Denk trouwens dat ik nog steeds niet op bepaalde andere nederlandse fora welkom benquote:Baggeraar. Maar wel een leuke. (Nog) Niet storend.
Waar is trouwens jouw preview-knopje?quote:
plaatje was vanuit een quick reply, zit ie bij mij nietquote:
LLquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
winterlandschap achtergrond op pc gezet hier
alleen mn speculaas vergeten![]()
Maar mn nieuwe bank zit toppie
Ook goed voor mn relatie, heb al jaren niet zo dichtbij JF gezeten
Bij mij wel hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
plaatje was vanuit een quick reply, zit ie bij mij niet
whehehe dat zag ik dus ook als eerstequote:
Flesquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
was in het verleden een notoire baggeraaren dat hebben ze gestopt door me modje te maken
Dat kun je instellen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
plaatje was vanuit een quick reply, zit ie bij mij niet
Neueueuehquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ben ik blij dat ik niet bagger
nooit gemist eigenlijk, doe niet aan previewenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kun je instellen.
Ga naar 'opties' -> (Quick)reply en zet de derde optie van onderen op 'ja'.
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dat zag ik dus ook als eerste![]()
[..]
Fles
[..]
![]()
ben ik blij dat ik niet bagger
GF baggert niet, hij zorgt er samen met Indah voor dat dit topic nooit stil valtquote:
gewoon in 1 keer goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
nooit gemist eigenlijk, doe niet aan previewen
gelukkig maar, anders hadden ze hem ook mod moeten makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
GF baggert niet, hij zorgt er samen met Indah voor dat dit topic nooit stil valt
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders hadden ze hem ook mod moeten maken
ik maak ook multi quotesquote:
eindelijk waardering voor onze inzetquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
GF baggert niet, hij zorgt er samen met Indah voor dat dit topic nooit stil valt
we gaan niet lelijk doen hequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders hadden ze hem ook mod moeten maken
dan zou ik tong nog inhalenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:10 schreef Klonk het volgende:
moet je je voorstellen hoeveel jij zou posten als je niet aan mutli kwootes zou doen
Ik zie jouw gezicht nu voor mequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we gaan niet lelijk doen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |