Ja, waarom denk je dat ik mijn wekker heb gezet, speciaal voor jou om een echt eigen Naamtopic voor je te openenquote:
Is ook goed zo, ik heb nooit naamtopics.quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik mijn wekker heb gezet, speciaal voor jou om een echt eigen Naamtopic voor je te openen![]()
![]()
Nee geintje maar ik was de laatste, en dacht ach Ian is maar 1 keer per jaar Jarig dus moet een apart plaatsje hebben
Volgens mij heb jij de meeste naamtopic`s hier hahah maar deze is speciaal he, omdat je jarig bentquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is ook goed zo, ik heb nooit naamtopics.
Mijn koe was niet genoeg voor je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu nog de paint van Gert en ik ben compleet gelukkig
Tot ik rood ben!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:50 schreef hondjes het volgende:![]()
![]()
![]()
Van Harte Gefeliciteerd,en nog vele mooie jaren op FOK.
![]()
![]()
Dinsdag heb ik sowieso vrijquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vandaag of moet je gewoon werken.
Oh oh, jij gaat je verjaardag wegslapenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dinsdag heb ik sowieso vrij
En da's maar goed ook, aangezien ik nog steeds wakker ben
Maar ik kijk nu Mera filmpjes
Ik geloof dat ik vanmiddag mee moet een HD tv uitzoekenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh oh, jij gaat je verjaardag wegslapenPas op hoor, voor je het weet ben je alweer 24.
Wow een tv. Veel plezier!quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vanmiddag mee moet een HD tv uitzoeken
Maar ik merk het wel
Dank je, Disana
Ben je weer bij je tandarts geweest?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:10 schreef Ian_Nick het volgende:
En da's maar goed ook, aangezien ik nog steeds wakker ben
Yeah! Klassieke Pin-up bunnies!quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:23 schreef Copycat het volgende:
Van harte, Ian!
[ afbeelding ]
![]()
En een goedemorgen. Deze morgen waarop ik heb besloten voortaan weer lekker in mijn eentje naar mijn werk te fietsen. Dat scheelt me én tien minuten in tijd én een hoop ochtendgelul waar ik niet zo goed tegen bestand ben!
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele nacht bezig bent?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hei Heidi!![]()
Ik moet zo naar bed geloof ik
Oh, toch welquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele nacht bezig bent?
Ik zal maar niet vragen wat je met d'r doetquote:
Ik adoreer haarquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat je met d'r doet
Dan word het toch eens tijd voor een meetquote:
Ja, ik doe mijn best, verdommequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan word het toch eens tijd voor een meet
Dan moet je niet met filmpjes van koeien aankomen natuurlijk, dan denk ze dat je een boer bent (ook leuk)quote:
Die vond ze juist leukquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet je niet met filmpjes van koeien aankomen natuurlijk, dan denk ze dat je een boer bent (ook leuk)
Maf wijfquote:
quote:
Dat gaat ontploffen, vuilakquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ja, ik heb nog wat voor je.....
[ afbeelding ]
Buufjeuhquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ian!! van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
Kijk maar heel voorzichtigquote:
Zeg PiPo, ik zit nog mee te lezen hoorquote:
Weet ik, mamaloequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeg PiPo, ik zit nog mee te lezen hoor
En daar is de ochtendnegertquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:10 schreef Copycat het volgende:
Hey shorty, it's your birthday
we're gonna party like it's your birthday
we're gonna sip Bacardi like it's your birthday
And you know, we don't give a fuck it's not your birthday!
Aber bitte mit Zahnequote:
lijkt me heel bruikbaarquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga zo langzaam aan maar op bed met deze gedachte
YEAH! AARDBEI!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Aber bitte mit Zahneeeeee
![]()
IAN, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
PS3 en dikke LCD tvquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat ga je doen bij de Mediamarkt?!![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En over 3 uur weer op want: mediamarkt![]()
Mera is schuldig
Veel te duur bij Mediamarkt. Wat voor een ga je kopenquote:
De grootste die ze hebben, ik hoef namelijk niet te betalenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel te duur bij Mediamarkt. Wat voor een ga je kopen?
Die van 20K?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De grootste die ze hebben, ik hoef namelijk niet te betalen![]()
![]()
![]()
Rijke vriendjes![]()
![]()
![]()
Jouw vrienden kopen voor jou een LCD televisie en een PS3? En je weet zeker dat je daar in de loop der tijd niets tegenover moet stellen? Dat je bijvoorbeeld voor je tandarts opeens een tripje naar Colombia moet maken of zo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
De grootste die ze hebben, ik hoef namelijk niet te betalen![]()
![]()
![]()
Rijke vriendjes![]()
![]()
![]()
Gillend gek zou ik er worden. In groen.quote:
Tof! Dat is het oude telefoonhokjesgroen.quote:
Dat vond ik nu ook! En dan kunnen ze ook nog heel mooi dicht!quote:
Ik heb er helemaal niks mee. Met verbouwen sowieso al niet. Zal wel iets te maken hebben met mijn twee linkerhanden en frustratie daarover. En jaloezie. Groen van.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
Maar ik vind K&W echt leuk om te zien. Al die verbouwingtopics ook.
Ik heb niet eens handen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks mee. Met verbouwen sowieso al niet. Zal wel iets te maken hebben met mijn twee linkerhanden en frustratie daarover. En jaloezie. Groen van.
Je gaat toch niet zo als een idioot tetteren als dat ene plankje net 3mm naar links moetquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb niet eens handen.Ik moet het echt van mijn hoofd en mond hebben. Die werken goed hoor!
Natuurlijk niet, dat zeg ik gewoon met een lieve glimlach. Walla!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zo als een idioot tetteren als dat ene plankje net 3mm naar links moet?
Ik heb niet eens plintenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:11 schreef Noek het volgende:
Ik heb niet eens handen.Ik moet het echt van mijn hoofd en mond hebben. Die werken goed hoor!
Nee, maar 't schiet wel serieus op. Nog even een bureau bij elkaar zagen, poten eronder, bureaustoel in elkaar zetten. En dan als laatste nog 2 gewone stoelen voor in de kamer kopen, en evt een bijzettafeltje. Dan ben ik al klaarquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
Natuurlijk niet, dat zeg ik gewoon met een lieve glimlach. Walla!![]()
Maar 3 mm zal me jeuken trouwens. Bij meters word ik pas lastig.
Ben jij nu al helemaal klaar?
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
En ik heb te weinig te doen om het weinige wat ik moet doen te willen doen.
nu je het zegtquote:
Heb je ook al een grote mensen bed?? en als je nu bij Leen b voor 1000 euro aan meubels koopt krijg je een gratis laptopquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar 't schiet wel serieus op. Nog even een bureau bij elkaar zagen, poten eronder, bureaustoel in elkaar zetten. En dan als laatste nog 2 gewone stoelen voor in de kamer kopen, en evt een bijzettafeltje. Dan ben ik al klaar.
Dan heb je een warehouse vol lelijke meuk. Ben je mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef Laysa het volgende:
en als je nu bij Leen b voor 1000 euro aan meubels koopt krijg je een gratis laptop
Geeft niks, heb ik ook 8 jaar over gedaan. Ondertussen had ik ze wel gebeitst en gelakt in de garage liggen, dat wel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niet eens plinten.
Ik hang een industriėle woonstijl aan. En minimialisme. Maximaal minimalisme.
Wat vlot! Had je geen verf/behang-dingen te doen? Dit is enkel interieur en dat is zo gepiept. Lekker man!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar 't schiet wel serieus op. Nog even een bureau bij elkaar zagen, poten eronder, bureaustoel in elkaar zetten. En dan als laatste nog 2 gewone stoelen voor in de kamer kopen, en evt een bijzettafeltje. Dan ben ik al klaar.
Volgens mij heeft Piet wat bij LB gekochtquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je een warehouse vol lelijke meuk. Ben je mooi klaar mee.
Dat zal een levendig feest worden!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef Jian het volgende:
Ja, ik denk er is iemand jarig vandaag, maar wie ......? en ineens viel het me in
Als je het me gevraagd had was ik er niet op gekomen. 17 jaar geleden had ik het wel gewetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik denk er is iemand jarig vandaag, maar wie ......? en ineens viel het me in
Oh ja, een bed en nachtkastjes ook nog. Ik heb me om laten praten en heb degene bij ome Leen niet genomenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je ook al een grote mensen bed?? en als je nu bij Leen b voor 1000 euro aan meubels koopt krijg je een gratis laptop
Neuh ik heb ook 2 linkerhandenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
Wat vlot! Had je geen verf/behang-dingen te doen? Dit is enkel interieur en dat is zo gepiept. Lekker man!
Ach, zo lang het niet in het zicht staat...quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Piet wat bij LB gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |