Amen, wat een verkrachting van the shore zeg, ik wil Situation nd Pauly D chicks zien hosselenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat een teringserie begint het te worden, alles draait nu om die twee op de een of andere manier. Ik heb er redelijk genoeg van, trap die Sammi eruit en knal er een andere guidette voor in. Kan Ronnie weer gaan creepen en hebben we niet non stop gehuild meer
quote:Op maandag 6 september 2010 11:20 schreef rooneyelst het volgende:
en dan ook de kamer binnenkomen met "are you ready?"
Tyf toch een eind op met je 1-aflevering mening. Waarschijnlijk had je er al de schurft aan voordat je uberhaupt ooit een minuut gezien had, om vervolgens andere mensen maar even af te zeiken met hun in jouw ogen slechte smaak. Helaasch is deze geniale tv niet voor jou bestemd.quote:Op maandag 6 september 2010 11:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk, deze van A tot Z gescripte serie met anabolen harries en asowijven, die alleen maar janken, vechten en neuken.
Na 1 aflevering had ik het wel gezien en ik ben normaliter nog wel gecharmeerd van dit soort televisie.
Amerikaanse over-the-top nepzooi.
SEIZOEN 3 xDquote:MTV is pleased that the Jersey Shore cast are returning to Seaside Heights to continue production on Season 3. Not only have they become a part of the MTV family, but fans worldwide have fallen in love with them. Stay tuned for Jersey Shore Season 2 on July 29th."
quote:MTV's Jersey Shore is still smashing records, making last week's episode the highest-rated telecast in the network's demo 12-34 in EIGHT YEARS!!
This is crazy!!
A total of 6.5 million viewers tuned in to see Jwoww and Sammi's cat fight! Come on, who WASN'T tuning in to watch that??
Nope. Ik heb 1 aflevering in het geheel gekeken, verder vooral snippets van een max 10 minuutjes.quote:Op maandag 6 september 2010 17:53 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Tyf toch een eind op met je 1-aflevering mening. Waarschijnlijk had je er al de schurft aan voordat je uberhaupt ooit een minuut gezien had, om vervolgens andere mensen maar even af te zeiken met hun in jouw ogen slechte smaak. Helaasch is deze geniale tv niet voor jou bestemd.
Doei.
Scripted of niet, het is toch hilarisch manquote:Op maandag 6 september 2010 19:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nope. Ik heb 1 aflevering in het geheel gekeken, verder vooral snippets van een max 10 minuutjes.
Ik zeik geen mensen af. Ik geef gewoon waarom IK het niks vind. Andere mensen houden wel van gescripte shit, Oprah en Dr. Phil kunnen erover meepraten.![]()
6,5 million American viewers can't be wrong toch?![]()
Mwoah, echt hilarisch is het niet. Simpele lui. Ik weet niet, vreemd. Temptation Island vond ik dan wel weer hilarisch. Dit is gewoon sja... alles is voor die amerikanen ' a life changing experience' en ' a summer we never forget'. En op een of andere manier heb ik bij deze serie ( en the hills en the city) er echt enorme weerstand van. Overacting, ik geloof het nergens. Situation met zn verhalen. Het zijn van die gasten waar je om lacht aan de bartafel en weet dat ze lulkoek vertellen.quote:Op maandag 6 september 2010 19:23 schreef Asgard het volgende:
[..]
Scripted of niet, het is toch hilarisch man
Je moet ook geen films kijken, die zijn ook scripted
Doe es niet zo moeilijk!quote:Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mwoah, echt hilarisch is het niet. Simpele lui. Ik weet niet, vreemd. Temptation Island vond ik dan wel weer hilarisch. Dit is gewoon sja... alles is voor die amerikanen ' a life changing experience' en ' a summer we never forget'. En op een of andere manier heb ik bij deze serie ( en the hills en the city) er echt enorme weerstand van.
Tja, films worden alleen niet als real-lifegebeuren verkocht maar als fictie.
Sorry. Ik was vergeten dat je alleen mocht posten in dit topic als je het geweldig vond. Graaf nog verder in elkaars kont, van mij geen last meer
Ik doe nooit moeilijk.quote:
niet zeiken dan ouwe, en topic verlaten ouwe!quote:Op maandag 6 september 2010 19:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nope. Ik heb 1 aflevering in het geheel gekeken, verder vooral snippets van een max 10 minuutjes.
Ik zeik geen mensen af. Ik geef gewoon waarom IK het niks vind. Andere mensen houden wel van gescripte shit, Oprah en Dr. Phil kunnen erover meepraten.![]()
6,5 million American viewers can't be wrong toch?![]()
Ik ben echt een groot fan van seizoen 1, ben zelfs in de veronderstelling dat die mensen oprecht zo stupide zijn, echter als je dit vergelijkt met seizoen 2 is overduidelijk dat alles scripted is. Bovendien is het lang niet meer zo leuk en inderdaad heel geforceerd grappig.quote:Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mwoah, echt hilarisch is het niet. Simpele lui. Ik weet niet, vreemd. Temptation Island vond ik dan wel weer hilarisch. Dit is gewoon sja... alles is voor die amerikanen ' a life changing experience' en ' a summer we never forget'. En op een of andere manier heb ik bij deze serie ( en the hills en the city) er echt enorme weerstand van. Overacting, ik geloof het nergens. Situation met zn verhalen. Het zijn van die gasten waar je om lacht aan de bartafel en weet dat ze lulkoek vertellen.
Sorry. Ik was vergeten dat je alleen mocht posten in dit topic als je het geweldig vond. Graaf nog verder in elkaars kont, van mij geen last meer
Je moet ze kijken op http://www.tv-dome.net/quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom kan ik de filmpjes niet bekijken op mtv.com?
Deze vergelijking makenquote:Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mwoah, echt hilarisch is het niet. Simpele lui. Ik weet niet, vreemd. Temptation Island vond ik dan wel weer hilarisch. Dit is gewoon sja... alles is voor die amerikanen ' a life changing experience' en ' a summer we never forget'. En op een of andere manier heb ik bij deze serie ( en the hills en the city) er echt enorme weerstand van. Overacting, ik geloof het nergens. Situation met zn verhalen. Het zijn van die gasten waar je om lacht aan de bartafel en weet dat ze lulkoek vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |