abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75561080
Olly het minst, en Joe en Stacey allebei even goed...

en hier geen problemen: ITV draait op andere laptop nerds
Ja doei.
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:43:15 #102
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75561112
Joe zong wederom het beste (inderdaad beter als GM), Stacey is toch wel het grappigst van de 3 (en Buble is natuurlijk ook een gave vent) en het optreden van Olly en Robbie was een rommeltje.

Belendel, je moet met het inloggen op fok even dat vinkje van je IP adres uitvinken, dan lukt het wel (bij ons althans). bij ons draait alles op 1 laptop zonder problemen
pi_75561163
Bublé kende ik verder niet zo, maar ik vindt 't wel een geschikte vent!

ik vreesch echter toch dat Stacey het veld moet ruimen

Mr.Mo:

en toen kwam ineens Freddie het podium op..
Ja doei.
pi_75561164
Aah ja het is gelukt, bedankt!
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:48:50 #105
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75561287
Denk ook dat Stacey zal afvallen. Was ook niet echt fantastisch gezongen.
pi_75561308
het deed me niet zoveel
Ja doei.
pi_75561340
Beetje jammer dat ze geen nieuwe nummers doen? Doen ze morgen nog nieuwe nummers dan?
pi_75561376
Voor het eerst dat ik de zangkusten van hen een beetje kan waarderen. Nog steeds matig allemaal maar het lijkt allemaal wat leuker nu.
pi_75561378
vond de eerste beter...

dit niet echt heel geweldig maar dat kan ook komen omdat ik 't liedje gewoon niet zo geweldig vind
Ja doei.
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:56:38 #110
165633 eriksd
The grand facade...
pi_75561538
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:43 schreef marky het volgende:
Joe zong wederom het beste (inderdaad beter als GM), Stacey is toch wel het grappigst van de 3 (en Buble is natuurlijk ook een gave vent) en het optreden van Olly en Robbie was een rommeltje.

Belendel, je moet met het inloggen op fok even dat vinkje van je IP adres uitvinken, dan lukt het wel (bij ons althans). bij ons draait alles op 1 laptop zonder problemen
Ik denk ook niet dat de bedoeling was dat GM hem eruit zou zingen, het draait om de kandidaten.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:07:20 #111
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_75561875
Stacey en Joe zullen doorgaan. Robbie verneukte ht duet.
Stacey met Buble was mooi!

En ik kijk legaal via satelliet.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:07:37 #112
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75561881
Ronde 3

Stacey:
Eerste keer zong ze het stukken beter. Ze leek last te hebben van slijm. Had ze gehuild voor ze op moest?

Olly:
Briljant entertainment. Geweldige all rounder. Ik zou zo naar een gig gaan.

Joe:
Balad nummer 3
Echt hoor, te eenvoudig scoren gewoon.
Weer perfect gezongen hoor, maar wat zal ik toch géén CD van die jongen gaan kopen. Hoewel het goed zal werken als slaapmiddeltje, zijn songs.

Ronde 3 zangtechnisch gezien voor Joe, X-factorwise gezien voor Olly.

Gezien de reacties zal Joe winnen, en Stacey naar huis gaan.

Nu even wachten op de CD van Olly
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:09:55 #113
165633 eriksd
The grand facade...
pi_75561951
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef ElizabethR het volgende:
Ronde 3

Stacey:
Eerste keer zong ze het stukken beter. Ze leek last te hebben van slijm. Had ze gehuild voor ze op moest?

Olly:
Briljant entertainment. Geweldige all rounder. Ik zou zo naar een gig gaan.

Joe:
Balad nummer 3
Echt hoor, te eenvoudig scoren gewoon.
Weer perfect gezongen hoor, maar wat zal ik toch géén CD van die jongen gaan kopen. Hoewel het goed zal werken als slaapmiddeltje, zijn songs.

Ronde 3 zangtechnisch gezien voor Joe, X-factorwise gezien voor Olly.

Gezien de reacties zal Joe winnen, en Stacey naar huis gaan.

Nu even wachten op de CD van Olly
Idd, bij Joe is alles zo vlak.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_75562168
meh.

in zijn categorie is Joe gewoon beter.

Olly in zijn categorie

en in welke categorie Stacey zit weet ik dan niet maargoed...

maar ergens gun ik het ze allemaal wel... want nou ja.... hè.. het zijn niet de slechtsten die over zijn gebleven
Ja doei.
pi_75562298
spanning ende sensatie
Ja doei.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:20:05 #116
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75562309
Joe qua zang de hele avond weer de beste. Olly is leuk maar doet me toch echt te veel denken aan Jamai en Stacey valt er toch een beetje buiten qua zang en optreden ze is van allebei de minste.
pi_75562383
geen grote verrassing.. maargoed... je kunt niets 100% voorspellen
Ja doei.
pi_75562402
wat een ontzettend leuke 'verliezer'
Ja doei.
pi_75562518
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
wat een ontzettend leuke 'verliezer'
Normaal praten kan ze niet
pi_75562541
nee ik vraag me af hoe een interview met haar gaat en wat er dan in de krant staat want volgens mij is ze echt nooit te volgen
Ja doei.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:30:07 #121
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75562635
Ik kan haar prima volgen hoor, maar ik ben wel raardere engelstaligen gewend.

In ieder geval geen verrassingen zover.

Tot morgen iedereen
pi_75562894
ze is wel te verstaan, maar ze is niet echt te volgen ze praat zo sneeeeeeeeeeeel en hak op tak heb ik het idee iig

tot morgen!
Ja doei.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:44:40 #123
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75563168
zo een interview met Stacey op itv 2 ben benieuwd of het te volgen is
pi_75563292
dusss... stacey is afgevallen :(
Be brave. Be kind.
pi_75563472
Ja doei.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:57:26 #126
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75563603
Lachen net bij Xtra factor. Het ging uiteraard over Stacey en over haar optreden met Michael Bublé.
Zegt Holly ineens: ' I thought he was going to kiss her bublé's', daarmee doelend op de eindpose van Michael, die inderdaad zowat met zijn neus in haar cupje DD zat
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:35:09 #127
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75564865
Ow, nog een ding, hebben jullie allemaal Harry zien zitten in het publiek? Met een blonde schone naast zich??
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:37:38 #128
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75564945
Ja zag hem zitten met zijn vriendinnetje of was het nu zijn ex vriendinnetje
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:53:32 #129
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75565460
En nog een laatste, en erg belachelijk nieuwtje, er zijn mensen in de Joe aanhang die officieel hun NAAM hebben laten wijzigen in :

VOTE JOE

Retards!!
pi_75565938
dat is idd echt ziek...
Ja doei.
pi_75569723
Wat een sensationele avond zeg!! Simon zei het ook al en ik ben het met hem eens: deze drie waren enorm aan elkaar gewaagd. Ik vond het jammer dat Stacey eruit ging, want ze had een hele goede avond. Maar ik had het net zo jammer gevonden als Joe of Olly laatste was geeindigd.
Het eerste nummer was van alle drie perfect. Het nummer dat ze zongen tijdens de 1e auditie en nu bleek weer dat dat een erg goede keuze was. Daarna de optredens met de grote sterren. Stacey met Bublé, Olly met Robbie Williams en Joe met George Michael. Het meest verheugde ik me op George Michael en kreeg echt kippenvel toen hij opkwam. Wat een geweldige artiest. Van het tweede optreden vond ik dat Stacey en Olly een nummer zongen die niet echt goed bij hun paste. Joe en George Michael was perfect. Het laatste nummer was weer erg in evenwicht.
Ik hoorde de laatse weken een aantal juryleden zeggen dat het gaat om de beste stem, maar het programma heet toch niet voor niets "X factor" ? Stem alleen is niet genoeg lijkt mij. Dus wie moet er winnen? Joe, die qua zang verreweg de beste is of Olly, die veel meer een podiumbeest is? Wie heeft de meeste fans? In de studio lijkt het dat er meer voor Olly geschreeuwd wordt dan voor Joe, maar bij de bookmakers schijnt Joe veruit favoriet te zijn. Wat mij betreft verdienen ze het allebei!

Maar damn, wat was het goed om George Michael weer eens te zien
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_75569740
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:20 schreef marky het volgende:
Joe qua zang de hele avond weer de beste. Olly is leuk maar doet me toch echt te veel denken aan Jamai en Stacey valt er toch een beetje buiten qua zang en optreden ze is van allebei de minste.
Jamai?? Die had destijds de uitstraling van een bos wortels en komt echt niet eens enigszins in de buurt van Olly wat mij betreft. Jamai is wel gegroeid door de jaren, dat moet ik toegeven, maar toen hij ook meedeed aan world Idol was het bijna genant.
  zondag 13 december 2009 @ 08:51:49 #133
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75570362
quote:
Op zondag 13 december 2009 03:49 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Jamai?? Die had destijds de uitstraling van een bos wortels en komt echt niet eens enigszins in de buurt van Olly wat mij betreft. Jamai is wel gegroeid door de jaren, dat moet ik toegeven, maar toen hij ook meedeed aan world Idol was het bijna genant.
Hij knijpt net zo bij de hoge noten als Jamai deed, heeft een zelfde intonatie en het hele heppy de peppy gedoe van hem.
  zondag 13 december 2009 @ 08:55:44 #134
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75570370
quote:
Op zondag 13 december 2009 03:45 schreef scanman1 het volgende:
Wat een sensationele avond zeg!! Simon zei het ook al en ik ben het met hem eens: deze drie waren enorm aan elkaar gewaagd. Ik vond het jammer dat Stacey eruit ging, want ze had een hele goede avond. Maar ik had het net zo jammer gevonden als Joe of Olly laatste was geeindigd.
Het eerste nummer was van alle drie perfect. Het nummer dat ze zongen tijdens de 1e auditie en nu bleek weer dat dat een erg goede keuze was. Daarna de optredens met de grote sterren. Stacey met Bublé, Olly met Robbie Williams en Joe met George Michael. Het meest verheugde ik me op George Michael en kreeg echt kippenvel toen hij opkwam. Wat een geweldige artiest. Van het tweede optreden vond ik dat Stacey en Olly een nummer zongen die niet echt goed bij hun paste. Joe en George Michael was perfect. Het laatste nummer was weer erg in evenwicht.
Ik hoorde de laatse weken een aantal juryleden zeggen dat het gaat om de beste stem, maar het programma heet toch niet voor niets "X factor" ? Stem alleen is niet genoeg lijkt mij. Dus wie moet er winnen? Joe, die qua zang verreweg de beste is of Olly, die veel meer een podiumbeest is? Wie heeft de meeste fans? In de studio lijkt het dat er meer voor Olly geschreeuwd wordt dan voor Joe, maar bij de bookmakers schijnt Joe veruit favoriet te zijn. Wat mij betreft verdienen ze het allebei!

Maar damn, wat was het goed om George Michael weer eens te zien
Ik vond George Michael een beetje tegenvallen eigenlijk. Als hij een beetje meer had uitgehaald dan had Joe zich er ook wat meer aan kunnen optrekken en dan had het mi spectaculairder geweest. Nu zong Joe bij vlagen beter dan George.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 13-12-2009 10:52:45 ]
  zondag 13 december 2009 @ 08:57:43 #135
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75570375
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:53 schreef ElizabethR het volgende:
En nog een laatste, en erg belachelijk nieuwtje, er zijn mensen in de Joe aanhang die officieel hun NAAM hebben laten wijzigen in :

VOTE JOE

Retards!!
Lijkt me dat dat een grapje is ik neem niet aan dat het in GB heel erg veel makkelijker is om je naam te laten veranderen. Zit toch een heel proces aan vast wat weken in beslag neemt.
  zondag 13 december 2009 @ 10:25:20 #136
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_75570870
Toekomst XFactor UK?

Danii gaat weg, Cheryl waarschijnlijk ook (wil aan de kinderen).
ITV wil minder spenderen. Doe maar eens een jaartje pauze.

Vandaag, elk een xmas song, de single The Climb en allemaal (12) samen met Macca.
pi_75572509
quote:
Op zondag 13 december 2009 08:55 schreef marky het volgende:

[..]

Ik vond George Michael een beetje tegenvallen eigenlijk. Als hij een beetje meer had uitgehaald dan had Joe zich er ook wat meer aan kunnen optrekken en dan had het mi spectaculairder geweest. Nu zong Joe bij vlagen beter dan George.
Joe is een hele goede zanger en heel jong. Niet vreemd dat hij bepaalde noten enzo beter kan halen dan George Michael, die inmiddels alweer 46 is. Het zal hem tegenwoordig meer moeite kosten dan vroeger. Maar toen George Michael door de deuren kwam lopen kwam er wel iets binnen zeg, maar dat komt misschien ook omdat ik hem een van de grootste sterren/zangers vind van de afgelopen 25 jaar. En door zijn optreden op het Freddie Mercury tribute heeft hij zich wat mij betreft onsterfelijk gemaakt.
Ik vond trouwens de volwassen stem van George Michael toch vele malen mooier in dit nummer dan de nog heel jong klinkende stem van Joe.
pi_75572550
daarom vond ik het duet ook best wel mooi, die twee vulden elkaar prima aan, al hield GM wel een béétje in volgens mij

ik vond Robbie en Olly echt lachwekkend. Het zag er wel 'gezellig' uit, maar echt professioneel was anders zeg maar... Stacey en Michael daarentegen deden het echt geweldig goed samen. Heeft Bublé al een vriendin?
Ja doei.
pi_75572635
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:25 schreef oYo het volgende:
Toekomst XFactor UK?

Danii gaat weg, Cheryl waarschijnlijk ook (wil aan de kinderen).
ITV wil minder spenderen. Doe maar eens een jaartje pauze.

Vandaag, elk een xmas song, de single The Climb en allemaal (12) samen met Macca.
Als het aan Simon Cowell ligt wordt Robbie Williams volgend jaar jurylid voor de Britse versie van X Factor.
Simon ziet het helemaal zitten om Robbie in te zetten als vijfde jurylid naast hemzelf, Louis Walsh, Danii Minogue en Cheryl Cole.

"Robbie heeft een goed instinct", vertelt hij aan News of The World. "Hij neemt zichzelf niet al te serieus en is leuk om mee om te gaan. Ik dank dat hij een ontzettend goed jurylid is."

Maar zelfs als Robbie op het aanbod ingaat, dan is het nog niet zeker of de show überhaupt terugkeert op televisie. Simon laat weten meer geld te willen. "We hebben een groter budget nodig omdat we meer mensen nodig hebben. En als het niet lukt om afspraken te maken met zender ITV dan kan het zijn dat de X Factor een pauze neemt. Ik wil namelijk niet dat de show ergens anders wordt uitgezonden."
  zondag 13 december 2009 @ 12:27:08 #140
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75573221
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:25 schreef oYo het volgende:
Toekomst XFactor UK?

Danii gaat weg,
Dat heb ik ook gelezen en ik hoop dat het bij een gerucht blijft. Ik had namelijk het idee dat ze erg veel toevoegt en heel erg serieus bezig is met haar kandidaten. Ik vind haar ook het meest oprecht tijdens het jureren.
quote:
Cheryl waarschijnlijk ook (wil aan de kinderen).
Die zal ik niet missen, ze kan zelf niet eens zingen. Ik vind het overigens vreemd. Ze timmert dankzij Simon's perfect werkende promotietrein eindelijk behoorlijk aan de weg met haar solo carriere en dan houdt ze er weer mee op?? Heel raar.

Ik geloof niet dat ze het zich carrierewijs gezien kan veroorloven om een paar jaar niks te doen omdat ze wil biggen. Bovendien schijnen er nog steeds problemen te zijn tussen haar en notoire vreemdganger Ashley.

Gisteren in het programma dat kwam voor de X-Factor, dat dus om Cheryl Cole en het pluggen van haar nieuwste single 'Parachute' draaide (het heette 'Cheryl Cole's night in') vertelde ze wel dat ze hoopte ooit nog een gezin te stichten. Misschien komt het daarvandaan? Maar ik had nu niet de indruk dat ze er snel mee stopt. Dat programma duurde een uur notabene. Ze heeft ook een single (3 words) opgenomen met die nare Will.i.am van BEP notabene. Dan ga je toch niet biggen??
pi_75574804
Ik zou het erg jammer vinden als Cheryl weggaat. Na Simon toch verreweg het leukste jurylid. Danni maakt me niet zo veel uit, maar die is verder ook wel oké. Louis mag wel vervangen worden wat mij betreft.
  zondag 13 december 2009 @ 14:43:06 #142
193759 BartUlft
Working on a dream
pi_75578006
waarom zou ITV een jaartje willen stoppen met X Factor? Dit is toch het succesvolste programma van ze, de reclame inkomsten zijn gigantisch, om nog maar niet te praten over die miljoenen telefoontjes.
Oké, het is een ontzettend duur programma, maar dat word dik terug verdiend.

OT: Wat een finale! wat een 3 topfinalisten. Jammer dat Stacey eruit is, maar datzelfde zou ik gezegd hebben bij Olly of Joe. Ik kan echt niet kiezen wie er morgen moet winnen, Joe heeft gewoon een prachtige stem, Olly weer echt een podiumbeest. Eén ding is in ieder geval duidelijk: Ze hebben beide voor de volle 100% de X Factor!
  zondag 13 december 2009 @ 16:44:47 #143
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75581725
Van mij mag Chery wel weg, ze is gewoon stom. Haar attitude, dr geklets, ik vind haar zo niet leuk.

Wat betreft de uitslag, ik ben allang blij dat Stacey weg is! Wooehoooe! Joe of Olly, maakt mij niet uit al is Olly wat commerciëler, meer poppy denk ik.
Whatever I want.
  zondag 13 december 2009 @ 17:09:47 #144
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_75582483
Ik mis Sharon....

Zou wel leuk zijn om naast Simon drie nieuwe te zetten, Robbie Williams, Victoria Beckham, Joanna Lumley.

Jedward is ondertussen door Louis getekend...

JLS, Alex, Leona komen hun singles pluggen... Macca ook... Verrassingen? geen idee
pi_75582667
Victoria Beckham echt...
Ja doei.
pi_75586383
OLLY

OLLY

OLLY

!!!!

Ik heb er zin
  zondag 13 december 2009 @ 19:14:53 #147
165633 eriksd
The grand facade...
pi_75586568
Het schijnt dat George Michael vanavond weer optreedt met zijn nieuwe single.
Bis bis bis
  zondag 13 december 2009 @ 19:25:24 #148
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_75586920
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef eriksd het volgende:
hij heeft wel een kerstsingle...
  zondag 13 december 2009 @ 20:25:10 #149
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75589422
We zitten er weer helemaal klaar voor... kom maar door met die finale!
pi_75589700
yay!
Ja doei.
pi_75589777
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef eriksd het volgende:
Dacht al, wat is 't rustig hier in 't park.
pi_75589799
Louie kijkt net zo dom uit z'n ogen als Jedward overigens....
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 20:48:56 #153
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75590543
Twist and shout !
Whatever I want.
pi_75590643
goed optreden

maar ook wel een veilige keus, om het zo maar even te zeggen... niet echt verrassend, niet spannender dan normaal en niet dat echte beetje extra voor de finale.

Totaal andere categorie dan Joe, die wrsch ook weer een 'veilig' iets zal kiezen, maargoed, ze kiezen beide iets uit de categorie waar ze het best in thuishoren.

Olly wint op entertainment
Joe op zang

kunnen ze niet samen winnen
Ja doei.
pi_75590670
Iemand een link voor de finale? Please? Geen zin om dit vannacht terug te kijken.
  zondag 13 december 2009 @ 20:55:34 #156
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75590893
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand een link voor de finale? Please? Geen zin om dit vannacht terug te kijken.
Dat is niet zo simpel

Olly doet zijn dingetje weer met een arsenaal aan danseressen en dansers toeteraars etc. Wat blijft ervan over als je de aankleding weghaald?
pi_75590959
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef marky het volgende:

[..]

Wat blijft ervan over als je de aankleding weghaald?
dat vraag ik me idd ook af.

Joe maakt ook in zijn eentje (door zijn stem ) flinke indruk.. het gros van de succesvolle optredens van olly was met 'opschmuck', terwijl de tegenvallers allemaal puur solo waren.....
Ja doei.
pi_75591088
toch niet zo compleet veilig als ik had gedacht!
Ja doei.
pi_75591209
louie zegt exact hetzelfde als bij olly
pi_75591266
ja

Louie is echt compleet overbodig in die hele show
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 21:08:19 #161
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75591529
De reakties van de jury is natuurlijk allemaal niets alles is al gezegd. De burgermeester van Joe is geweldig die hebbie hier niet op die manier.

Vond het optreden toch wederom weer erg goed. He bijzondere is dat na toch effe een flink stukje zingen met lange uithalen hij haast schouderophalend verder gaat met het gesprekje met Dermot niet geen gehijg of vermoeidheid.
  zondag 13 december 2009 @ 21:08:29 #162
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75591540
Hah!! Joe ging mooi de mist in.
Beiden kiezen ze wel weer zeiknummers hoor. Olly een heel makkelijk nummertje, drie tonen, da's alles. Kun je je geen bult aan vallen, en Joe zoals gewoonlijk weer alleen zingend, zonder verder ook maar iets te doen aan zijn stage presentatie.

Ach ja. Het maakt me niets uit wie er wint, als ik na dit seizoen maar niet teveel geconfronteerd word met Joe McElderry op de radio. Olly komt er verder toch wel.
pi_75591602
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef marky het volgende:
De reakties van de jury is natuurlijk allemaal niets alles is al gezegd. De burgermeester van Joe is geweldig die hebbie hier niet op die manier.
wij hebben Annemarie Jorritsma !
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 21:09:54 #164
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75591635
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef marky het volgende:

Vond het optreden toch wederom weer erg goed.
Goed vals ja.
  zondag 13 december 2009 @ 21:09:58 #165
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75591637
Alexandra en JLS .
Whatever I want.
pi_75591658
Oh dit is JLS zeker. Snap niet dat dat hier zo populair is. Stelt echt niets voor.. Maargoed, goede marketing doet wonderen.
pi_75591687
Ik hoop dat louis ophoepelt voor de volgende X-factor.
vervelend ventje met zijn gezeur over de regels en zelf ook de regels breken met de mashup die Jedward deed.
Ben benieuwd wie gaat winnen
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_75591702
ze waren gisteren bij de uitreiking van de British Comedy Awards !

wat overigens een geniaal programma was
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 21:14:21 #169
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75591891
Oei tof optreden! Woeiiiii JLS !
Whatever I want.
pi_75592159
ik vind die hele Leona niet zo leuk

ze zingt goed, daar niet van maar ik vind haar echt niet leuk of fijn om naar te luisteren
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 21:19:26 #171
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75592238
Brrr Leona wederom een heerlijke verzameling valse noten
  zondag 13 december 2009 @ 21:21:16 #172
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75592348
Lekker nummer van Leona!!!!
  zondag 13 december 2009 @ 21:21:22 #173
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75592356
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Goed vals ja.
Dan vond je Leona zeker weer super zuiver?

De boxen van de engelse Tv's zijn vast anders dan die hier in nederland.
  zondag 13 december 2009 @ 21:22:28 #174
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75592418
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef PeRi het volgende:
Alexandra en JLS .
Was leuk ja!!!
  zondag 13 december 2009 @ 21:25:11 #175
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75592571
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef marky het volgende:

[..]

Dan vond je Leona zeker weer super zuiver?

De boxen van de engelse Tv's zijn vast anders dan die hier in nederland.
Geen idee, ik heb geen engelse TV aangezien ik een Ierse tv heb.

En verder kan ik er ook al niets aan doen dat jij een beetje een raar gehoor hebt. Waarschijnlijk moet je gewoon eens een beetje solfege gaan studeren. Of vraag eens aan een echte muziekleraar of hij/zij naar Leona wil luisteren, en vraag dan eens of het vals is.

Als ze je dan verbaasd en met vragende ogen aankijken weet je genoeg.

zondag 13 december 2009 @ 21:26:07 #176
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_75592626
Oasis nummer prachtig gedaan door Leona
pi_75592677
zijn zang is toch wel echt inferieur aan die van Joe
Ja doei.
pi_75592709
Dit nummer is echt veel beter voor joe
  zondag 13 december 2009 @ 21:29:23 #179
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75592833
OMG OMG OMG de band maakte een zwieperd bij Olly!!!!

En hij zingt het niet al te best. Nummer is overduidelijk op Joe uitgekozen.
Voor Olly hadden ze het wel een terts mogen transponeren zeg! Hij zingt geen falset.
Beetje oneerlijk wel.
pi_75592837
hij doet een nummer wat niet voor hem is best goed.
pi_75592883
Hmm het wordt toch downloaden vanavond :S. Naja niks aan te doen.
  zondag 13 december 2009 @ 21:30:38 #182
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75592911
Ik vond het niet zo slecht, klonk best aardig voor een single, maar denk wel dat Joe beter is met dit..
Whatever I want.
  zondag 13 december 2009 @ 21:33:44 #183
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75593112
Ik vind het alleen zo jammer dat de singles áltijd ballads/slow songs zijn!
Whatever I want.
pi_75593160
Laten we maar hopen dat het weer een finale is waar de absolute favo niet wint, na Susan Boyle, Rhydian en Adam Lambert.
  zondag 13 december 2009 @ 21:34:41 #185
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75593171
Olly was gewoon slecht. Het ergste is dat de jury dat ook gehoord moet hebben maar dan toch zeggen dat ze hem nog nooit zo goed hebben horen zingen.
pi_75593242
ik vond het ook niets, ging zelfs maar andere dingen doen
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 21:36:14 #187
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75593270
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer dat de singles áltijd ballads/slow songs zijn!
Omdat het de kersthit moet worden.
  zondag 13 december 2009 @ 21:37:19 #188
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75593333
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:36 schreef marky het volgende:

[..]

Omdat het de kersthit moet worden.
Kersthits kunnen ook flitsend zijn! Rockin' aroud the christmas tree tralalala !
Whatever I want.
  zondag 13 december 2009 @ 21:38:19 #189
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75593382
OMG ik wil dat Joe wint met dit nummer , .
Whatever I want.
  zondag 13 december 2009 @ 21:39:21 #190
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75593441
Echt uit zn tenen dit bij Joe, veel geloofwaardiger. Olly was was niet comfortabel met dit nummer.
Whatever I want.
pi_75593447
Shoe in!!!
pi_75593457
hij is zo'n terechte winnaar
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 21:40:49 #193
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75593522
Olly pack your bags .
Whatever I want.
  zondag 13 december 2009 @ 21:42:43 #194
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75593640
Nah, dat mag duidelijk zijn. Die single is gewoon voor Joe.
Ik hoop dat Olly een flitsende carriere gaat krijgen. En wat Joe gaat doen dat interesseert me verder niet zoveel.
pi_75593700
ik zou wel naar een theaterconcert gaan denk ik, als hij wat ouder is en een eigen repertoire opbouwt hoop dat hij door blijft zingen iig en dat het geen talentenshow-eendagsvlieg wordt...
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 21:44:47 #197
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75593753
Dit wordt weer een Leon-flop .
Whatever I want.
pi_75593760
de stream is er mee opgehouden
Ja doei.
pi_75593776
vals alarm!!!
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 21:49:19 #200
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75593981
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
vals alarm!!!

Af en toe effe bufferen

Joe was in het begin idd een beetje shaky maar de tweede stuk ging hij toch echt wel los.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')