Denk dat ts als een vrouw rijdquote:Op maandag 7 december 2009 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
Waarschijnlijk let TS zelf niet erg goed op.
Waarschijnlijk ben jij zo een kneus waar TS het over heeft. Of jij hebt helemaal geen rijbewijs.quote:Op maandag 7 december 2009 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
Waarschijnlijk let TS zelf niet erg goed op.
Ik heb een rijbewijs.quote:Op maandag 7 december 2009 22:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij zo een kneus waar TS het over heeft. Of jij hebt helemaal geen rijbewijs.
Terechte klacht.
Waarschijnlijk zit je niet vaak genoeg op de weg. TS heeft 100% gelijk namelijk. Nederlanders zijn echt de meest ergelijke automobilisten van Europa.quote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs.
Sorry hoor, maar als je 40 keer op de rem moet dan let je gewoon zelf niet op.
Elke keer naar anderen wijzen..
Idd, als zo'n autotje vlak achter een vrachtwaqen rijdt, hou je toch rekening met imbeciel gedrag? En als je dat na 39 keer nog niet kan, ben je zelf ook vrij imbeciel lijkt me.quote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs.
Sorry hoor, maar als je 40 keer op de rem moet dan let je gewoon zelf niet op.
Elke keer naar anderen wijzen..
Als jij een klein beetje rijervaring zou hebben, had je dus al 500 meter van tevoren zien aankomen dat die auto naar links gaat (moet) komen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:09 schreef skattebaut het volgende:
Dan rijden ze met 95 op de rechter baan en als ze een truck naderen rijden ze tot op 3 meter daarachter en net, net op het moment dat je ze gvd in haalt met 120 dan gaat die knipper 1 keer naar links aan en schuiven ze zo voor je met hun onaangepaste snelheid....![]()
Doe ik tegenwoordig ook vaak. Zonde om maar de helft van de weg te gebruiken.quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
De nieuwe trend is tegenwoordig om lekker in een treintje op de linkerbaan naar de volgende vrachtwagen te rijden, terwijl er 300/400 meter tussen zit. Ik sluit niet meer aan, maar ga die hele trein rechts voorbij om vooraan weer een plekje te zoeken.
Bij mij kom je er dan zeker niet meer tussen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
Hop, rechts er voorbij dan. Dat doe ik tegenwoordig tientallen keren per dag, en dat is een stuk beter voor mijn hart dan achter zon mongool te blijven hangen.
De nieuwe trend is tegenwoordig om lekker in een treintje op de linkerbaan naar de volgende vrachtwagen te rijden, terwijl er 300/400 meter tussen zit. Ik sluit niet meer aan, maar ga die hele trein rechts voorbij om vooraan weer een plekje te zoeken.
Of je rijdt zelf erg gehaast en anticipeert niet goed.quote:Op maandag 7 december 2009 22:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je niet vaak genoeg op de weg. TS heeft 100% gelijk namelijk. Nederlanders zijn echt de meest ergelijke automobilisten van Europa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |