Zo is het! Ik voorspel dat Joe het ook echt gaat maken, net als Leona Lewis.quote:Op maandag 14 december 2009 12:28 schreef marky het volgende:
[..]
Blijft het punt dat Olly een noot niet lang en zuiver vast kan houden en Joe wel.
Zac Efron is daar niet slechter van geworden wetende dat die van origine niet eens een zanger was. Of het High School musical gaat worden is maar de vraag aangezien dat verhaal wel op zijn eind is. Als Joe leuk in een zang en dans film terrecht kan komen en daarnaast een goed album kan produceren dan zou het wel eens een wereldact kunnen worden en daar zitten ze in GB op te wachten want die zijn heel erg bezig met succes in Amerika en Europa.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 12:28 schreef marky het volgende:
[..]
Blijft het punt dat Olly een noot niet lang en zuiver vast kan houden en Joe wel.
Kon op youtube ook niks vindenquote:Op maandag 14 december 2009 14:54 schreef Deceit het volgende:
staat ergens niet de auditie van Joe van 2 jaar geleden??
Hij is nog jong waarschijnlijk met de jaren wordt dat beter.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef Mike het volgende:Joe
Wat een stem, zeg. Het is even afwachten of-ie het verder ook vol gaat houden, want hij is toch wat schuchter en ik vraag me af of-ie daarmee echt een ster kan worden.
Ik luister liever naar Joe omdat die jongen over zijn gehele bereik zuiver kan zingen. Danyl zou mij te veel plagen met zijn valse noten. Daarbij komt dat Joe 18 jaar oud is en qua optreden nog heel wat te leren heeft maar vocaal staat hij al behoorlijk (en ook zijn stem zal nog meer diepte en warmte krijgen). Danyl is vocaal nu in de kracht van zijn leven en weet niet een enkel nummer foutloos te brengen. Dan kan het optreden verder nog zo goed zijn de pijn in de oren blijft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is gewoon een pootje. Hij volgt George Michael op, dus het is wel passend dat hij met hem een duet mocht zingenVerder niks mis mee natuurlijk.
En verder nog even dit:
Naar wie zouden jullie liever kijken tijdens een concert?
Dat zou idd niet uit moeten maken maarja de tabloids willen primeurs.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:25 schreef scanman1 het volgende:
Nu al weer gezeik of hij op jongens of meiden valt?Pfff... ach, het verbaast me niet eens meer.
En toch hoe origineel is zo'n concert. Hoeveel nummers met een rondzingende springende Olly kan je aan op een avond. Vergeet niet je hebt nu maar een of twee optredens op een avond gezien van Olly. Ga nu twee uur durend daarnaar kijken wat gebeurd er dan? Een optreden avondvullend van Joe zal lastig zijn maar ik denk wel dat Joe net even meer stijlen aan kan. Ik heb hem naast zjn ballads ook pop en rock nummers horen brengen en dat allemaal op een manier dat het nog steeds geen pijn aan je oren deed. Verder denk ik dat je bij Joe meer moet denken aan een theater optreden met een goed orkest. Niet de muziek van Bublé maar wel de manier van optreden zou voor Joe een voorbeeld moeten zijn. Nu kan hij dat nog niet daar is hij simpelweg te jong voor maar als hij straks wat meer km op de teller heeft wat meer ervaringen heeft om te delen dan kan het een gezellige avond worden met mooie muziek en zang.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:48 schreef scanman1 het volgende:
Ik denk trouwens dat ik eerder een album zou kopen/downloaden van Joe, maar dat ik eerder naar een concert van Olly zou gaan. Olly in concert lijkt me gewoon wat meer spectakel enzo.
En dat is van belang omdat?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:43 schreef Greetings het volgende:
Is Joe nou gay of niet? Ik ga voor YES, HE IS!
Dat is juist het enige wat ie kan, want hij heeft niet anders laten zien en horen in X-factor, een theater/theatrale performance,van meestal een ballad, met een goed orkest.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:18 schreef marky het volgende:
[..]
Nu kan hij dat nog niet daar is hij simpelweg te jong voor
Ik heb begrepen dat hij op een drama school zat en inmiddels al wat lessen daarin gehad heeft en heb ook begrepen van de dans coach van Xfactor dat hij redelijk snel en makkelijk zijn danspassen leert. Geen idee hoe simon dit normaal doet. Hij heeft ook veel winnaars laten vallen.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is juist het enige wat ie kan, want hij heeft niet anders laten zien en horen in X-factor, een theater/theatrale performance,van meestal een ballad, met een goed orkest.
Hij moet juist allerlei andere dingen (dansen, acteren, timing, houding, up tempo zang etcetera) gaan leren om wat veelzijdiger te worden, maar dat is de Cowell drilschool wel toevertrouwd. Die wordt in no time klaargestoomd om een 'leuke' teenage musical te kunnen gaan filmen. Fair play to him
Hij zegt zelf dat het niet zo is.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:31 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het van belang is, ben gewoon benieuwd....
Mooiquote:Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef marky het volgende:
De simpele standaard clip
http://www.youtube.com/user/joemcelderrytv
I agreequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef BartUlft het volgende:
nou dan ben ik het weer eens met Mike
heb btw vandaag de single van Joe gedownload en hoe vaker je 'm hoort, hoe leuker ie wordt
Simon moet niet zo zeuren, die krigt dankzij de massahysterie die programma's als X-factor en BGT teweeg brengt al een salaris van om en nabij de 20 miljoen Britse ponden per jaar, nevenactiviteiten waar hij per keer ook nog ettelijke miljoenen voor krijgt daargelaten, en dat alleen maar omdat ie een slimmere zakenman is dan anderen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:58 schreef jmac het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eus_om_boycot__.html
Simon
Correctie, hij verdient ongeveer 50 miljoen pond per jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Simon moet niet zo zeuren, die krigt dankzij de massahysterie die programma's als X-factor en BGT teweeg brengt al een salaris van om en nabij de 20 miljoen Britse ponden per jaar, nevenactiviteiten waar hij per keer ook nog ettelijke miljoenen voor krijgt daargelaten, en dat alleen maar omdat ie een slimmere zakenman is dan anderen.
En als ik moest kiezen tussen een zoetsappig, vlak gezongen saai zeiknummertje of een lekker opzwepend melodieus nummer met een gave baslijn, dan gaf ik mijn zuurverdiende centen ook liever aan een download van RATM. Zelfs zonder campagne.
Die 30 miljoen zijn die nevenactiviteiten waar ik het over had, zijn basissalaris is 20 miljoen per jaar. Heeft ie zelf verteld een paar weken geleden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Correctie, hij verdient ongeveer 50 miljoen pond per jaar.
Gezien hetgeen hij ervoor presteert vind ik van wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:45 schreef belendel het volgende:
Dat geld komt echt niet aanwaaien hoor.
Nee, want in mijn ogen verdient ie het niet. Hij krijgt het omdat mensen zo gek zijn om zijn salariseisen te honoreren.quote:En heeft die geen recht om boos te zijn over zoiets omdat die al genoeg verdient?
Je snapt het niet helemaal. Hij krijgt het omdat het werk dat hij aflevert, vele malen hogere inkomsten oplevert.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, want in mijn ogen verdient ie het niet. Hij krijgt het omdat mensen zo gek zijn om zijn salariseisen te honoreren.
Ik leg het nog wel een keer uitgebreid uit:quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal. Hij krijgt het omdat het werk dat hij aflevert, vele malen hogere inkomsten oplevert.
Het is de markt van vraag en aanbod. John de Mol bedacht een programma waar uiteindelijk de hele wereld naar keek en het leuk vond. Daar wordt je nu eenmaal rijk van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik leg het nog wel een keer uitgebreid uit:
Uiteraard genereert hij een absurde omzet voor A&R/Sony/ITV/Syco etcetera. Ik snap echter prima dat hetgeen hij krijgt in geen enkele verhouding staat tot wat hij ervoor doet en welke betekenis dat heeft voor de wereld. Nogmaals, het ligt aan de massahysterie van het publiek dat mensen als Simon Cowell met hetgeen ze 'presteren' zoveel geld maken. Voor zichzelf, en ook voor anderen.
Dit wordt een beetje politiek. Maar die mensen in hun warme huisjes op de bank zijn wel de hele week bezig om dat avondje op de bank in hun warme huisje bij elkaar te verdienen. Ik neem aan dat jij toch ook niet in een oude zeepkist woont? Die mensen in hun warme huisjes betalen ook nog grotendeels mee aan de armoedebestijding van de sloebers in de wereld.quote:Als je er goed over nadenkt, en zeker in deze tijd, is het van de gekke dat iets vluchtigs en eigenlijk totaal onbelangrijks als de entertainmentwereld dergelijke omzetten draait. En dat terwijl het merendeel van de mensen in de wereld dagelijks maar moet hopen dat ze vreten op hun bord hebben, en 'de beschaafde wereld' verlekkerd naar de pakjes onder de kerstboom kijkt en met een vette hartklep de zoveelste zak chips wegdouwt en het zoveelste biertje wegklokt, ondertussen in hun verwarmde huisjes en op hun comfortabele bankstel voor hun plasma-tv zich druk makend om een 18 jarig verlegen knaapje in de kast of een 47-jarige lelijke asociale ouwe vrijster die beiden toevallig een beetje kunnen zingen.
Zo, en dat was zo gechargeerd bedoeld.
Vanuit nl heeft dat weinig zin en het is natuurlijk gewoon een slecht nummer.quote:
Maar dat is natuurlijk alleen maar volgens jouw smaak, waar ik sowieso ernstige twijfels bij heb, aangezien jij ook van mening bent dat Leona Lewis chronisch vals zingtquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Vanuit nl heeft dat weinig zin en het is natuurlijk gewoon een slecht nummer.
Ik heb Leona vorige week weer heerlijk horen vals zingen en dat heeft niets met smaak te maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk alleen maar volgens jouw smaak, waar ik sowieso ernstige twijfels bij heb, aangezien jij ook van mening bent dat Leona Lewis chronisch vals zingt![]()
Het is een zang talent en het is onzinnig om nu weer erbij te halen dat hij zijn eigen muziek moet schrijven om er pas echt bij te horen want er zijn vele grootheden in de muziek die goeie muziek voor zich laten schrijven. Verder weten we natuurlijk nog helemaal niet wat hij buiten zijn geweldige zangtalent nog meer kan.quote:Op maandag 21 december 2009 00:06 schreef oYo het volgende:
Hij kan gewoon heel goed zingen, maar dat maakt 'm nog geen talent.
Inderdaad, eerder met doofheid, of muzikale onkunde. Vergeef me mijn foutje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb Leona vorige week weer heerlijk horen vals zingen en dat heeft niets met smaak te maken.
Ah, mooi. Het verschil is nogal groot ook. Het publiek heeft toch duidelijk een andere smaak als die van Simon Cowell en consorten. En het bewijst maar weer eens dat met kerst niet persé een zoetsappig kweelliedje op 1 hoeft te staan.quote:Op zondag 20 december 2009 20:00 schreef BartUlft het volgende:
[upd]Hitlijstoorlog om kerstnummer 1-hit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |