Weet ik niet volgens mij zijn ze verplicht die gegevens 5 jaar te bewaren en moet het wel kunnen natuurlijk wel weer tegen kosten.quote:
Jeetje zeg wat een vraag. Geen idee tien tot vijftien euro ofzo??quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:16 schreef Qwea het volgende:
Nog een vraagje
Een goeie rollade van de keurslager van 1kg, kostda?
Ik heb al op keurslager websites gekeken maar daar staat het niet
dat dacht ik zelf ook alquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jeetje zeg wat een vraag. Geen idee tien tot vijftien euro ofzo??
Hier werd het net voor de pauze droogquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Waarom gaat het altijd psies voor de pauze regenen?
Spannend!quote:
Hoi Heester.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Morretje het volgende:
Ik zit nog steeds lamlendig in pyjama, en dat terwijl ik zo blij was dat mijn energie weer terug was..![]()
Dat wordt natuurlijk niets meer vandaag..
Soms mag dat gewoon, een lekkere luie pyjama dag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Morretje het volgende:
Ik zit nog steeds lamlendig in pyjama, en dat terwijl ik zo blij was dat mijn energie weer terug was..![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Morretje het volgende:
Mja, moet de hond van mams toch ook nog uitlaten.. Die tukt nog wel even, maar ik ga nu eerst maar eens douchen, aankleden, eten en mezelf naar buiten schoppen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon ff lekker dagje hangen dan.
Of anders ff naar buiten, de frisse lucht in
maak t dan maar meteen de 17equote:Op dinsdag 8 december 2009 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Was het maar alvast 17 uur.....of vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |