You're trapped.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:19 schreef Alucart het volgende:
Ze heeft zware pychische problemen. Ze heeft gister bijna zelfmoord gepleegd. Ze is een persoon die als ik er ben 24/7 aan me vast klampt kan amper naar de wc zonder dat ze mee gaat. Daar bij ben ik de enige die ze vertrouwt.
Oh, dan wilde ze vast ook zelfmoord plegen omdat ze zin had in je pik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:28 schreef Alucart het volgende:
zaten we een oud foto boek te kijken waar ik als klein jongtje nogal versufd keek was haar opmerken waar mijn beide groot ouders bij waren je had vast zin in mijn kut.
Dat is inderdaad een opmerking waar je grootouders hoogstwaarschijnlijk niet op zaten te wachtenquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:28 schreef Alucart het volgende:
Zo ver ik weet heeft ze alleen de normale puber ruzies. Maar er speelt volgens mij veel meer in haar hoofd. Want ze weet ook niet wanneer ze dingen wel en niet kan zeggen b.v. ik was gister bij mijn groot ouders. Waar zij voor het eerst was zaten we een oud foto boek te kijken waar ik als klein jongtje nogal versufd keek was haar opmerken waar mijn beide groot ouders bij waren je had vast zin in mijn kut. ik deed het af als iets wat ik verkeerd heeft gehoord
Tja ik vind het niet erg dat ze zo aan mij kleeft. Maar ik heb ook zo het gevoel dat ik haar juist nu niet in de steek moet laten vanwegen dat ze echt een moeilijke tijd gaat krijgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:31 schreef Gizmo112 het volgende:
Is dit wat je wilt de rest van je leven ?
Zover ik heb gehoord willen ze een pyscigoloog inschakelen Sorry voor als het woord verkeerd geschreven is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een opmerking waar je grootouders hoogstwaarschijnlijk niet op zaten te wachten. Kraamt ze er vaker zulke dingen uit op de verkeerde momenten...zou je daar eens op moeten wijzen...wellicht heeft dat ook te maken met de problemen die ze ondervindt...mensen zullen haar toch wel een beetje vreemd vinden als ze dat vaker doet en haar daarnaar behandelen waardoor zij mensen wellicht weer niet vertrouwt. Wat willen haar ouders trouwens doen?
Het streelt je onzekere ego, maar op termijn word je er knettergek vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:33 schreef Alucart het volgende:
Tja ik vind het niet erg dat ze zo aan mij kleeft.
Is in dit geval toch het beste voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:33 schreef Alucart het volgende:
[..]
Tja ik vind het niet erg dat ze zo aan mij kleeft. Maar ik heb ook zo het gevoel dat ik haar juist nu niet in de steek moet laten vanwegen dat ze echt een moeilijke tijd gaat krijgen
Lijkt me ook het beste, ze moet allereerst erachter komen wat haar nou precies mankeert. (al denk ik dat ik het al weet).quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:34 schreef Alucart het volgende:
Zover ik heb gehoord willen ze een pyscigoloog inschakelen Sorry voor als het woord verkeerd geschreven is.
Lijkt me heel verstandig...een psycholoog of psychiater kan haar wellicht wat verder helpen...praat ook eens met haar ouders erover dat ze zo zwaar op jou leunt...je bent 17....als ze zo op jou leunt is dat voor jou ook niet goed...... Voor de rest is het afwachten wat er gaat gebeuren, als ze een zelfmoordpoging heeft gedaan en nog steeds suïcidaal is is de kans er ook nog dat ze voor een tijdjes opgenomen wordt. Natuurlijk niet leuk maar als het voor haar beter is.....quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:34 schreef Alucart het volgende:
[..]
Zover ik heb gehoord willen ze een pyscigoloog inschakelen Sorry voor als het woord verkeerd geschreven is.
Morgen maar even bellen dan he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:40 schreef Alucart het volgende:
Btw ben er bij te vermelden dat ze een fictief zusje heeft waar ze het in het openbaar mee aan het praten is en mij er gewoon vrolijk over verteld alsof ze naast haar staat
ze zegt wel dat ze zelfmoord heeft proberen te plegen maar ik ken haar ze blaast 80 procent van haar verhalen 100 procent op waarschijnlijk voor aandacht. dus ik neem die zelfmoord pogin tochwel met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig...een psycholoog of psychiater kan haar wellicht wat verder helpen...praat ook eens met haar ouders erover dat ze zo zwaar op jou leunt...je bent 17....als ze zo op jou leunt is dat voor jou ook niet goed...... Voor de rest is het afwachten wat er gaat gebeuren, als ze een zelfmoordpoging heeft gedaan en nog steeds suïcidaal is is de kans er ook nog dat ze voor een tijdjes opgenomen wordt. Natuurlijk niet leuk maar als het voor haar beter is.....
Je bent 17 je kan nog lang niet voor iemand zorgen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:40 schreef Alucart het volgende:
Btw ben er bij te vermelden dat ze een fictief zusje heeft waar ze het in het openbaar mee aan het praten is en mij er gewoon vrolijk over verteld alsof ze naast haar staat
Dat is lief van je en valt te prijzen. Maar misschien moet je voor jezelf een limiet vaststellen hoe ver je wilt gaan? Als je merkt dat je jezelf ten gronde aan het richten bent, zou ik wat afstand nemen. Zodra ze professionele hulp krijgt, moet dat kunnen. Anderen helpen is mooi, maar het moet nooit (langdurig) ten koste van jezelf gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:37 schreef Alucart het volgende:
daar heb je wel gelijk in. Maar ik heb er al voor gekozen haar niet te dumpen. want ik denk als ze deze moeilijke tijd achter de rug heeft en weer goed in dr vel zit dat ze dan als ik haar ook in deze tijd niet verlaten heb. Weer een nog closere relatie hebben
dat was ik zo ie zo al van plan want ik ben toch wel benieuwd of die ouders wel door gaan zetten zo niet, zal ik de ernst van het probleem uitleggen maar ik denk wel dat de ouders hun ogen geopend zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |