Gewoon een zwarte strat kopen en er héél veel op spelen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:16 schreef LeNick het volgende:
Eerste gitaarles achter de rug. En als groot John Mayer fan, wil ik echt super graag zo'n relic gitaar.
[ afbeelding ]
Aangezien ik zelf ongeveer 2 linkerhanden heb, en niet eens weet hoe een gitaar uit elkaar moet nog, weet iemand die dit soort klusjes aanneemt? Of iemand in dit topic die zelf handig is?
![]()
*gitaar moet nog gekocht worden trouwens...
Nah, er zal vast wel iemand zijn die dit soort dingen doetquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon een zwarte strat kopen en er héél veel op spelen.
Ja, maar relicers zijn vogelvrij onder gitaarliefhebbers. Zij hebben zo'n beetje dezelfde status als pedofielen of neo-nazi's in de reguliere maatschappij. Zij zullen heus niet en publique zichzelf zo makkelijk aan je voorstellen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:29 schreef LeNick het volgende:
[..]
Nah, er zal vast wel iemand zijn die dit soort dingen doet
Echt goed relicen is een proces wat jaren duurt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:29 schreef LeNick het volgende:
[..]
Nah, er zal vast wel iemand zijn die dit soort dingen doet
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar relicers zijn vogelvrij onder gitaarliefhebbers. Zij hebben zo'n beetje dezelfde status als pedofielen of neo-nazi's in de reguliere maatschappij. Zij zullen heus niet en publique zichzelf zo makkelijk aan je voorstellen.
Succes!
En waarshcijnlijk ook alleen omdat zijn naam erop zitquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar ik vind 170 voor een overdrive nog al overdreven, ook al worden ze niet meer gemaakt.
schuurpapier doet wonderenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon een zwarte strat kopen en er héél veel op spelen.
Besteed het liever uit vrees ik..quote:
Smaken verschillen héquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ziet er gewoon echt lelijk uit zo gemaakt met een hele mooie hals/headstock erop té nep. Als het helemaal gewoon verrot is heeft het nog iets
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar relicers zijn vogelvrij onder gitaarliefhebbers. Zij hebben zo'n beetje dezelfde status als pedofielen of neo-nazi's in de reguliere maatschappij. Zij zullen heus niet en publique zichzelf zo makkelijk aan je voorstellen.
Succes!
Het klopt gewoon niet, het is als een omgebouwde vent die nog een lul heeft, het is gewoon niet af zoals het hoort en het is fake en incompleetquote:
Wat jij wil.. Of het nou klopt of niet, mensen kunnen het toch mooi vinden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet, het is als een omgebouwde vent die nog een lul heeft, het is gewoon niet af zoals het hoort en het is fake en incompleet
Je kan gewoon schuurpapier om je rechterarm (met de grove kant naar buiten natuurlijk) wikkelen, en dan heel hard akkoorden aan gaan slaan. Wel even het schuurpapier vasttapen aan je hand ofzo, anders gaat het over je arm schuiven.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:02 schreef LeNick het volgende:
[..]
Besteed het liever uit vrees ik..Heb 2 linkerhanden, en weet niet eens hoe een gitaar in en uit elkaar moet!
![]()
!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet, het is als een omgebouwde vent die nog een lul heeft, het is gewoon niet af zoals het hoort en het is fake en incompleet
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:51 schreef LeNick het volgende:
Oke oke oke, niet iedereen is even onder de indruk van relic gitaren![]()
Om het dan maar weer ergens anders over te hebben, is deze 225 euro's waardig? Goede gitaar?
Niks voor jouquote:Vrijwel onbeschadigd
Leuke historische verhalen enzo. Soms ook nummers met symboliek. Zo hebben wij een nummer over de jaargetijden die een mens meemaakt in z'n leven en dan echt aan de seizoenen gekoppeld. Dus als je jong bent zit je in de lente en als je ouder wordt in de herfst of zelfs de winter. En, zoals oudere mensen doen, lekker opscheppen over hoe geweldig je vroeger wasquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar schrijven jullie eigenlijk jullie teksen over met de band ?En ff posten natuurlijk
Wij uiteraard alleen puberale teksen
Haha, nou ik ben het wel met jullie eens opzich. Een hele gelikte gitaar, die bij wijze van spreke nog glimt, is zeer mooi en dat hele nieuwe heeft ook zijn charme. Maar als ik dan zo'n gerelicede gitaar zie (voornamelijk diezelfde als John Mayer heeft) heb ik ook een 'wauw' gevoel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
[..]
Niks voor jou
Nee, even serieus, zijn geloof ik wel goede gitaren!
Dat relicen is juist wauw als je dat er zelf ingesleten hebtquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:17 schreef LeNick het volgende:
[..]
Haha, nou ik ben het wel met jullie eens opzich. Een hele gelikte gitaar, die bij wijze van spreke nog glimt, is zeer mooi en dat hele nieuwe heeft ook zijn charme. Maar als ik dan zo'n gerelicede gitaar zie (voornamelijk diezelfde als John Mayer heeft) heb ik ook een 'wauw' gevoel.
Die Koreaanse ziet er wel mooi goed onderhouden uit, en hoop vóór kerst te kunnen spelen op een gitaar!
Valt wel mee joh je bent al opquote:Op woensdag 9 december 2009 00:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:Laatste trein net gehaald
![]()
![]()
![]()
Veel bier en peking eend op![]()
![]()
*Ik ben morgen aanwezig maar dat is dan ook alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |