ik moet toch ergens mee beginnenquote:
Die vind ik leukquote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef Ynske het volgende:
Hij is leuk BE!
k wil deze gaan frutten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die vind ik leuk![]()
En het is nog een gratis patroon ook
quote:Op maandag 7 december 2009 15:38 schreef Brighteyes het volgende:Ok, ik ben bevooroordeeld, maar hoe cute is dit!![]()
![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, ik ben bevooroordeeld, maar hoe cute is dit!![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Wat is ie netjes in elkaar geknutseld he?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Och, BE wat heb je een mooi kind
Maar het gaat om het mutsje he?
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef trui het volgende:
Nicole, ik ben met de rammelaar bezig. hij wordt wel wat groot.
zeker heel voorzichtig gedaan hè?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat is ie netjes in elkaar geknutseld he?![]()
waarom?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:15 schreef trui het volgende:
als ik dutchie had gehad bij SecretSanta (ze deed verdorie niet eens mee) had ik deze voor d'r gehaakt:
[ afbeelding ]![]()
wat mooi gedaan zeg! en dan zit het in ieder geval goed vast want die strijkdingen laten bij mij altijd losquote:[b]Op dinsdag 15 december 2009 23:33
@Juttertje, het zijn borduurtjes gemaakt met de borduurmachine dus rechtstreeks op de stof, lui borduren dus. Maar dit zou je inderdaad ook als applicatie kunnen kopen maar dan met een stukje stof er achter met plaklaag.
ik vind die borduursels ook zo ontzettend leuk staan!quote:Via een franse site een basis patroon gevonden en daar wat aanpassingen op gedaan met in het achterhoofd de voetenzak van de maxi cosi zodat het bij zijn hoofd mooi aansluit en de benen wat verlengd zodat we misschien volgend jaar er ook nog wat aan hebben en de 5 punts gordel ook geen probleem is.
Indedaad, deze week jozef, met kerst jezus en dan daarna nog twee weken voor de drie koningenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:51 schreef mijsje het volgende:
ik vond die uil al leuk, maar ik vind hem nog steeds leuk!
En Maria ziet er prachtig uit... anders doe je eerst de belangrijkste personen van de stal, en komt de rest erna...de 3 wijzen kwamen toch pas op 6 januari aan bij de kribbe, dus dan heb je nog even...
(6 januari is het "3 koningen", wordt in zuid Nederland nog op verschillende plaatsen gevierd)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:20 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx Trui!! Oh ja, natuurlijk het staat er gewoon bij![]()
Het is echt allemaal weggezakt, ik weet niet eens meer wat tricotsteek is![]()
1 pen av. 1 pen recht toch? Oh mensen wat erg
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef moussy het volgende:
We houden bluezz gewoon hier, als enige crea bea oma!
Oh en ontopic, ik heb een muts gekniftyknitterd voor de kat beer van Cas.
[ afbeelding ]
Cas wil er ook 1, psies zoquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]omg die muts is prachtig van lellikheid
![]()
! die kat ook
Oohh ik zie het nu pas!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
muts is wat gerekt op t hoofd van mevroiwant hij is voor Graempie
met een draagdoeksjaaltje, die je kan aantrekken zodat ie mooi aansluit en t niet vervelend is met die knoop van een normale sjaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |