Jawel, want ik sla geen mensen of dieren of scheldt mensen niet willekeurig uit. Prima onder controle dus, en dit is iets wat mijn goed recht is, mijn eigen laptop, eigen verantwoordelijkheid, en ondanks dat het wat onhandig is, zie je me er vandaag niet meer over zeuren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:24 schreef ynuhh het volgende:
Zonde van die laptop. Heb je je na 30 jaar nog niet onder controle?![]()
Koop een sony waterdichte laptopquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jawel, want ik sla geen mensen of dieren of scheldt mensen niet willekeurig uit. Prima onder controle dus, en dit is iets wat mijn goed recht is, mijn eigen laptop, eigen verantwoordelijkheid, en ondanks dat het wat onhandig is, zie je me er vandaag niet meer over zeuren.
Eigen schuld, dikke bult en gewoon weer een nieuwe kopen.
Ik sla ook geen mensen, alleen de schapen bij mijn ouders thuis anders krijg ik die beesten nooit in het andere weiland.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jawel, want ik sla geen mensen of dieren of scheldt mensen niet willekeurig uit. Prima onder controle dus, en dit is iets wat mijn goed recht is, mijn eigen laptop, eigen verantwoordelijkheid, en ondanks dat het wat onhandig is, zie je me er vandaag niet meer over zeuren.
Eigen schuld, dikke bult en gewoon weer een nieuwe kopen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koop een sony waterdichte laptop
Neem een Sony Vaio en geen Acerquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik zit idd te denken over zo'n Vaio ding, of een Acer ofzo.
Alleen geen HP (waar ik nu op zit) of Samsung meer, geen goede ervaringen.
Maar ik laat nog wel weten wat het geworden is.
In Leiden heb je een Block toevallig. Zijn die een beetje okee qua prijzen ja, de It's is dichterbij maar ik vind die lui altijd een beetje irritant.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem een Sony Vaio en geen Acer
En als je naar de Block gaat let op de kaartjes of er u++ of ** staat, dat zijn de premie dingen van die gasten, heb er zelf gewerkt
Block is wel oke met prijzen, laatst stond in de consumentengids dat ze zelfs de goedkoopste waren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In Leiden heb je een Block toevallig. Zijn die een beetje okee qua prijzen ja, de It's is dichterbij maar ik vind die lui altijd een beetje irritant.
Kan ik dan korting vragen ofzo, op die dingen?
Okee, thanks for the info. Ik ga dan maar nu, want ik zie wat Forum-gespuis onder een steen vandaan kruipen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Block is wel oke met prijzen, laatst stond in de consumentengids dat ze zelfs de goedkoopste waren.
Maar het aanbod is niet zo heel denderend. Korting moet je altijd om vragen alleen is bij de meeste winkels de max 5% op pc/laptops. Maar bij de block moet je alleen echt oppassen op wat ze je verkopen en dan doel ik dus wat er rechtsboven op het kaartje staat. Beter kan je gewoon naar een dixons of anderre pc winkel gaan want meeste winkels hebben ook zoiets als een laagste prijsgarantie, als je het ergens goedkoper vind dan gaan ze met de prijs mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |