Als we een keer goed gaan, zoals in het afgelopen EK, gaan mensen toch alles onderschattenquote:Op maandag 7 december 2009 23:22 schreef Biels het volgende:
Waarom zouden we het niet kunnen winnen? Een wedstrijd meer concentreren en je had het EK ook kunnen pakken.
Mensen die Nederland per definitie als kansloos zien voor de eindzege:.
Ik denk dat die al sneuvelen tegen Brazilië en Ivoorkust. Dus dat zou knap zijn.quote:
Dreeam onquote:
Nee, tegen die moffen in de finalequote:
Ooh kut, dat is een klassiekerquote:
Hmm, nu ik erover nadenk:quote:Op maandag 7 december 2009 23:29 schreef larry91 het volgende:
HET WK![]()
![]()
Oranje
![]()
(klacht: mensen die de WK zeggen ipv HET WK![]()
![]()
)
Zijn dat die honds irritante toeters die je heeeeeel de kaolo wedstrijd hoort?quote:Op maandag 7 december 2009 23:32 schreef Jakie het volgende:
Ik zie op tegen het WK vanwege die vuvuzelas. Hopelijk worden die dingen verboden anders ga ik de wedstrijden wel zonder geluid bekijken.
Geen penalty's pleasequote:Op maandag 7 december 2009 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh kut, dat is een klassieker
Dat ik die vergeten ben
Uiteraard wel winnen met penalty's hoor
We kunnen er vrouwen neerzettenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Geen penalty's please![]()
NL Elftal met WK's en EK's en penalty's is voor mij goed voor diverse hartverschuivingen.
De eerste de beste die in de kroeg zo'n ding meeneemt wordt waarschijnlijk zeer snel buiten gezetquote:Op maandag 7 december 2009 23:32 schreef Jakie het volgende:
Ik zie op tegen het WK vanwege die vuvuzelas. Hopelijk worden die dingen verboden anders ga ik de wedstrijden wel zonder geluid bekijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |