quote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoeveel jongens heb je geneukt in het weekend TS. En hoeveel woningen heb je van binnen alle hoeken en meubulair van dichtbij gezien?
oh ja kut, niet echt gelet op de tijd die ik in de klok heb getekend hahaquote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Beginnen de lessen op VMBO tegenwoordig al vóór 8:00 dan. Of sliep ts door tot 20:00?
Tapijt. Ik was de vloerbekleding vergeten dat krijgt een meisje toch ook duidelijk te zien als ze met 5 teglijk gaat in een huurflatje?quote:
jaquote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Beginnen de lessen op VMBO tegenwoordig al vóór 8:00 dan. Of sliep ts door tot 20:00?
neequote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
ik heb niet eens een jongen geneukt dit weekend, ben je nu trots op me?quote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kreeg vroeger de stoffer naar mijn hoofd gesmeten onder de wiskunde les. omdat ik dan sliep. Zware eczeem was dan ook erg vermoeiend.
Hoeveel jongens heb je geneukt in het weekend TS. En hoeveel woningen heb je van binnen alle hoeken en meubulair van dichtbij gezien?
Schenkstroop wil wel een keer ts Ben je wel z'n ontmaagderquote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef electronique het volgende:
[..]
ik heb niet eens een jongen geneukt dit weekend, ben je nu trots op me?
Niet eens aan anderen denken he.quote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef electronique het volgende:
[..]
ik heb niet eens een jongen geneukt dit weekend, ben je nu trots op me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |