quote:Op maandag 7 december 2009 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
Haha! Die paint! Vooral dat laatste plaatje, heb je die zelf gemaakt? Die ga ik vanaf nu altijd gebruiken voor paints, ik noem hem bozemeneer
Nee, creatief bijeengezocht en een handje + mandarijn toegevoegdquote:Op maandag 7 december 2009 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
Haha! Die paint! Vooral dat laatste plaatje, heb je die zelf gemaakt? Die ga ik vanaf nu altijd gebruiken voor paints, ik noem hem bozemeneer
Klopt.quote:Op maandag 7 december 2009 21:20 schreef LudoSanders het volgende:
Zeker geen overbodige luxe bij het pellen van een mandarijn, de veiligsheidsbril.
quote:
Klopt, maar die heb ik nu niet, dus daar had ik geluk mee.quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef Brainfish het volgende:
Dat walgelijke sap kan ook in je kapotte nagelriemen gaan zitten. Duivels spul.
Het is middelmaat tot goed.quote:Op maandag 7 december 2009 21:27 schreef R4ven het volgende:
Ben ik de enige die dat gedichtje geniaal vindt?
quote:Op maandag 7 december 2009 21:20 schreef LudoSanders het volgende:
Zeker geen overbodige luxe bij het pellen van een mandarijn, de veiligsheidsbril. HELM
Het begint zwak, zakt wat inelkaar in het middenstuk en eindigt ronduit rampzalig.quote:
Dit is post-romantische dichtkunst, dat snap jij toch nietquote:Op maandag 7 december 2009 22:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het begint zwak, zakt wat inelkaar in het middenstuk en eindigt ronduit rampzalig.
Maar verder is het wel goed.
Ik zei toch dat het goed was? Je bent gewoon een beetje bitsig door het pijnlijke oogje.quote:Op maandag 7 december 2009 22:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit is post-romantische dichtkunst, dat snap jij toch niet
Ja, maar je meende het nietquote:Op maandag 7 december 2009 22:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het goed was? Je bent gewoon een beetje bitsig door het pijnlijke oogje.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |