Waarom niet? Die bezorger heeft er niks mee gedaan, dan had het vast in de OP gestaanquote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef Technofreakzz het volgende:
ik zou die spare ribs niet meer vertrouwen
hehequote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef ASroma het volgende:
dit is gewoon verkapte reclame voor sparerib express
Wat je zegt is logisch, misschien wel het feit dat is de manierquote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef thingamajig het volgende:
Ribs waren goed trouwens![]()
Misschien hielp het wel dat de bezorger gewoon een Hollandsche jongen was en niet een of andere paupermarokkaan...
ik kreeg er ook een warme maiskolf en komkommersalade bij!quote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef ASroma het volgende:
bij sparerib express kunnen je dus online spareribs bestellen, wel grappig dat sparerib express.
De volgende keer spuug ik op je eten.quote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Repeat het volgende:
Schooiers zijn het
Laatst had ik ook een pizza besteld, was er na een uur nog niet, dus ik bellen. Ja blabla druk.
Komt die kerel aan de deur met gratis cola, tiramisu erbij. Geef ik die man een tientje, gaat ie heel diep in zn zakken naar wisselgeld zitten zoeken, elk vakje afgaan. En zuchten, weer doorzoeken, weer geen wisselgeld.
Ik blijf wel wachten hoor jong
wat ben jij dan voor een pauper die gratis cola en tiramisu krijgt + een pizza van in totaal nog geen 10 euro + gaat zeiken om die ene euro.quote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Repeat het volgende:
Schooiers zijn het
Laatst had ik ook een pizza besteld, was er na een uur nog niet, dus ik bellen. Ja blabla druk.
Komt die kerel aan de deur met gratis cola, tiramisu erbij. Geef ik die man een tientje, gaat ie heel diep in zn zakken naar wisselgeld zitten zoeken, elk vakje afgaan. En zuchten, weer doorzoeken, weer geen wisselgeld.
quote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Repeat het volgende:
Schooiers zijn het
omdat ik trek had en liever m'n spareribs ging etenquote:Op maandag 7 december 2009 20:52 schreef haggardmerle het volgende:
Waarom schoot je zijn kop er niet af met een shotgun?
Nee. Dat is ham, we hebben het nu over spare-ribs.quote:
ja wel spareribs van de spareribs express, die zijn het lekkerst.quote:Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee. Dat is ham, we hebben het nu over spare-ribs.
nee, je moet gewoon betalen, net als ikquote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef neo2000 het volgende:
Als ik nou sparerib express een beetje promoot op Fok!, krijg ik dan gratis spareribs bezorgd?
quote:Op maandag 7 december 2009 22:06 schreef Dakada het volgende:
Ik heb gehoord dat sparrib express hele lekkere sparerips schijnt te hebben
quote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Repeat het volgende:
Schooiers zijn het
prima actiequote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Repeat het volgende:
Schooiers zijn het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |