abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75533837
das is een goede vraag want het is een lief en leuk meisje om omjeheen te hebben.
Life is a Journey-not a destination
pi_75533934
wtf?

Volgens mij wil jij het probleem wat er echt is gewoon niet onder ogen zien
nu is het weer een leuk & lief meisje

Zie je nou serieus niet in dat ze compleet geflipt is
En jij je ontzettend laat gebruiken
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_75534009
Mensen hebben 2 kanten en beide kanten is super Overweldigend dus de slechte kant en de goede kant.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:10:51 #279
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75534074
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:07 schreef Pixie. het volgende:
wtf?

Volgens mij wil jij het probleem wat er echt is gewoon niet onder ogen zien
nu is het weer een leuk & lief meisje

Zie je nou serieus niet in dat ze compleet geflipt is
En jij je ontzettend laat gebruiken
Dat er veel mis is met haar wil niet meteen zeggen dat ze niet lief kan zijn.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75534085
volgens mij heb jij totaal geen idee waar je mee bezig bent.
succes ermee
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_75534150
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat er veel mis is met haar wil niet meteen zeggen dat ze niet lief kan zijn.

Ik geloof ook wel dat ze lief kan zijn.
Maar op de manier hoe ze zich gedraagd over zichzelf en tegenover iemand die het beste met haar voor heb.
Vind ik dat eigenlijk niet zo aardig
Ze manipuleert gewoon de hele boel bij elkaar
En zo te merken is het haar nog aardig gelukt ook
pi_75534198
Zo lang de positieve kanten van het meisje voor TS zwaarder wegen dan de negatieve, zal hij zich laten meesleuren in haar ellende. Ik vind het feit dat iemand "ook lief en aardig kan zijn" echt niet meer opwegen tegen de geestelijke ellende en manipulatie die over je wordt uitgestort.

Nou ja, sterkte dan maar bij wat je uiteindelijk ook doet.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:14:19 #283
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75534219
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:12 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Maar op de manier hoe ze zich gedraagd over zichzelf en tegenover iemand die het beste met haar voor heb.
Dat is inderdaad wel weer zo ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:16:11 #284
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75534295
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:13 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Zo lang de positieve kanten van het meisje voor TS zwaarder wegen dan de negatieve, za hij zich laten meesleuren in haar ellende.
Nou ja, sterkte dan maar bij wat je uiteindelijk ook doet.
Ik kan me best voorstellen dat het een moeilijke keuze is, maar hij moet er ook niet te lang mee wachten om zijn keuze te maken.
pi_75534322
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:12 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Dat lukt haar omdat TS geen eigenwaarde heeft. Maar onderhand voel ik me hier een soort moraalridder worden. Iets met ongeduld vanwege herkenning.
pi_75534435
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat het een moeilijke keuze is, maar hij moet er ook niet te lang mee wachten om zijn keuze te maken.
Dat zou ik ook zeggen, maar hij moet eerst zelf inzien dat dit niet gezond is. En dat punt heeft hij zo te lezen nog niet bereikt.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:21:38 #287
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75534538
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen, maar hij moet eerst zelf inzien dat dit niet gezond is. En dat punt heeft hij zo te lezen nog niet bereikt.
De logica dat hij eerst vraagt hoe hij het haar moet brengen en vervolgens "goeie vraag" zegt op wat hij nou wil snap ik ook niet echt.
pi_75534616
Heb het zelf ook meegemaakt
nog niet eens zo langgeleden
Ook mee gestopt omdat het niet gezond is.
Dat zie ik ook in ook al is het nog steeds moeilijk.

Maar het verbaasd me gewoon dat ondanks de posts die TS heb geplaatst
nog steeds dat punt niet bereikt heeft.
pi_75534993
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:23 schreef Pixie. het volgende:
Heb het zelf ook meegemaakt
nog niet eens zo langgeleden
Ook mee gestopt omdat het niet gezond is.
Dat zie ik ook in ook al is het nog steeds moeilijk.

Maar het verbaasd me gewoon dat ondanks de posts die TS heb geplaatst
nog steeds dat punt niet bereikt heeft.
Hier nog eentje, het heeft bij mij bijna een jaar geduurd voordat ik "wakker werd". Ik heb zelfs mijn verhaal op een eerdere pagina een beetje samengevat. Mijn ervaring is dat iemand die zelf nog niet zover is, toch niet luistert. Iemand proberen te overtuigen/helpen/adviseren helpt niet. Bij mij werkte dat precies zo. En als er al iemand is bij wie overtuigen wel geholpen heeft (ze zijn er wel, heb ik begrepen), dan is diegene zeldzaam.
Eigenlijk is in die zin dit hele topic een beetje zinloos.
pi_75535192
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

De logica dat hij eerst vraagt hoe hij het haar moet brengen en vervolgens "goeie vraag" zegt op wat hij nou wil snap ik ook niet echt.
IMO is hij nog geen steek verder. Deze situatie is voor hem een macabere comfort zone - hij heeft misschien wel momenten dat hij zich e.e.a. afvraagt en haar wil vertellen dat hij ermee wil kappen maar mist het vertrouwen om het ook echt te doen en blijft vervolgens hangen in waar hij zit.
pi_75535347
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Hier nog eentje, het heeft bij mij bijna een jaar geduurd voordat ik "wakker werd". Ik heb zelfs mijn verhaal op een eerdere pagina een beetje samengevat. Mijn ervaring is dat iemand die zelf nog niet zover is, toch niet luistert. Iemand proberen te overtuigen/helpen/adviseren helpt niet. Bij mij werkte dat precies zo. En als er al iemand is bij wie overtuigen wel geholpen heeft (ze zijn er wel, heb ik begrepen), dan is diegene zeldzaam.
Eigenlijk is in die zin dit hele topic een beetje zinloos.
Inderdaad dat is zo, als je het zelf nog niet onder ogen ziet/of durft te zien neem je andermans advies niet aan. In de hoop dat het uiteindelijk toch goedkomt. Maar hoe hard het ook is zoiets gebeurd niet zomaar.
Dus het is inderdaad een vrij zinloos topic.

En toch hoop ik voor je (TS) dat het snel gaat komen dat je wel je ogen opend en achteraf hierop kan terug kijken en kan zeggen van ; waar heb ik me allemaal druk om gemaakt.
pi_75535639
Ok maar ik vind het zielig dat ik haar dan alleen moet laten dan heb ik echt het gevoel dat ik iemand in de steek laat.

En dat voelt zo super kut
pi_75535717
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:50 schreef Alucart het volgende:
Ok maar ik vind het zielig dat ik haar dan alleen moet laten dan heb ik echt het gevoel dat ik iemand in de steek laat.

Je laat nu voornamelijk jezelf in de steek.

Maar ik hoop, net als Pixie, dat je (snel) tot inkeer zult komen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:53:45 #294
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75535772
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:50 schreef Alucart het volgende:

Zeg haar desnoods (als je echt een toekomst met haar wil) dat ze eerst zelf haar problemen op moet lossen en dat het daarna wel weer goedkomt tussen jullie. Maar hierin blijven zitten is echt niet goed voor je.
pi_75535857
Ik denk dat je eerder bang bent dat je een schuld gevoel krijgt als je doorgaat met je eigen leven.
Maar enfin.

Je ziet dus nog niet in wat er nou allemaal speelt.
Want je ogen zitten nog dicht.
Dus probeer nou maar is goed naar de situatie te kijken.
Lees het topic is opnieuw door
En kijk of dat helpt

Want dit leid nergens naartoe als je zo doorgaat
in iedergeval niet naar de goeie kant
pi_75535959
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:56 schreef Pixie. het volgende:
Ik denk dat je eerder bang bent dat je een schuld gevoel krijgt als je doorgaat met je eigen leven.
Maar enfin.

Je ziet dus nog niet in wat er nou allemaal speelt.
Want je ogen zitten nog dicht.
Dus probeer nou maar is goed naar de situatie te kijken.
Lees het topic is opnieuw door
En kijk of dat helpt

Want dit leid nergens naartoe als je zo doorgaat
in iedergeval niet naar de goeie kant

Vooral het eerste: dat is precies waar het om gaat. Want hij vindt niet dat hij dat verdient, een eigen leven. In ieder geval geen goed leven.

Voor de rest heb je ook helemaal gelijk.
pi_75536048
wel ironisch dat mijn leven motto life is a journey not a destination is en dat ik hier toch blijf hangen terwijl leven een reis is..
pi_75536269
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:02 schreef Alucart het volgende:
wel ironisch dat mijn leven motto life is a journey not a destination is en dat ik hier toch blijf hangen terwijl leven een reis is..

Volgens mij luister je totaal niet naar wat wij naar jou proberen over te brengen
pi_75536361
Ja ik begrijp het wel maar ik kan het niet. Jullie zeggen van kies voor je zelf en laat die chick vallen. want je verdient meer dan dit.
pi_75536438
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef Alucart het volgende:
Ja ik begrijp het wel maar ik kan het niet. Jullie zeggen van kies voor je zelf en laat die chick vallen. want je verdient meer dan dit.
Dat laatste wil ik niet zeggen, je laat jezelf teveel meeslepen en kan nog wel eens een groot probleem worden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')