Nou, volgende week nieuwe single, volgend jaar nieuw album, tour in australie, live dvd. Ik zou dat niet als gestopt willen betitelen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 05:01 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar een van de grootste artiesten van de vorige eeuw, George Michael, schijnt te zijn gestopt ofzo.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, volgende week nieuwe single, volgend jaar nieuw album, tour in australie, live dvd. Ik zou dat niet als gestopt willen betitelen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:34 schreef BartUlft het volgende:
[..]
![]()
en waar komen die geruchten van michael buble/george michael vandaan? zou wel vet zijn!
bronquote:Bublé, Williams 'return to X Factor'
Tuesday, December 8 2009, 08:35 GMT
By Mayer Nissim, Entertainment Reporter
Rex Features
Michael Bublé and Robbie Williams will reportedly join George Michael to perform duets with the final three X Factor contestants this weekend.
According to The Mirror, Bublé will sing with Stacey Solomon, Michael will appear with Joe McElderry and Williams will perform with Olly Murs.
Williams and Bublé both appeared on The X Factor earlier in the series to mentor the contestants and promote their recent singles.
As previously reported, ex-Beatle Paul McCartney is believed to be playing a solo song on the Sunday night of the two-day final.
A show source said: "In previous years we have had some great acts but nothing beats having four of the great male solo acts in one weekend.
"This has all the makings of the biggest X Factor show ever. It will be the only thing people will be talking about at work on Monday."
The X Factor final airs this Saturday and Sunday on ITV1.
Goed nieuws! Iemand vertelde mij vorige week dat hij ermee kapte vanwege al het gezeik er omheen. Mooi dat het niet zo is dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, volgende week nieuwe single, volgend jaar nieuw album, tour in australie, live dvd. Ik zou dat niet als gestopt willen betitelen.
Weer iemand die het leuk vindt alles en iedereen in zo lang mogelijke zinnen af te zeiken. Alsof iedere grote popartiest live ook erg goed kan zingen. Het zijn echt niet allemaal George Michaels. De zang van de meeste artiesten valt live altijd tegen. Noten die ze niet meer halen enz enz. Iemand afzeiken is erg makkelijk, maar als een erg groot publiek die artiest wél leuk vindt dan vraag ik me af voor wie je zo'n bericht schrijft. En iemand afzeiken op uiterlijk is al net zo discutabel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:28 schreef marky het volgende:
Ook geinig om te lezen
http://blogs.telegraph.co(...)rs-dydnt-lyke-danyl/
Klopt, meldde ik al in vorige topic.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:39 schreef ElizabethR het volgende:
Het schijnt dat 'the Climb' van Miley Cyrus de winnaars song gaat worden.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |