Schijt hebben en het halve magazijn aan drank meenemen.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef sander-3 het volgende:
Ik zou nog liever onbetaald bij AH achter de kassa gaan zitten dan naar een fucking kerstmarkt
Dit. Het woord alleen klinkt al saai.quote:
IBTL dus. Doe het wel netjes heh. 5 dagen vantevoren bellen dat je ziekbent.quote:
Is geen optie, ze weten al dat ik Zaterdag vrij wil.quote:
3 keer ziek zijn in één jaar?quote:Op maandag 7 december 2009 21:42 schreef Precizionist het volgende:
Ik werk daar nu al bijna een jaar trouw, (3x niet gekomen wegens ziekte, wauw).
Ik vind dat ook best vaak eigenlijk. Heb me in anderhalf jaar nog nooit ziekgemeld.quote:Op maandag 7 december 2009 21:59 schreef Beavis het volgende:
[..]
3 keer ziek zijn in één jaar?
Niet best
al zolang ik werk (20 jaar) heb ik me nog nooit ziek gemeld.quote:Op maandag 7 december 2009 22:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind dat ook best vaak eigenlijk. Heb me in anderhalf jaar nog nooit ziekgemeld.
Twee weken van tevoren? Pffff, dat kun je toch niet altijd weten? Er zijn toch wel eens dingen waarom je zelfs een dag van tevoren vrij moet vragen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:42 schreef Precizionist het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAR, je moet natuurlijk twee weken v te voren zeggen dat je niet kan werken omdat je 1 week van tevoren hoort dat het kan? What the fack is hun probleem?
Ik werk daar nu al bijna een jaar trouw, (3x niet gekomen wegens ziekte, wauw).
Twee weken is anders een redelijk normale termijn. En nee, dat kan je niet altijd weten, maar daar heeft je werkgever geen boodschap aan. Al is er vaak wel wat te regelen, maar als er echt niet voldoende personeel is, ben je als werknemer de lul.quote:Op maandag 7 december 2009 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Twee weken van tevoren? Pffff, dat kun je toch niet altijd weten? Er zijn toch wel eens dingen waarom je zelfs een dag van tevoren vrij moet vragen.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:42 schreef Precizionist het volgende:
Ik zit er nu dus serieus over na te denken om schijt te hebben en gewoon lekker met school mee te gaan.
Wat zouden jullie doen?
bij ons was het altijd een maand...quote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef Dennis101 het volgende:
Als jij vervanging kan vinden voor zaterdag is er niets aan de hand. Verder zijn dat behoorlijk normale regels om 2 weken van te voren vrij te vragen.
Klacht 1: Jij hebt schijt oeiquote:Op maandag 7 december 2009 21:42 schreef Precizionist het volgende:
Ik werk dus bij de AH ( 16 jaar, what else? ).
En school gaat Zaterdag naar een uberharde kerstmarkt.
Ik zit er nu dus serieus over na te denken om schijt te hebben en gewoon lekker met school mee te gaan.
Wat zouden jullie doen?
En zitten er consequenties aan vast behalve ontslag? zoals boete voor contractbreuk of whatever?
Klacht: AH is stel nakkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |