Nou ja, het huidige uiterlijk van de Kerstman is ook door Coca-Cola "verzonnen".quote:Op maandag 7 december 2009 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
Kun je nagaan waar het kerstfeest tegenwoordig om draait.
Kerstmanquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nou ja, het huidige uiterlijk van de Kerstman is ook door Coca-Cola "verzonnen".
Noem dan eens een feestdag waar dat niet zo is?quote:Op maandag 7 december 2009 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
Het hangt er maar vanaf hoe je het zelf inricht natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Noem dan eens een feestdag waar dat niet zo is?
Hoe had jij het liever gehad dan?quote:Op maandag 7 december 2009 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, Jezus trekt volle zalenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kerstman
Die is onderdeel van het grote kitschcircus. Ik wil best kerst vieren, maar zo'n geïmporteerde dikke dwerg als de kerstman hoort daar voor mij niet bij.
Een heerlijk kerstgevoelquote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Sabinee het volgende:Ik heb hem alweer gezien dit jaar! Wat een heerlijk kerstgevoel krijg ik toch van deze reclame
Ik wilde het niet zeggen, maar het stond idd op mijn vingertippen om dit te typenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een saaie trut ben je als je door een Coca Cola reclame een heerlijk kerstgevoel krijgt
Coca cola heeft de kerstman bedacht op basis van onze sinterklaas.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
okee, cola is lekker en kerst is leuk, maar het is geen combinatie: wat heeft cola in vredesnaam met kerst te maken?
De Kerstman bestaat al veel langer dan Coca-Cola. Coca-Cola heeft alleen gezorgd dat de huidige vormgeving van de kerstman populair is geworden.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:18 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Heeft Coca Cola de kerstman bedacht? (weer wat bijgeleerd *schaamschaam*)
Dan maar een saaie trutquote:Op woensdag 9 december 2009 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar het stond idd op mijn vingertippen om dit te typen
Hebbum ook, alle varianten van 10 tot 70cm geloof ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:35 schreef icebliss het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik vroegerRadiografisch bestuurbaar, misschien staat 'ie nog op zolder bij mijn ouders. Kijken of ie t nog doet.
Ja, de man an sich in rood outfit en muts enzo is door Coca Cola bedacht (het rood van het pak is gerelateerd aan de rode letters van coca cola). En het is geinspireerd op onze sinterklaas.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:18 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Heeft Coca Cola de kerstman bedacht? (weer wat bijgeleerd *schaamschaam*)
En toch nog steeds zo leukquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:20 schreef Tostifreak het volgende:
't zijn ook altijd dezelfde reclames...![]()
Hoi Baghdaddyquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:16 schreef Baghdaddy het volgende:
Hoi Coca-Cola fanclub met een groot aantal geilende leden.
quote:Werk je voor de PR afdeling bij dat bedrijf of zo
quote:Nee, maar die doen goed werk!!Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Werk je voor de PR afdeling bij dat bedrijf of zo
quote:Alles rond kerst is puur voor eigen gewinOp zaterdag 30 oktober 2010 11:48 schreef WJMW het volgende:
Hoe kansloos als je hier het kerstgevoel bij krijgt.
Krijgt de TS betaald voor zijn schaamteloze reclame? (Mag dit eigenlijk wel op Fok?)
Dit heeft toch niets met kerst te maken, behalve dan hoe een groepje marketingmensen hebben zitten bedenken hoe ze kerst kunnen misbruiken voor hun eigen gewin.
Teveel liefdequote:Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef Redah het volgende:
Kickerdekick!
Wat vinden we van de nieuwe, niet vrachtwagen-gerelateerde Coca Cola kerst commercials?
Te kinderlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef Redah het volgende:
Kickerdekick!
Wat vinden we van de nieuwe, niet vrachtwagen-gerelateerde Coca Cola kerst commercials?
cola?quote:Op maandag 7 december 2009 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
Nee je hebt geen vrij, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:01 schreef Werkloze_Allochtoon het volgende:
hollidays are comming?ik heb geen holiday
Still without love, maar dit keer geen gebroken hart dus lekker genieten van de mooie tijdenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Teveel liefdeik zit helaas in een situatie dat ik donkere tijden met kerst en oud en nieuw heb...
Maar opzich wel leuk bedacht en in elkaar gezet.
Zal wel weer dezelfde reclame zijn als de afgelopen 10 jaren.quote:
Met kerstmis nog wel ja.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zal wel weer dezelfde reclame zijn als de afgelopen 10 jaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |