abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86093566
Echt lomp dat ze het gevecht weer als cliffhanger gebruiken. Sammi vind ik echt vreselijk, constant dat gejank en ook elke keer weer terug gaan naar Ronnie
  zondag 5 september 2010 @ 19:21:11 #177
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_86097145
Hehe lachen aflevering weer :D Alleen jammer dat dat gevecht nog niet helemaal te zien is... nou komt volgende week dan *)
pi_86099562
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:45 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Wat een teringserie begint het te worden, alles draait nu om die twee op de een of andere manier. Ik heb er redelijk genoeg van, trap die Sammi eruit en knal er een andere guidette voor in. Kan Ronnie weer gaan creepen en hebben we niet non stop gehuild meer ^O^
Amen, wat een verkrachting van the shore zeg, ik wil Situation nd Pauly D chicks zien hosselen
pi_86101735
jersey shore... ja super gewoon! *)
pi_86120076
haha the situation die nog even een 3 gangen maaltijd naar binnen werkt voordat hij die vrouw gaat nueken. GENIAAL en dan ook de kamer binnenkomen met "are you ready?"
  maandag 6 september 2010 @ 11:36:01 #181
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_86120541
Leuk, deze van A tot Z gescripte serie met anabolen harries en asowijven, die alleen maar janken, vechten en neuken.

:{

Na 1 aflevering had ik het wel gezien en ik ben normaliter nog wel gecharmeerd van dit soort televisie.

Amerikaanse over-the-top nepzooi.

[ Bericht 16% gewijzigd door DenWauwelaar op 06-09-2010 11:43:19 ]
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  maandag 6 september 2010 @ 11:38:45 #182
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_86120641
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:20 schreef rooneyelst het volgende:
en dan ook de kamer binnenkomen met "are you ready?"
_O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_86133523
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk, deze van A tot Z gescripte serie met anabolen harries en asowijven, die alleen maar janken, vechten en neuken.
Na 1 aflevering had ik het wel gezien en ik ben normaliter nog wel gecharmeerd van dit soort televisie.

Amerikaanse over-the-top nepzooi.
Tyf toch een eind op met je 1-aflevering mening. Waarschijnlijk had je er al de schurft aan voordat je uberhaupt ooit een minuut gezien had, om vervolgens andere mensen maar even af te zeiken met hun in jouw ogen slechte smaak. Helaasch is deze geniale tv niet voor jou bestemd.

Doei.
  maandag 6 september 2010 @ 18:42:27 #184
286575 Roces18
Chef de party
pi_86135259
Die angelina (volgens mij) is ook echt een kutwijf, eerst maakt ze iedereen zwart en nu wil ze opeens vrienden zijn. Maar in in aflevering 1 in die taxi vond ik ook echt zwak van Sammi,Jwow en Snooki met zijn 3en tegen 1 en haar negeren en daarna helemaal uitschelden lol.

Maja beter gooien ze die Angelina eruit, en stoppen ze vers bloed erbij (2 mannen en 2 vrouwen) ofzo.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 6 september 2010 @ 18:56:47 #185
286575 Roces18
Chef de party
pi_86135817
quote:
MTV is pleased that the Jersey Shore cast are returning to Seaside Heights to continue production on Season 3. Not only have they become a part of the MTV family, but fans worldwide have fallen in love with them. Stay tuned for Jersey Shore Season 2 on July 29th."
SEIZOEN 3 xD

En snooki word gearresteerd en valt van een fiets af in s03 *O* *O*
  maandag 6 september 2010 @ 19:01:25 #186
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_86136015
Beter gooien ze Sammi eruit, dom naïef kutwijf. Kan Ronnie tenminste ook weer een beetje losgaan. Die Angelina vind ik stiekem best wel lekker :@
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_86136033
quote:
MTV's Jersey Shore is still smashing records, making last week's episode the highest-rated telecast in the network's demo 12-34 in EIGHT YEARS!!

This is crazy!!

A total of 6.5 million viewers tuned in to see Jwoww and Sammi's cat fight! Come on, who WASN'T tuning in to watch that??

maandag 6 september 2010 @ 19:13:28 #188
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_86136465
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:53 schreef AffenStrudel het volgende:

[..]

Tyf toch een eind op met je 1-aflevering mening. Waarschijnlijk had je er al de schurft aan voordat je uberhaupt ooit een minuut gezien had, om vervolgens andere mensen maar even af te zeiken met hun in jouw ogen slechte smaak. Helaasch is deze geniale tv niet voor jou bestemd.

Doei.
Nope. Ik heb 1 aflevering in het geheel gekeken, verder vooral snippets van een max 10 minuutjes.

Ik zeik geen mensen af. Ik geef gewoon waarom IK het niks vind. Andere mensen houden wel van gescripte shit, Oprah en Dr. Phil kunnen erover meepraten. :s)

6,5 million American viewers can't be wrong toch? :*
  maandag 6 september 2010 @ 19:20:25 #189
286575 Roces18
Chef de party
pi_86136781
Gast als je het niks vind ga dan lekker weg
pi_86136931
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:13 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Nope. Ik heb 1 aflevering in het geheel gekeken, verder vooral snippets van een max 10 minuutjes.

Ik zeik geen mensen af. Ik geef gewoon waarom IK het niks vind. Andere mensen houden wel van gescripte shit, Oprah en Dr. Phil kunnen erover meepraten. :s)

Scripted of niet, het is toch hilarisch man :D
Je moet ook geen films kijken, die zijn ook scripted :')
  maandag 6 september 2010 @ 22:46:45 #191
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_86147556
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:23 schreef Asgard het volgende:

[..]

Scripted of niet, het is toch hilarisch man :D
Je moet ook geen films kijken, die zijn ook scripted :')
Mwoah, echt hilarisch is het niet. Simpele lui. Ik weet niet, vreemd. Temptation Island vond ik dan wel weer hilarisch. Dit is gewoon sja... alles is voor die amerikanen ' a life changing experience' en ' a summer we never forget'. En op een of andere manier heb ik bij deze serie ( en the hills en the city) er echt enorme weerstand van. Overacting, ik geloof het nergens. Situation met zn verhalen. Het zijn van die gasten waar je om lacht aan de bartafel en weet dat ze lulkoek vertellen.

Tja, films worden alleen niet als real-lifegebeuren verkocht maar als fictie.

Sorry. Ik was vergeten dat je alleen mocht posten in dit topic als je het geweldig vond. Graaf nog verder in elkaars kont, van mij geen last meer ^O^
pi_86147626
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Mwoah, echt hilarisch is het niet. Simpele lui. Ik weet niet, vreemd. Temptation Island vond ik dan wel weer hilarisch. Dit is gewoon sja... alles is voor die amerikanen ' a life changing experience' en ' a summer we never forget'. En op een of andere manier heb ik bij deze serie ( en the hills en the city) er echt enorme weerstand van.

Sorry. Ik was vergeten dat je alleen mocht posten in dit topic als je het geweldig vond. Graaf nog verder in elkaars kont, van mij geen last meer ^O^
Doe es niet zo moeilijk!
  maandag 6 september 2010 @ 22:49:32 #193
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_86147696
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:48 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Doe es niet zo moeilijk!
Ik doe nooit moeilijk. ;)

Maar zeiken over iemand die een andere mening is toegedaan....

:')
pi_86147764
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:13 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

niet zeiken dan ouwe, en topic verlaten ouwe!
pi_86147765
quote:

[..]

Mwoah, echt hilarisch is het niet. Simpele lui. Ik weet niet, vreemd. Temptation Island vond ik dan wel weer hilarisch. Dit is gewoon sja... alles is voor die amerikanen ' a life changing experience' en ' a summer we never forget'. En op een of andere manier heb ik bij deze serie ( en the hills en the city) er echt enorme weerstand van. Overacting, ik geloof het nergens. Situation met zn verhalen. Het zijn van die gasten waar je om lacht aan de bartafel en weet dat ze lulkoek vertellen.

Ik ben echt een groot fan van seizoen 1, ben zelfs in de veronderstelling dat die mensen oprecht zo stupide zijn, echter als je dit vergelijkt met seizoen 2 is overduidelijk dat alles scripted is. Bovendien is het lang niet meer zo leuk en inderdaad heel geforceerd grappig.
pi_86154686
Waarom kan ik de filmpjes niet bekijken op mtv.com? ;(
pi_86154693
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom kan ik de filmpjes niet bekijken op mtv.com? ;(
Je moet ze kijken op http://www.tv-dome.net/ :)
All good things are wild and free.
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:07:48 #198
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_86156417
quote:

[..]

Deze vergelijking maken :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_86185563
ik heb seizoen pas t/m aflevering 3 gezien. maar ik vind het nieuwe seizoen weer echt super!

the situation: ''suddenly i realized.. we got grenades!'' xD
pi_86185631
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:07 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Deze vergelijking maken :')
_O-

the hills heb ik ook gekeken :')

the city gaat me echt een paar grote stappen te ver :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: