Ik denk ook niet dat de bedoeling was dat GM hem eruit zou zingen, het draait om de kandidaten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:43 schreef marky het volgende:
Joe zong wederom het beste (inderdaad beter als GM), Stacey is toch wel het grappigst van de 3 (en Buble is natuurlijk ook een gave vent) en het optreden van Olly en Robbie was een rommeltje.
Belendel, je moet met het inloggen op fok even dat vinkje van je IP adres uitvinken, dan lukt het wel (bij ons althans). bij ons draait alles op 1 laptop zonder problemen![]()
Idd, bij Joe is alles zo vlak.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef ElizabethR het volgende:
Ronde 3
Stacey:
Eerste keer zong ze het stukken beter. Ze leek last te hebben van slijm. Had ze gehuild voor ze op moest?
Olly:
Briljant entertainment. Geweldige all rounder. Ik zou zo naar een gig gaan.
Joe:
Balad nummer 3![]()
Echt hoor, te eenvoudig scoren gewoon.
Weer perfect gezongen hoor, maar wat zal ik toch géén CD van die jongen gaan kopen. Hoewel het goed zal werken als slaapmiddeltje, zijn songs.
Ronde 3 zangtechnisch gezien voor Joe, X-factorwise gezien voor Olly.
Gezien de reacties zal Joe winnen, en Stacey naar huis gaan.
Nu even wachten op de CD van Olly
Normaal praten kan ze nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
wat een ontzettend leuke 'verliezer'
Jamai?? Die had destijds de uitstraling van een bos wortels en komt echt niet eens enigszins in de buurt van Olly wat mij betreft. Jamai is wel gegroeid door de jaren, dat moet ik toegeven, maar toen hij ook meedeed aan world Idol was het bijna genant.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:20 schreef marky het volgende:
Joe qua zang de hele avond weer de beste. Olly is leuk maar doet me toch echt te veel denken aan Jamai en Stacey valt er toch een beetje buiten qua zang en optreden ze is van allebei de minste.
Hij knijpt net zo bij de hoge noten als Jamai deed, heeft een zelfde intonatie en het hele heppy de peppy gedoe van hem.quote:Op zondag 13 december 2009 03:49 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Jamai?? Die had destijds de uitstraling van een bos wortels en komt echt niet eens enigszins in de buurt van Olly wat mij betreft. Jamai is wel gegroeid door de jaren, dat moet ik toegeven, maar toen hij ook meedeed aan world Idol was het bijna genant.
Ik vond George Michael een beetje tegenvallen eigenlijk. Als hij een beetje meer had uitgehaald dan had Joe zich er ook wat meer aan kunnen optrekken en dan had het mi spectaculairder geweest. Nu zong Joe bij vlagen beter dan George.quote:Op zondag 13 december 2009 03:45 schreef scanman1 het volgende:
Wat een sensationele avond zeg!! Simon zei het ook al en ik ben het met hem eens: deze drie waren enorm aan elkaar gewaagd. Ik vond het jammer dat Stacey eruit ging, want ze had een hele goede avond. Maar ik had het net zo jammer gevonden als Joe of Olly laatste was geeindigd.
Het eerste nummer was van alle drie perfect. Het nummer dat ze zongen tijdens de 1e auditie en nu bleek weer dat dat een erg goede keuze was. Daarna de optredens met de grote sterren. Stacey met Bublé, Olly met Robbie Williams en Joe met George Michael. Het meest verheugde ik me op George Michael en kreeg echt kippenvel toen hij opkwam. Wat een geweldige artiest. Van het tweede optreden vond ik dat Stacey en Olly een nummer zongen die niet echt goed bij hun paste. Joe en George Michael was perfect. Het laatste nummer was weer erg in evenwicht.
Ik hoorde de laatse weken een aantal juryleden zeggen dat het gaat om de beste stem, maar het programma heet toch niet voor niets "X factor" ? Stem alleen is niet genoeg lijkt mij. Dus wie moet er winnen? Joe, die qua zang verreweg de beste is of Olly, die veel meer een podiumbeest is? Wie heeft de meeste fans? In de studio lijkt het dat er meer voor Olly geschreeuwd wordt dan voor Joe, maar bij de bookmakers schijnt Joe veruit favoriet te zijn. Wat mij betreft verdienen ze het allebei!
Maar damn, wat was het goed om George Michael weer eens te zien
Lijkt me dat dat een grapje is ik neem niet aan dat het in GB heel erg veel makkelijker is om je naam te laten veranderen. Zit toch een heel proces aan vast wat weken in beslag neemt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:53 schreef ElizabethR het volgende:
En nog een laatste, en erg belachelijk nieuwtje, er zijn mensen in de Joe aanhang die officieel hun NAAM hebben laten wijzigen in :
VOTE JOE
Retards!!
Joe is een hele goede zanger en heel jong. Niet vreemd dat hij bepaalde noten enzo beter kan halen dan George Michael, die inmiddels alweer 46 is. Het zal hem tegenwoordig meer moeite kosten dan vroeger. Maar toen George Michael door de deuren kwam lopen kwam er wel iets binnen zeg, maar dat komt misschien ook omdat ik hem een van de grootste sterren/zangers vind van de afgelopen 25 jaar. En door zijn optreden op het Freddie Mercury tribute heeft hij zich wat mij betreft onsterfelijk gemaakt.quote:Op zondag 13 december 2009 08:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vond George Michael een beetje tegenvallen eigenlijk. Als hij een beetje meer had uitgehaald dan had Joe zich er ook wat meer aan kunnen optrekken en dan had het mi spectaculairder geweest. Nu zong Joe bij vlagen beter dan George.
Als het aan Simon Cowell ligt wordt Robbie Williams volgend jaar jurylid voor de Britse versie van X Factor.quote:Op zondag 13 december 2009 10:25 schreef oYo het volgende:
Toekomst XFactor UK?
Danii gaat weg, Cheryl waarschijnlijk ook (wil aan de kinderen).
ITV wil minder spenderen. Doe maar eens een jaartje pauze.
Vandaag, elk een xmas song, de single The Climb en allemaal (12) samen met Macca.
Dat heb ik ook gelezen en ik hoop dat het bij een gerucht blijft. Ik had namelijk het idee dat ze erg veel toevoegt en heel erg serieus bezig is met haar kandidaten. Ik vind haar ook het meest oprecht tijdens het jureren.quote:
Die zal ik niet missen, ze kan zelf niet eens zingen. Ik vind het overigens vreemd. Ze timmert dankzij Simon's perfect werkende promotietrein eindelijk behoorlijk aan de weg met haar solo carriere en dan houdt ze er weer mee op?? Heel raar.quote:Cheryl waarschijnlijk ook (wil aan de kinderen).
hij heeft wel een kerstsingle...quote:Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef eriksd het volgende:
Het schijnt dat George Michael vanavond weer optreedt met zijn nieuwe single.
Dacht al, wat is 't rustig hier in 't park.quote:Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef eriksd het volgende:
Het schijnt dat George Michael vanavond weer optreedt met zijn nieuwe single.
Dat is niet zo simpelquote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand een link voor de finale? Please? Geen zin om dit vannacht terug te kijken.
dat vraag ik me idd ook af.quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef marky het volgende:
[..]
Wat blijft ervan over als je de aankleding weghaald?
wij hebben Annemarie Jorritsmaquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef marky het volgende:
De reakties van de jury is natuurlijk allemaal niets alles is al gezegd. De burgermeester van Joe is geweldig die hebbie hier niet op die manier.
Goed vals ja.quote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef marky het volgende:
Vond het optreden toch wederom weer erg goed.
Dan vond je Leona zeker weer super zuiver?quote:
Was leuk ja!!!quote:
Geen idee, ik heb geen engelse TV aangezien ik een Ierse tv heb.quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef marky het volgende:
[..]
Dan vond je Leona zeker weer super zuiver?
De boxen van de engelse Tv's zijn vast anders dan die hier in nederland.
Omdat het de kersthit moet worden.quote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer dat de singles áltijd ballads/slow songs zijn!
Kersthits kunnen ook flitsend zijn! Rockin' aroud the christmas tree tralalalaquote:
Af en toe effe bufferenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |