, die boom, deze week nog.![]()
En ik ben nu bij Elvis aangekomen op mijn cd.
Bittere kou dan, down under!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vinnik ook belachelijkAlsof ze in Australie ook een white Christmas hebben. nou dan.
GlitterKerst!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:00 schreef Gert het volgende:
Dat plaatje? OK, geupgrade! Naar Tinypic.
Omg, ... jingle bells, jingle bellsquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Knus dus! Net als vroegâh!![]()
[ afbeelding ]
want??? ze hangen dan anders dan wanneer de boom met de punt naar boven staat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
of de kerstboom ondersteboven hangen in het kader van origineel en dan al die kerstballen op je harsens krijgen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Knus dus! Net als vroegâh!![]()
[ afbeelding ]
Ik zou daar zó rond willen lopen.quote:
Vorst en helder weer helemaal okee, lekker schaatsenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou daar zó rond willen lopen.![]()
Een kwartiertje.![]()
Ben veel meer een zomermens, maar als het dan toch winter is laat het dan ook maar echt winter zijn. Drie maanden miezerregen en 7 graden is ook geen hol aan. Doe dan maar vriezen en sneeuw, afgewisseld met van die mooie heldere winterdagen.
dan doe je die haakjes er net niet goed omheen en dan ondersteboven.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
want??? ze hangen dan anders dan wanneer de boom met de punt naar boven staat?
dan moet je de haakjes goed doen en is er dus niets aan de handquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dan doe je die haakjes er net niet goed omheen en dan ondersteboven.
of zoiets is ook wel leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Deze is ook erg origineel![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vanmorgen nog gekeken bij AH maar kon niets vindenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:20 schreef Jian het volgende:
Zijn de playboy foto's van Patricia Paay er al
Ik zie jou ook nog niet rollend in de sneeuw, heb meer dit beeld van je...quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Vorst en helder weer helemaal okee, lekker schaatsen, maar die sneeuw
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zie jou ook nog niet rollend in de sneeuw, heb meer dit beeld van je...
[ afbeelding ]
Sneeuwquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zie jou ook nog niet rollend in de sneeuw, heb meer dit beeld van je...
[ afbeelding ]
Astublieftquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
SneeuwMetershoog graag
![]()
[ afbeelding ]
Ha met die polsen van jou, schep jij je zo een weg naar je huis toe...quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
SneeuwMetershoog graag
![]()
[ afbeelding ]
Gertquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Astublieft![]()
Heb jij de foto's van La Paay al gezien Teun, of moet ik dan bij Gert zijn
Hoe oud is die foto?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
SneeuwMetershoog graag
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben d'r dol op, de winter van 1979 staat in m'n geheugen gegrift. Zo ontzettend mooiquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha met die polsen van jou, schep jij je zo een weg naar je huis toe...
toen was ik 5quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben d'r dol op, de winter van 1979 staat in m'n geheugen gegrift. Zo ontzettend mooi
Wel dezequote:Op dinsdag 8 december 2009 17:20 schreef Jian het volgende:
Zijn de playboy foto's van Patricia Paay er al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |