Niet waar, je moet betalen voor een internetaansluiting.quote:Op maandag 7 december 2009 22:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hierbij dus 1 gratis les Nederlands.
Brabanders moeten allemaal opnieuw inburgerenquote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef Biskwie het volgende:
ik ben om 4 uur aangereden.... ik ben om 4 uur weggereden
Net zoals aanlopen...quote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef Biskwie het volgende:
ik ben om 4 uur aangereden.... ik ben om 4 uur weggereden
Ik heb een vriendin die zegt: "Ik stond vandaag om 9 uur langs mijn mandje!"quote:Op maandag 7 december 2009 23:00 schreef timbob het volgende:
[..]
Net zoals aanlopen...
dat doet je fiets als er iets klem zit, niet als je ergens vertrekt...
mijn schoonmoeder loopt ook wel eens (rood) aan.. mag dat ook?quote:Op maandag 7 december 2009 23:00 schreef timbob het volgende:
[..]
Net zoals aanlopen...
dat doet je fiets als er iets klem zit, niet als je ergens vertrekt...
Misschien zit er dan toch iets klemquote:Op maandag 7 december 2009 23:01 schreef Biskwie het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder loopt ook wel eens (rood) aan.. mag dat ook?
heeft ze geen werk?quote:Op maandag 7 december 2009 23:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die zegt: "Ik stond vandaag om 9 uur langs mijn mandje!"
quote:Op maandag 7 december 2009 23:02 schreef timbob het volgende:
[..]
Misschien zit er dan toch iets klem
Dan weet ik wel wie dat isquote:Op maandag 7 december 2009 23:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
nice!quote:Op maandag 7 december 2009 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
meisjes die aangeven hoelaat ze zijn afgewerkt
quote:Op maandag 7 december 2009 22:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wederom: bestaan er ook halve bands dan?
net zoals er in jouw screenafbeelding staatquote:Op maandag 7 december 2009 23:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Die hoofdletter hoort daar nietquote:Op maandag 7 december 2009 22:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ok, de maat is vol![]()
De emmer is overgelopen![]()
Tot hier en niet verder![]()
ALERT TAALNAZI TOPIC
![]()
Lieve mensen![]()
Als je aan wilt geven hoe erg iets is of was en daar dan het woord "heel" bij wilt gebruiken.... PRIMA!Vooral doen. MAAR
dat woord dient NIET verbogen te worden!!!!! Goddamned!
![]()
Je wenst iemand niet een HELE fijne vakantie maar een HEEL fijne vakantie. Of ging je ervan uit dat hij maar een halve vakantie zou vieren?
Je geeft aan dit een HEEL goede band te vinden en niet een HELE goede band. Wederom: bestaan er ook halve bands dan?
Dit taalgebruik staat niet ter discussie, dus please begin hier niet met :"Ja maar, dat doet iedereen zoooo." Of "zo doe ik het altijd". Dat zijn geen argumenten.
Hierbij dus 1 gratis les Nederlands.
Alstublieft. Geen dank.
Zeg pipo, als je naar taaladvies linkt, link dan wel even naar de goeie hè.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:52 schreef Rasher het volgende:
Mag allebei.
http://taaladvies.net/taal/advies/tekst/28
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1332
quote:Antwoord
In geschreven en in verzorgd gesproken taalgebruik blijft heel in dit geval onverbogen. De verbogen vorm hele is hier vrijwel beperkt tot informeel gesproken taalgebruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |